idd niet naar die mt van lude kijken :S als je niet snapt hoe je ophoogbusse erop draaid, en achterveren vervangt, hoef je ook niet aan een crosser voorvork te beginne en een monoveer..
ga naar je dealer, zeg dat je ophoog bussen wil voor mt en de langste veren voor mt die die heeft..
dan vervang je die.. als je logisch nadenkt zie je zo hoe dat meot en dan heb je een hoge mt.
niet de hoogste veren kopen, heb ik ook gehad, passen niet als je een ori achterbrug hebt
ps
Let wel op dat je ketting niet over je achterbrug gaat slijten.
idd niet naar die mt van lude kijken :S als je niet snapt hoe je ophoogbusse erop draaid, en achterveren vervangt, hoef je ook niet aan een crosser voorvork te beginne en een monoveer..
ga naar je dealer, zeg dat je ophoog bussen wil voor mt en de langste veren voor mt die die heeft..
dan vervang je die.. als je logisch nadenkt zie je zo hoe dat meot en dan heb je een hoge mt.
ps
Let wel op dat je ketting niet over je achterbrug gaat slijten.
nee stel je voor, je gaat dingen uit proberen en dan zie je hoe het werkt
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
je moet ff ketting spanner halen en die aan de bovenkant van je brug zetten anders slijt ie flink door, ik heb er ervaring mee op 50cc zijn die bussen vet duur 12 euro, daar vind je ook wel een plaatje.
je moet ff ketting spanner halen en die aan de bovenkant van je brug zetten anders slijt ie flink door, ik heb er ervaring mee op 50cc zijn die bussen vet duur 12 euro, daar vind je ook wel een plaatje.
kunt er ook soort plaatje op doen, alleen die hebben ze niet bij 50cc.nl