Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Sales Forum - nsr projectje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1206 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Sales Forum - Topic #2797 - nsr projectje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

robbert 31-1-02?20:49 Print topicpost
Posts: 45
ik ben een nsr aan het opknappen, heb er een gekocht die helemaal in onderdelen lag. Ik ben de kappen blauw metalic aan het spuiten. alle andere onderdelen, zoals frame e.d. netjes gespoten en in elkaar gebouwd, kleine dingetjes nog gekocht. nou ligt er een 80 blok onder, met 110cc malossi, en een 28mm carb, en nu dacht ik Als ik die brommer nou te koop zet, komen er jongens op af, net 16, met hun pa. en dan gaan ze kijken en vragen, "ja hoe hardt rijdt ie nou?" dan zeg ik, om niet te liegen. "ja ver over de honderd." dan zegt die pa natuurlijk, "ja dat is veel te hard, we zoeken wel een andere brommer."

hoe ging dat bij jullie, toen je een zwaar opgevoerde brommer kocht, is deze brommer dan zo wel te verkopen, of kan ik er beter een 50 blok onderleggen?

zoja wie heeft er interesse in dit 80 blok, in ruil voor een 50 blok.


en nee!!! dit hoort niet in het sales forum.
 

Sneks 31-1-02?21:02 Print reply
Posts: 2499
Kijk, dat is die nsr die ik bedoel
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
frankarnhe 31-1-02?21:03 Print reply
Posts: 1213
Ik denk dat er toch veel mensen zijn die liever een originele brommer kopen, omdat ze anders denken dat 'ie afgeragd is en dus sneller allerlei problemen krijgen, illegaal is en dus gezeik met cops en de verzekering kunnen krijgen.
Er zijn ook luitjes bij die juist opgefokte dingen willen kopen, maar dan vang je er denk ik toch altijd wel minder voor dan in originele staat.

Ik wil mijn blok niet ruilen, maar wat vraag je voor jou blok dan anders? Eventueel met cilinder+carb(uitlaat)?
 
Nikoz 31-1-02?21:14 Print reply
Posts: 819
Hoeveel moet die NSR kosten ? heb wel intresse opzich en waar woon je ergens ? mail me anders ff met meer info: Quaint_X@hotmail.com
 
mito maaaster
robbert 31-1-02?21:11 Print reply
Posts: 45
ik weet niet wat een gangbare prijs is. het is dan het mbx blok 110cc malossi cilinder, 28mm keihin carburateur en een malossi 6kleps carbon membraan. als ik zie wat er verder op internet voor wordt gevraagd denk ik rond de 300 euro

ik denk zelf ook dat ik het beste de brommer origineel kan maken, of misschien met een 70cctje en dan een 18 of 13 dat is nog wel te doen. als ik een 50cc kan regelen, doe ik die erop.

 
frankarnhe 31-1-02?21:03 Print reply
Posts: 1213
Mensen kopen toch misschien ook liever origineel met die brommerkeuring in het achterhoofd. Stel at 'ie er doorkomt volgend jaar of het jaar erop dan is zo'n scheurijzer de helft minder waard
 
robbert 31-1-02?21:25 Print reply
Posts: 45
die nsr helemaal moet ongeveer 1100 euro gaan kosten

 
robbert 31-1-02?21:28 Print reply
Posts: 45
dat is of met origineel blok of met 80 blok

 
Nick - Administrator 31-1-02?21:53 Print reply

Posts: 4967
Quote:
en nee!!! dit hoort niet in het sales forum.

En waarom dan niet?
Lees de topic eens door: in vrijwel elke reply wordt er ingegaan op iets dat met Sales te maken heeft.

Daarbij komt dat het aan de moderators is om te bepalen of iets in Sales hoort en niet aan jou.
 
Sneks 31-1-02?22:14 Print reply
Posts: 2499
maak daar nou niet een punt van, gelukkig wordt er door het menu ook meer gereplied op onderwerpen in het salesforum .
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Nick - Administrator 31-1-02?22:39 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

maak daar nou niet een punt van, gelukkig wordt er door het menu ook meer gereplied op onderwerpen in het salesforum .

Ik snap ook niet echt waarom veel mensen er een probleem van maken als iets naar het Sales Forum wordt verplaatst... Het is puur voor de orde op het forum, en niet om mensen te pesten ofzo als dat soms wordt gedacht .
Maar het moet wel consequent gebeuren.
 
Rene 31-1-02?22:37 Print reply
Posts: 2573
je kunt natuurlijk ook een orignele 80
dr op leggen, klinkt ook wat "liever"
dan een 110 malossi

Laat ik dr nou nog net 1 hebben die ik
wel wil ruilen

ohja, over 110 malossi gesproken,
een maat van mij heeft dr nou 1 gekocht,
en ik dat boekje dat drbij zit staat
dattie maar 115 rijd (althands, dat
is wat ik kon ontcijferen)
maare, das best een asociale cilinder,
best wat ruimte voor spoeling
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Sneks 31-1-02?22:49 Print reply
Posts: 2499
boekje was zeker in het frans . En die spoeling is idd echt groot, net zoals bij die metrakit cilinder die ik laatst in het grote tuning topic poste. Ik had de 110cc malossi lc ook bij de parts toegevoegd met poortmap
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
robbert 1-2-02?18:38 Print reply
Posts: 45
het was ook niet vijandig bedoeld. ik wil alleen daarmee aangeven dat ik meer zit te wachten op reacties die te maken hebben met wel of niet origineel verkopen, en niet direct op handel. en ik kan vooraf natuurlijk ook niet weten hoe er op mijn topic wordt gereageerd.
Maar dan is nu het misverstand uit de wereld.


En ja ik vind ook dat hij brute spoelkanalen heeft, vooral omdat ze er aan de zijkant uitsteken. en het is eindelijk een beetje fatsoenlijke diameter , kan je tenminste normaal zien hoe zo'n ding eruit ziet
 

Dit topic is 524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved