Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hele korte powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28024 - hele korte powerband
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2177 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arthur de gek 14-4-2005 19:45 Print reply
Posts: 191
sorry kijk hieronder

Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 14-4-2005 19:46
 
arthur de gek 14-4-2005 19:46 Print reply
Posts: 191
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

die uitlaatpoort ben ik toch vrij zeker van
ik heb nog wat foto`s van toen
dat van die spoelpoorttiming was een hele tijd gelden.
na uiteindelijk even zoeken in bij msn geschiedins kom ik er achter dat het toch 122 graden is . scheel nog al een beetje. dat lijkt er dus meer op. sorry voor dit foutje

alleen dames dat van de uitlaat poort moet ik dus nog ff bewijzen

afbeelding

dis de de uitlaatpoort gewoon op de foto

[url]http://img17.echo.cx/img17/7513/eurokit50foto28iv.jpg][/url]
dis was ff een snel alleen uitpoortmapje. ik wou toen even snel rekenen. de dit is dus op cm vel. het was toen geloof ik 3cm had gemeten. brekent u zelf de rest dan maar.

[url]http://img17.echo.cx/img17/7849/dsc018078yc.jpg]afbeelding[/url]

zoals je ziet heeft de verkoper de spoelkanalen wel ietsje werkt.

alleen nu wordt de powerband nog steeds niet langer en het gelul wel. ik lees dat meer mensen hier last van hebben. ik zal eens kijken of 1 van mijn maten niet toevallig een mb uitlaat heeft liggen

en iedereen zegt kijk naar je vertanding.
en de ene zegt tandwiel 14 voor(tuurlijk)
nu trekt hij hem al niet door in zijn 5 dus om nou tandwiel 14 voor te doen lijkt me niet zo`n goed idee

Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 14-4-2005 19:55
 

Dit topic is 2177 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved