evolutunned |
14-4-2005 12:08 |
Posts: 522 |
ik denk dat het je uitlaat is want volgens mij houdt je cilinder op met toeren maken en je uitlaat wil verder kan ook andersom zijn
|
|
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me |
|
User 927 |
14-4-2005 12:17 |
Posts: 6405 |
Koop/leen een proma van iemand en test em daarmee, of beter nog een homoet 50
|
|
|
|
Gertjan |
14-4-2005 12:37 |
Posts: 1505 |
ik weet niet of je die breedte gecorrigeerd hebt berekend...want als die dus niet is gecorrigeerd is, kom ik gecorrigeerd door terugrekenen op 63,6% breedte
|
|
|
|
wiebutt |
14-4-2005 12:38 |
Posts: 6264 |
Kijk je vertanding man
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Exision |
14-4-2005 13:21 |
Posts: 283 |
Een vrij laagtoerige cil met een pijp die vrij hoogtoerig is geeft hetz. effect.
Als de cil aan het einde is begint de pijp net te werken maar dan is het eigenlijk gebeurt met het toerenbereik van de cil. dat geeft iig dez. vermogenskarakterastiek....
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
14-4-2005 13:34 |
Posts: 3503 |
uitlaat, tecno is een hoogtoerige uitlaat die pas bij de 9/10k begint met de powerband meer bedoelt voor 70cc cilinders, jou 50cc draait 10/11k toeren max? denk dat het met een proma of homoet 50 een stuk beter zal lopen
|
|
|
|
brommercrazy |
14-4-2005 14:11 |
Posts: 2594 |
neem eens een vtw van 14
|
|
|
|
Kampersjaak |
14-4-2005 15:37 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]
uitlaat, tecno is een hoogtoerige uitlaat die pas bij de 9/10k begint met de powerband meer bedoelt voor 70cc cilinders, jou 50cc draait 10/11k toeren max? denk dat het met een proma of homoet 50 een stuk beter zal lopen
zo klingt het wel.
|
|
oderint dum metuant |
|
2wheels[jurg] |
14-4-2005 15:52 |
Posts: 3503 |
heb hier precies het zelfde gehad met tecno op een nsr, die gozer had ori cil en tecno en ik had ori cil en proma uitlaat. top was gelijk maar duurde bij hem zolang voor die er was en het rijd echt super k*t
|
|
|
|
Hans F |
14-4-2005 15:58 |
Posts: 4326 |
Ik zou eerst alles nog een nameten (want 138 graden spoelpoorttiming is toch een 10 graden teveel, klinkt eerder als een immi cilinder)
En anders de cilinder een stuk laten zakken (afdraaien aan de onderkant) en uitlaatpoorttiming fatsoenlijk maken.
Tecno wil namelijk heus wel toeren maken.
|
|
|
|
puch_master |
14-4-2005 16:05 |
Posts: 3429 |
ik heb tecno op me nsr met 70cc powerband begint bij 7/8K en gaat door tot ongev. 10K met 4 bak en twv. 15/42
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
John Huijben |
14-4-2005 16:11 |
Posts: 2433 |
techno voor mt is niet echt hoogtoerig hoor, bijm ij nie tenminste, bij de 10k hield ie er mee op, gianelli ging nog wel door tot de 12 / 13
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Jan-Joris sh |
14-4-2005 16:51 |
Posts: 33 |
idd kijk eens naar een andere uitlaat. een proma.
je twv lijkt mij ook wel erg zwaar hoor. die zal ik ook eens veranderen. want volgens mij trok ie in de eerste 4 versnellingen redelijk. maar delaatste niet meer zo
|
|
|
|
denollie(the real one) |
14-4-2005 17:22 |
Posts: 501 |
cool wist nog niet eens wat een powerband was ? lol (ja hoor noem me maar een noob of een beun maakt nie uit ) het zal wrsch wel dat gedeelte toeren zijn waar hij het snelste omhoog gaat (in toeren dan) ja dat lijkt me toch heel kort is bij mij toch wel wat langer ....
dat kan je uitlaat zijn , want en ori cilinder bij een tecno dat gaat nei zo echt goed samen ....
|
|
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............ |
|
[RRT] Lost-P |
14-4-2005 17:29 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
Ik zou eerst alles nog een nameten (want 138 graden spoelpoorttiming is toch een 10 graden teveel, klinkt eerder als een immi cilinder)
En anders de cilinder een stuk laten zakken (afdraaien aan de onderkant) en uitlaatpoorttiming fatsoenlijk maken.
Tecno wil namelijk heus wel toeren maken.
hehe, dat zei ik
|
|
Chille Tune shit dan |
|