Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hele korte powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1115 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28024 - hele korte powerband
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2145 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

evolutunned 14-4-2005 12:08 Print reply

Posts: 522
ik denk dat het je uitlaat is want volgens mij houdt je cilinder op met toeren maken en je uitlaat wil verder kan ook andersom zijn
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
User 927 14-4-2005 12:17 Print reply

Posts: 6405
Koop/leen een proma van iemand en test em daarmee, of beter nog een homoet 50
 
Gertjan 14-4-2005 12:37 Print reply

Posts: 1505
ik weet niet of je die breedte gecorrigeerd hebt berekend...want als die dus niet is gecorrigeerd is, kom ik gecorrigeerd door terugrekenen op 63,6% breedte
 
wiebutt 14-4-2005 12:38 Print reply

Posts: 6264
Kijk je vertanding man
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Exision 14-4-2005 13:21 Print reply
Posts: 283
Een vrij laagtoerige cil met een pijp die vrij hoogtoerig is geeft hetz. effect.

Als de cil aan het einde is begint de pijp net te werken maar dan is het eigenlijk gebeurt met het toerenbereik van de cil. dat geeft iig dez. vermogenskarakterastiek....
 
2wheels[jurg] 14-4-2005 13:34 Print reply

Posts: 3503
uitlaat, tecno is een hoogtoerige uitlaat die pas bij de 9/10k begint met de powerband meer bedoelt voor 70cc cilinders, jou 50cc draait 10/11k toeren max? denk dat het met een proma of homoet 50 een stuk beter zal lopen
 
brommercrazy 14-4-2005 14:11 Print reply

Posts: 2594
neem eens een vtw van 14
 
Kampersjaak 14-4-2005 15:37 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]

uitlaat, tecno is een hoogtoerige uitlaat die pas bij de 9/10k begint met de powerband meer bedoelt voor 70cc cilinders, jou 50cc draait 10/11k toeren max? denk dat het met een proma of homoet 50 een stuk beter zal lopen


zo klingt het wel.
 
oderint dum metuant
2wheels[jurg] 14-4-2005 15:52 Print reply

Posts: 3503
heb hier precies het zelfde gehad met tecno op een nsr, die gozer had ori cil en tecno en ik had ori cil en proma uitlaat. top was gelijk maar duurde bij hem zolang voor die er was en het rijd echt super k*t
 
Hans F 14-4-2005 15:58 Print reply
Posts: 4326
Ik zou eerst alles nog een nameten (want 138 graden spoelpoorttiming is toch een 10 graden teveel, klinkt eerder als een immi cilinder)

En anders de cilinder een stuk laten zakken (afdraaien aan de onderkant) en uitlaatpoorttiming fatsoenlijk maken.

Tecno wil namelijk heus wel toeren maken.
 
puch_master 14-4-2005 16:05 Print reply

Posts: 3429
ik heb tecno op me nsr met 70cc powerband begint bij 7/8K en gaat door tot ongev. 10K met 4 bak en twv. 15/42
 
Toyota AE86 Levin coupé
John Huijben 14-4-2005 16:11 Print reply

Posts: 2433
techno voor mt is niet echt hoogtoerig hoor, bijm ij nie tenminste, bij de 10k hield ie er mee op, gianelli ging nog wel door tot de 12 / 13
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Jan-Joris sh 14-4-2005 16:51 Print reply

Posts: 33
idd kijk eens naar een andere uitlaat. een proma.
je twv lijkt mij ook wel erg zwaar hoor. die zal ik ook eens veranderen. want volgens mij trok ie in de eerste 4 versnellingen redelijk. maar delaatste niet meer zo
 
denollie(the real one) 14-4-2005 17:22 Print reply

Posts: 501
cool wist nog niet eens wat een powerband was ? lol (ja hoor noem me maar een noob of een beun maakt nie uit ) het zal wrsch wel dat gedeelte toeren zijn waar hij het snelste omhoog gaat (in toeren dan) ja dat lijkt me toch heel kort is bij mij toch wel wat langer ....
dat kan je uitlaat zijn , want en ori cilinder bij een tecno dat gaat nei zo echt goed samen ....
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
[RRT] Lost-P 14-4-2005 17:29 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Ik zou eerst alles nog een nameten (want 138 graden spoelpoorttiming is toch een 10 graden teveel, klinkt eerder als een immi cilinder)

En anders de cilinder een stuk laten zakken (afdraaien aan de onderkant) en uitlaatpoorttiming fatsoenlijk maken.

Tecno wil namelijk heus wel toeren maken.


hehe, dat zei ik
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 2145 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved