Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nsr cilinder of uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1194 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27952 - Nsr cilinder of uitlaat
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1007 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sjappie 11-4-2005 15:26 Print reply

Posts: 336
ik heb zo is jullie reacties gelezen en ik ga voor de 70 cc cilinder maar nu was mijn andere vraag dus...

wat moet ik dan aan onderhoud doen ?
en welke cilinder kan ik het beste pakken ?

Dit bericht is ge-edit door sjappie op 11-4-2005 15:31
 
TZRRRR
sjappie 11-4-2005 21:56 Print reply

Posts: 336
iemand alstublieft ????
 
TZRRRR
Frysk 11-4-2005 21:57 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjappie

ik heb zo is jullie reacties gelezen en ik ga voor de 70 cc cilinder maar nu was mijn andere vraag dus...

wat moet ik dan aan onderhoud doen ?afstellen
en welke cilinder kan ik het beste pakken ? mallosie


 
giggitybyte
-!Giles!- 11-4-2005 22:01 Print reply

Posts: 1302
je moet dus een 70 cilinder kopen (welke kijk bij parts afdeling of 50cc.nl) je zal ook de sproeier moeten veranderen omdat je een grotere cil hebt als je dezelfde carb. houd.

voor het onderhoud is het hetzelfde, miss iets rijker afstellen en altijd voor voldoende olie zorgen enz. en de cil goed inrijden (zie faq).

dat is het zo'n btj.
 
nick is gay ;-)
nsretje 12-4-2005 18:11 Print reply

Posts: 77
Je hoeft niet persee een grotere carb. Ik heb zelf een 70cc malossi op mijn NSR gehad en daar zat gewoon die 16 mm keihin op. Werkte prima!

En met die standaard cilinder moet je idd wel harder kunnen want ik rijd nu zelf ook weer met die ori 50cc cil. (GE2) En met een 80cc proma, haal 80km/h.(wel met pijn en moeite maar haal het wel)

GRTN
 

Dit topic is 1007 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved