Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rpm honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1047 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28016 - rpm honda nsr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 13-4-2005 14:39 Print topicpost

Posts: 302
nou ik heb dus me blok van me nsr gereviseerd omdat een aantal keringen lek waren.nu ging ik weer een keer rijden en ik trok hem door toen gaf mijn teller 95 aan met een abnormaal toerental dus ik dank hoe kan dat nou,voorheen ree die met de zelfde vertanding maar 80,ik rij met een tecno en een 70c malossi en 20mm mik,alleen wou ik hem laatst weer effe doortrekken en toen ree ie maar 85 en haalde kwam ie niet voorbij de 11000rpm,ik heb ook een onbegrensde cdi waarbij die bij de vorige eigenaar ook zo'n hoog toerental haalde.
iemand zei dat het mischien aan valse lucht kon liggen want hij liep ook een tijdje hard stationair.
weet iemand waar het aan kan liggen?
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

Honda_driver 13-4-2005 17:31 Print reply

Posts: 1574
Maakt toch niet uit dat ie ineens harder loopt, ofwel?
Als je keerring bij de krukas lek was zou het kunnen dat er olie bij je mengsel kwam, issie dus dikker gesmeerd en dat zaldan idd niet even hard lopen.
 
hondansrpower 14-4-2005 7:31 Print reply

Posts: 302
nee maar na de revisie ree ie pas 95 en dat haalt ie op de rare manier nu nie meer.
je hoort een beetje een rogelent geluid.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
honda-mbx 14-4-2005 8:55 Print reply

Posts: 1688
kijk eens naar de kleur van je bougie, en maak anders even je carb schoon..
 
ik vlam je..
2wheels[jurg] 14-4-2005 11:36 Print reply

Posts: 3503
opzich niet raar dat ie 95 loopt met 70cc mallosi, vind het vreemder dat ie normaal maar 85 loop eigelijk:-0 ik zou alles effe nalopen pakkingen, afstelling (neem aan dat je hem opnieuw hebt afgesteld na het reviseren) enz.
met jou setup lopen de meeste nsr's toch over de 100, 110/115 op teller is niet vreemd
 
Pingu 14-4-2005 11:37 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

nou ik heb dus me blok van me nsr gereviseerd omdat een aantal keringen lek waren.nu ging ik weer een keer rijden en ik trok hem door toen gaf mijn teller 95 aan met een abnormaal toerental dus ik dank hoe kan dat nou,voorheen ree die met de zelfde vertanding maar 80,ik rij met een tecno en een 70c malossi en 20mm mik,alleen wou ik hem laatst weer effe doortrekken en toen ree ie maar 85 en haalde kwam ie niet voorbij de 11000rpm,ik heb ook een onbegrensde cdi waarbij die bij de vorige eigenaar ook zo'n hoog toerental haalde.
iemand zei dat het mischien aan valse lucht kon liggen want hij liep ook een tijdje hard stationair.
weet iemand waar het aan kan liggen?
Met die setup moet je ook makkelijk harder kunnen.. lijkt mee eerder dat het voorheen gewoon ruk was
En lees ff FAQ afstellen.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
mulder 14-4-2005 11:55 Print reply

Posts: 13701
hij heeft zn blok gereviceerd en weet niet hoe die moet afstellen??
 
richard3 14-4-2005 13:17 Print reply

Posts: 5198
kan toch maar idd lees die faq en dan ben je er zo uit en zal ie wss nog wel wat harder kunnen
(laat ff weten als het gelukt is ) en wat je top is ben benieuwd :P
 
op naar de grote brommers
Tom_mtx 14-4-2005 13:51 Print reply
Posts: 163
heb je je balansas goed staan?
 
Yeah, shoot the messenger! And his horse!
hondansrpower 14-4-2005 20:48 Print reply

Posts: 302
ja da wel maar maakt da uit dan als je balansas niet goed zou staan.
en ik heb de grondplaat uitgefreesd en ik rij nu met een powerfilter ipv ori filter.
en met 13 voor ree ik normaal dan 80 en nu met 15 voor de 90/95 en dan eg nie harder.

maar het kan toch ook nie aan het membraam liggen?
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
hondansrpower 14-4-2005 20:50 Print reply

Posts: 302
en de krukas keringen lekken nu niet,en alle pakkingen zijn vervangen.
heb ook een malossi pakkingset voor me cilinder.
maar als ik top rij bij 11000rpm en dan de koppeling iets laat slippen dan komt ie wel vol in toeren dus ong 13000rpm.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Supernova 14-4-2005 20:53 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

ja da wel maar maakt da uit dan als je balansas niet goed zou staan.
en ik heb de grondplaat uitgefreesd en ik rij nu met een powerfilter ipv ori filter.
en met 13 voor ree ik normaal dan 80 en nu met 15 voor de 90/95 en dan eg nie harder.

maar het kan toch ook nie aan het membraam liggen?


Weet niet wat je achter voor tandwiel had
maar 13 is heel klein ene vind het dan niet gek dat je dan zo langzaam reed met een abnormaal hoog toerental, je hebt denk ik gewoon een tijd met overtoeren gereden

Als je met die 15 nog geneog trekkracht over hebt zou ik 16/17 proberen
en wat heb je achter voor tandwiel dan?
 
WP Car Customs
hondansrpower 15-4-2005 8:55 Print reply

Posts: 302
achter 44 maar nu komt ie gewoon nie boven de 11000 rpm uit,en na me revisie liep ie 2 dagen met een hoog toerental en da haalt ie nu opeens nie meer.maar met 13 ree ie 80 en als die toen veel toeren drsaaide liep ie 95 en nu met 15 voor loopt ie 95.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
hondansrpower 15-4-2005 8:56 Print reply

Posts: 302
maar wat ik ook vreemd vind is dat ik met 17 voor maar de 105 haal met de tecno bij 11000 en met de mk uitlaat 12000 rpm en een top van 110
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Speakerfreak 15-4-2005 9:22 Print reply

Posts: 4941
wat is daar raar aan?
 
Vieze naaiers hier
Lykantroop 15-4-2005 9:37 Print reply

Posts: 4754
precies, dat kan toch?
 

Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved