Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nsr cilinder of uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1101 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27952 - Nsr cilinder of uitlaat
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 995 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sjappie 11-4-2005 7:59 Print topicpost

Posts: 336
hallo ik heb sinds een week een honda nsr thuis staan. dit is de setup:

50 cc (org.)
16 mm keihin cab
18 mm keihin spruit
70 cc malossi uitlaat

nu loopt hij 65 en is mijn vraag is dit volgens jullie het maximum of zou ik er nog meer uit kunnen halen ?

ik wil sowieso hem na een tijdje, als ik het technische gedeelte onder de knie heb, verder opvoeren maar wat kan ik dan het beste doen:
- een 70 cc cilinder kopen ? en welke dan ? en is er echt zo veel onderhoud aan ?
- een andere uitlaat want ik heb me laten vertellen dat deze verre van ideaal is voor een 50 cc ?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen
 
TZRRRR

[RRT] Lost-P 11-4-2005 8:28 Print reply
Posts: 4578
Je kan eventueel later een 70cc cilinder nemen jah, een eurocilindro is opzich wel geinig En daar heb je dan ook meteen die uitlaat voor liggen!

Ik zou als je met deze 50cc blijft rijden wel een andere uitlaat erop zetten, want dit is idd totaal NIET ideaal nee en dan zou je snelheid/trekkracht nog wel toe kunnen nemen en beter zijn dan de 65km/h


Edit: Btw, als je er een 70cc op gooit, zou k ook een wat grotere Carb. nemen.

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 11-4-2005 8:30
 
Chille Tune shit dan
MT70-nolimit 11-4-2005 8:38 Print reply

Posts: 4322
Zou opzich harder moeten kunnen want me broertje rijd met ori cil. en 13mm en een proma pijp 70. Maar als je echt harder wil moet je gewoon zoeken naar een 70cc idd. Die kun je al voeden met een ori carb. tot aan 24mm carbs.
 
gaat lang goed
jesus_is_king 11-4-2005 8:52 Print reply

Posts: 146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

Je kan eventueel later een 70cc cilinder nemen jah, een eurocilindro is opzich wel geinig En daar heb je dan ook meteen die uitlaat voor liggen!

Ik zou als je met deze 50cc blijft rijden wel een andere uitlaat erop zetten, want dit is idd totaal NIET ideaal nee en dan zou je snelheid/trekkracht nog wel toe kunnen nemen en beter zijn dan de 65km/h

ik zou er geen grotere carbg opgooien
een vriend van mij rijd met 70cc mallosie en een 16mm proma 80 al 115 echte km

Edit: Btw, als je er een 70cc op gooit, zou k ook een wat grotere Carb. nemen.

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 11-4-2005 8:30

 
barry 11-4-2005 9:21 Print reply

Posts: 7387
naar mijn weten bestaat er geen 70cc malossi uitlaat
 
He?
MT70-nolimit 11-4-2005 9:23 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

naar mijn weten bestaat er geen 70cc malossi uitlaat


Nee ik heb er ook nog nooit van gehoord maar als hij zegt dat ie em heeft.
 
gaat lang goed
Gertjan 11-4-2005 9:31 Print reply

Posts: 1505
ik gok erop dat het gewoon een tecno is
 
Supernova 11-4-2005 9:32 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

naar mijn weten bestaat er geen 70cc malossi uitlaat


op 50 cc staat wel een malossi uitlaat maar of die 70 cc is?
 
WP Car Customs
sjappie 11-4-2005 9:50 Print reply

Posts: 336
die gast waarvan ik hem over had gekocht had die uitlaat bij 50 cc gehaald en hij vertelde mij dat het een 70 cc uitlaat was
 
TZRRRR
Supernova 11-4-2005 11:24 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjappie

die gast waarvan ik hem over had gekocht had die uitlaat bij 50 cc gehaald en hij vertelde mij dat het een 70 cc uitlaat was


Kan goed kloppen
 
WP Car Customs
-Tom- 11-4-2005 11:28 Print reply

Posts: 4151
Enigste "bottleneck" voor je snelheid hier is je cilinder. Zet er een snellere cilinder op en je gaat als een gek. 16mm kan makkelijk op 70cc. Veel harder zal je niet gaan met ori hollandse NSR cilinder
 
FTS Member
Supernova 11-4-2005 11:30 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Enigste "bottleneck" voor je snelheid hier is je cilinder. Zet er een snellere cilinder op en je gaat als een gek. 16mm kan makkelijk op 70cc. Veel harder zal je niet gaan met ori hollandse NSR cilinder


75 is te halen
Mijn nsr haalt met tecnigas rsg 50 orgi en 13 mm 75
 
WP Car Customs
FazuL NSR 11-4-2005 11:32 Print reply

Posts: 2046
haal een belgische cilinder/eurocilinder icm andere uitlaat of gewoon een 70cc ja dan hoef je verder niks te kopen
 
Supernova 11-4-2005 11:34 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

haal een belgische cilinder/eurocilinder icm andere uitlaat of gewoon een 70cc ja dan hoef je verder niks te kopen


Jep das ook een optie lekker cilinder hoor
 
WP Car Customs
MT5-honda_pwnz 11-4-2005 11:38 Print reply

Posts: 1595
je kan ook bij moto import zo 50cc ori halen en dan laat je die tunen door lude oid of je zet er zelf een vijl in .
 
Neonlampje 11-4-2005 12:20 Print reply

Posts: 14825
Originele kan ook wel stukje sneller hoor.. enige is dat het tunen wat meer kost omdat die spoelpoort timingen toch echt aangepast moeten worden
 

Dit topic is 995 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved