Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi gpr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1187 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27963 - Derbi gpr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RiejuSprinter 11-4-2005 15:49 Print topicpost

Posts: 341
Ik heb een derbi gpr aangeschaft die nog standaard is en nog nieuw. Maar nu rijd ik hem nog ff in en dan wil ik er een goed sneller uitlaatje opleggen. Wat is een goed uitlaatje en hoe hard rijd hij dan?


 

Bullet 11-4-2005 15:55 Print reply

Posts: 12150
gia en conti lopen wel leuk
 
**My BungHole Will Speak Now**
Apriliars105 11-4-2005 16:06 Print reply

Posts: 6111
koop iig geen doppler of technigas, die zijn kut.
 
As finishing touch, God created the Dutch
ghost-rider 11-4-2005 16:08 Print reply

Posts: 1886
zo te horen heb je een NIEUWE GPR? met seat-pipe?
dan is d'r d8 ik alleen een MHR pijpie toch? of praat ik poep
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
RiejuSprinter 11-4-2005 16:11 Print reply

Posts: 341
een nieuw oud type, overjarig model daarom was ie goedkoper. Maar hoe hard zou dat gaan. Nu loopt ie ongeveer 50 echte kilometers

 
Apriliars105 11-4-2005 16:11 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider

zo te horen heb je een NIEUWE GPR? met seat-pipe?
dan is d'r d8 ik alleen een MHR pijpie toch? of praat ik poep


Ligt daar een ander blok onder dan? Of past het anders niet met de kappen?
 
As finishing touch, God created the Dutch
Ruben. 11-4-2005 16:13 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


Ligt daar een ander blok onder dan? Of past het anders niet met de kappen?


past niet
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Apriliars105 11-4-2005 16:13 Print reply

Posts: 6111
nouja dan koop je een gianelli, die past wel
 
As finishing touch, God created the Dutch
Bullet 11-4-2005 16:15 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider

zo te horen heb je een NIEUWE GPR? met seat-pipe?
dan is d'r d8 ik alleen een MHR pijpie toch? of praat ik poep


je praat poep

je kan voor de nieuwe een mooie gia pijp of zo'n turbokit halen.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Remco RS 11-4-2005 16:26 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

gia en conti lopen wel leuk


idd ik heb ook gianelli, kan m wel aanraden geeft ook wel mooi geluidje, maar niet overdreven
 
-Tom- 11-4-2005 16:29 Print reply

Posts: 4151
Of je koopt gewoon alleen een andere voorbocht, dan loopt 'ie ook al 85 km/h ofzo... Kost minder geld....
Let er wel op, in die type's met de 2 ronde koplampen onder elkaar, zit nog een schot in de uitlaat. Een vriend vna mij had dat iig. Hoorde iets rammelen, was 't schot losgekomen, uitlaat opengeslepen, uitlaat dicht gelast. Ding loopt nou, met alleen een andere voorbocht (en schot er dan uit), 95 km/h. VOor de rest alles ori.
 
FTS Member
Terror 11-4-2005 16:59 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Of je koopt gewoon alleen een andere voorbocht, dan loopt 'ie ook al 85 km/h ofzo... Kost minder geld....
Let er wel op, in die type's met de 2 ronde koplampen onder elkaar, zit nog een schot in de uitlaat. Een vriend vna mij had dat iig. Hoorde iets rammelen, was 't schot losgekomen, uitlaat opengeslepen, uitlaat dicht gelast. Ding loopt nou, met alleen een andere voorbocht (en schot er dan uit), 95 km/h. VOor de rest alles ori.


hebben ze niet voor nieuw model met seatpipe
 
Apriliars105 11-4-2005 17:00 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Of je koopt gewoon alleen een andere voorbocht, dan loopt 'ie ook al 85 km/h ofzo... Kost minder geld....
Let er wel op, in die type's met de 2 ronde koplampen onder elkaar, zit nog een schot in de uitlaat. Een vriend vna mij had dat iig. Hoorde iets rammelen, was 't schot losgekomen, uitlaat opengeslepen, uitlaat dicht gelast. Ding loopt nou, met alleen een andere voorbocht (en schot er dan uit), 95 km/h. VOor de rest alles ori.


Dat was wss geen schot, maar een katalysator, die lag bij mijn GPR ook los in de uitlaat
 
As finishing touch, God created the Dutch

Dit topic is 488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved