Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda's nieuwe brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 705 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27950 - Honda's nieuwe brommer
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 5429 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dakana 11-4-2005 0:52 Print topicpost

Posts: 739
he dat topic hadden we toch al in nieuws?
ja, daarom ook dit topic, maar deze is wel 100% serieus en geen fotoshop geintje
daarom dat ik er ook liever nieuw topic voor open en niet verder ga in dat topic

namelijk, geen mtx50f
maar een xr50 Street legal version
dus geen speelgoed crossertje zoals de voorgaande xr/crf50's maar een echte streetbike met lampen

komt in 50cc en 100cc versie, of die met brommer keuring in nederland komt, weet het niet zeker, maar engeland komt ie zeker leverbaar en duitsland gaan de remoeren dat ze daar ook komen, duitsland = e-keur dus dan nederland waarschijnlijk ook

foto's van monkeybike.co.uk -->







dit is dus wel honda's nieuwe crosser, en 4takt, en 50cc.....

www.monkeybike.co.uk

groeten,
stefan

Dit bericht is ge-edit door Dakana op 11-4-2005 0:54
 

Shaggy_Marv 11-4-2005 0:58 Print reply

Posts: 1891
Jammer van de 4-takt.. is traag...
Wel goed voor de sound op straat
 
Oldtimers Live Longer
Daniel_84 11-4-2005 1:00 Print reply

Posts: 1127
Maar het zijn dus van die kleine brommertjes, midibikes ofzo??

edit: aan de banden te zien wel

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 11-4-2005 1:00
 
Dakana 11-4-2005 1:03 Print reply

Posts: 739
jep, traag, namelijk 45km.h
als het je te langzaam gaat koop je maar gewoon een takegawa superhead kit, heb je 18pk

jep, klein, 12inch
wel aanzienlijk stukje groter dan dax en chaly bv
 
Junkie XR 11-4-2005 1:11 Print reply

Posts: 5753
Word erg leuk speelgoed dit, als het doorgaat!!

Ik zie echter het niet gebeuren dat dit naar Nederland komt. Honda heeft wel eerder dergelijke dingen uitgebracht, maar naar Nederland komen, ho maar!
 
User 927 11-4-2005 1:14 Print reply

Posts: 6405
Nederlandse wetgeving is te complex, daarom vind Honda ut waarschijnlijk te veel gezeik om em hier in te voeren. Dus zou je em in Duitsland moeten kopen en om moeten laten keuren (Gewoon verzekeren kan niet meer strax met kentekens...)
 
Switch7blade 11-4-2005 1:25 Print reply

Posts: 138
vint maar leluk ding
 
Karlito 11-4-2005 1:48 Print reply

Posts: 519
Snellere 4 Takt stukken zoals cilinder en uitlaat kosten veel te veel geld voor wat het maar eigenlijk is! Ze hadden er beter een 2 takt blok ondergestoken. Maarja 4 Takt is nu "in de mode". Als je kijkt naar hoeveel dax'kes er rondrijden in Belgi
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
Shaggy_Marv 11-4-2005 1:53 Print reply

Posts: 1891
een 70cc 4-takt is nog steeds sloom
...
naja.. da hoor/lees ik altijd
 
Oldtimers Live Longer
User 927 11-4-2005 1:56 Print reply

Posts: 6405
een 70cc viertakt ownt een 70cc 2-takt in 75% van de gevallen, omdat de meeste mensen die 4-takt fokken ut meestal ook goed doen.

Voordeel van 4-takt: Pakt meteen op, zit niet vast aan je powerband en rijd veel rustiger

Nog een voordeeltje: Je kunt er een turbo op bouwen (ja daar heb je kitjes voor )
 
Karlito 11-4-2005 1:59 Print reply

Posts: 519
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald

een 70cc viertakt ownt een 70cc 2-takt in 75% van de gevallen, omdat de meeste mensen die 4-takt fokken ut meestal ook goed doen.

Voordeel van 4-takt: Pakt meteen op, zit niet vast aan je powerband en rijd veel rustiger

Nog een voordeeltje: Je kunt er een turbo op bouwen (ja daar heb je kitjes voor )


No way, mijn maat 90cc 4 takt houd maar net een NSR 50cc bij. K heb nog nooit een 70cc 4takt een 70cc 2 takt weten bijhouden(Binnenkort is een filmpje van mij tegen die 90cc 4takt). of het moet al heel goed gedaan zijn. Dat van die powerband is wel een zalig voordeel kun je lekker cruisen

Dit bericht is ge-edit door Karlito op 11-4-2005 2:00
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
User 927 11-4-2005 2:07 Print reply

Posts: 6405
90cc 4-takt op wat voor frame? Wat voor blok issut etc.?

Op een dax (die dus vet licht is) doet een 70cctje ut namelijk errug goed
 
Karlito 11-4-2005 2:13 Print reply

Posts: 519
Honda dax frame he.
Wel een orginele blok.
K zou wel is tegen ??n willen rijden met een Honda Nice blok, die gaan nog deftig vooruit. zou wel is close kunnen worden. Maar die kosten boven de 1000 ? (blok alleen) dacht ik.
Ja je kan altijd wel een 4 takt sneller doen rijden dan een 2 takt maar in vergelijking met het geld dat je er dan wel allemaal niet hebt ingestoken. k vind het beetje nutteloos dan
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
User 927 11-4-2005 2:18 Print reply

Posts: 6405
Jah ok, tis niet goedkoop. Zeker niet. Maargoed, als je kijkt naar goede AM6 onderdelen, kan 4-takt wel redelijk concureren kwa prijs.

Mijn conclusie: Je moet er gewoon van houden
 
Dakana 11-4-2005 8:52 Print reply

Posts: 739
en hoeveel van de mensen die allemaal zeuren dat het te langzaam gaat heeft een brommer met meer dan 70cc die ook daadwerkelijk zo super hard gaat als dat ze schijnbaar nodig vinden?..
bedoel zet gewoon onder je viertakt een 88cc met een degelijke kop en ik durf te wedden dat het even hard gaat
kosten zullen niet gek veel schelen, als ik zo is zie wat een beetje redelijke cilinder voor bv. mb kost.... over het algemeen zal je met 2takt gemakkelijker goedkoper uit zijn, niet zo heel verassend, marktaandeel voor 2takt is gewoon stukken groter, dus ook de onderdelen levering en dus ook de prijzen concurentie


en zal wel standaard c90 blok geweest zijn, dingen zijn echt totaal niet snel, 3bak semi automatisch met klein kleppen en rustige nokkeas, zijn alleen leuke blokken als basis om omtebouwen of om zuining mee te rijden
denk dat ik letterlijk 2keer zoveel vermogen heb met mijn 95cc dax invergelijking met een normaal nt-c90 blok..

en denk niet dat 70cc viertakt wint van 70cc 2takt hoor ..... maar zet nu is een 10pk 4takt aast een 10pk 2takt en kijk dan is wie er wint

Dit bericht is ge-edit door Dakana op 11-4-2005 8:53
 
Supernova 11-4-2005 10:35 Print reply

Posts: 7654
laatste stukje van de uitlaat (bij de cilinder)
Lijkt wel gesoept..

Bij de ene foto loopt het eind stukje wat anders dan de andere
Verschillende dempers..
Bij de onderste zie je meer van de cilinderkop..vaag allemaal

maja hij staat idd wel op monkeybike..of zullen ze daar ook een geintje uit gehaald hebbe?

Dit bericht is ge-edit door Supernova op 11-4-2005 10:41
 
WP Car Customs

Dit topic is 5429 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved