Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke uitlaat beter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1214 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28030 - welke uitlaat beter
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wildhaguh 18-4-2005 20:04 Print reply

Posts: 1650
me teller loopt id maar tot 80 en is dus wel naar de klote
geeft 30 aan als ik zon 10/15 rij schat ik
en 60 als ik 100 op autoteller rijd:P

is x kapot gegaan op grote weg wind mee
mja boeie

jah rcr heb geen toerenteller maar smt wel en ook iets grotere voorschijf en wat andere stikkers en knipperlichten

ow en wa kost die gia conti variant?
en waar kan ik die halen
en hoe hard loopt die dan ongeveer?
en waar ligt de powerband ergens?
en roest die ook zoals net als een leo in de voorbocht?
 
www.brommer-onderdelen.tk
wipe-out 19-4-2005 7:32 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
Pro-Racer 19-4-2005 10:20 Print reply

Posts: 421
kijk op www.50cc.nl en zoek gewoon onder derbi senda 2000, of sm ofzo..

een vriend van mij heeft een rcr, en ik ken ook iemand met een smt.. en t is gewoon echt allemaal derbi.. op de kappen na..

als je intresse hebt in een bidalot voor 50cc heb ik nog wel eentje te koop staan
 
wildhaguh 19-4-2005 14:26 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robby16

kijk op www.50cc.nl en zoek gewoon onder derbi senda 2000, of sm ofzo..

een vriend van mij heeft een rcr, en ik ken ook iemand met een smt.. en t is gewoon echt allemaal derbi.. op de kappen na..

als je intresse hebt in een bidalot voor 50cc heb ik nog wel eentje te koop staan


wa bedoelden ze dan met die gia conti variant?

zal wel aan mijn ligge maar zie m tog egt niet

bidalot loopt die ook goed op orginele cilinder
waar ligt de powerband dan ergens
en isie bovenlangs?

 
www.brommer-onderdelen.tk
[RRT] Lost-P 19-4-2005 14:27 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

[...]


wa bedoelden ze dan met die gia conti variant?

zal wel aan mijn ligge maar zie m tog egt niet




Ik weet niet waar jij kijkt, maar hij is er echt hoor
 
Chille Tune shit dan
Bullet 19-4-2005 14:28 Print reply

Posts: 12150
gia conti variant:


 
**My BungHole Will Speak Now**
wildhaguh 19-4-2005 14:33 Print reply

Posts: 1650
is die veel beter als de gianelli die bij sm staat
deze staat alleen bij 2000>

maar dat is de beste voor op een orginele cilinder ?
waar ligt de powerband dan ergens?
en eventueel meer info
prijs is goed te doen in iedergeval

 
www.brommer-onderdelen.tk
Pol de MT5 Crosser 19-4-2005 14:35 Print reply

Posts: 2892
I preffer Yasuni
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
[RRT] Lost-P 19-4-2005 14:35 Print reply
Posts: 4578
Prijs is zonder demper he...
 
Chille Tune shit dan
wildhaguh 19-4-2005 14:39 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

I preffer Yasuni


wie?

ja maakt nie uit
heb me leo v6 demper nog
en wa lose dempertjes en metaal n las aparaat en slijptollen ter beschikking:P
dus moet wel goed komen met n dempertje hoor

maar wil dus wel wat meer over de prestaties horen
niet alleen dat julie het n goede uitlaat vinden
daar heb ik niet zo veel aan
 
www.brommer-onderdelen.tk
Bullet 19-4-2005 14:41 Print reply

Posts: 12150
gia/conti variant is gewoon de beste fabriekspijp voor std derbi cil.

is al meerdere malen bewezen.
 
**My BungHole Will Speak Now**
wildhaguh 19-4-2005 14:43 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

gia/conti variant is gewoon de beste fabriekspijp voor std derbi cil.

is al meerdere malen bewezen.


door wie bewezen?
en heb je daar eventueel nog iets van topiq of n site waar dat allemaal op staat

de beste is er die dan?
het is wat je wil he
laag of hoogtoerig rijde
dus altijd gewoon beetje toeren op je gemak
of altijd door laten janke

maar weet dan niemand waar ongeveer de powerband zit met orginele cilinder?
 
www.brommer-onderdelen.tk
Bullet 19-4-2005 14:48 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

[...]


door wie bewezen?

meedere mensen op derbi forum, voor meer info kijk je ff in links

en heb je daar eventueel nog iets van topiq of n site waar dat allemaal op staat

zie links

de beste is er die dan?

beste fabriekspijp voor de std derbi cil is de gia/conti variant.

het is wat je wil he
laag of hoogtoerig rijde
dus altijd gewoon beetje toeren op je gemak
of altijd door laten janke

ehm wat verwacht je met een hoogtoerige 50cc?

maar weet dan niemand waar ongeveer de powerband zit met orginele cilinder?

iets van 8k tot en met 11k ofzo, maar dat verschilt natuurlijk




nu tevreden?
 
**My BungHole Will Speak Now**
wildhaguh 19-4-2005 14:50 Print reply

Posts: 1650
kijk hier zat ik op te wachten
bedankt ga ff kijken


mensen met ervaring met deze of andere goede uitlaten mogen hier ook reageren

 
www.brommer-onderdelen.tk
wildhaguh 26-4-2005 19:39 Print reply

Posts: 1650
en mensen ervaring met een bidaloid bovenlangs verder?

zou er graag ook wat meer over weten
en is die veel slechter als gia conti?
 
www.brommer-onderdelen.tk

Dit topic is 1719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved