Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - GT50 is niet af te stellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1019 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27929 - GT50 is niet af te stellen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 489 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

thijs 10-4-2005 15:29 Print topicpost
Posts: 448
Vandaag geprobeerd mijn GT50 af te stellen

setup:
50cc snel
16mm mikuni
gianelli

pas vanaf sproeier 150 (mikuni) begint hij normaal te rijden. lijkt me wel redelijk groot
ik heb gecontroleerd op valse lucht (deo), geen resultaat
is 150 bij zo'n setup normaal of is 16mm gewoon te groot, zou hij mss beter gaan met 12/14mm?
 

bereheer 10-4-2005 16:27 Print reply

Posts: 1901
heb je een originele filter/ of een powerfilter?

ik heb namelijk een suzuki ER, zelfde blok met 50 snel en 16mm carb en originele filter, ik heb sproeier 80 dus 150 vind ik wel groot!

maar 16mm carb is zeker niet te groot, moet gewoon goed lukken
 
bloaze manne, meej diene woage!
dthedjuh 10-4-2005 16:34 Print reply

Posts: 693
ik heb een tsx, die wou eers ook niet normaal doen, tenzij ik er een 130 sproeir in hing(vanalles geprobeerd).

Uiteindelijk begon mijn cabr nogal veel benzin naar buite te spuwen aan de kant waar hij lucht aanzuigt

het probleem was dat mijn zuigervere nogal weg waren

 
Suzuki TSX!!!
Supernova 10-4-2005 16:35 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thijs

Vandaag geprobeerd mijn GT50 af te stellen

setup:
50cc snel
16mm mikuni
gianelli

pas vanaf sproeier 150 (mikuni) begint hij normaal te rijden. lijkt me wel redelijk groot
ik heb gecontroleerd op valse lucht (deo), geen resultaat
is 150 bij zo'n setup normaal of is 16mm gewoon te groot, zou hij mss beter gaan met 12/14mm?


Ik kijk niet op van 150..
Mijn mtx had 50 snel 16 mikuni en sproeier 160 dus..
Als ie het met kleinere sproeiers slechter doet dan zou 150 wel in de goede richting zitten...
 
WP Car Customs
Ruben. 10-4-2005 16:36 Print reply

Posts: 6131
valse lucht?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Supernova 10-4-2005 16:39 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

valse lucht?


Quote:
ik heb gecontroleerd op valse lucht (deo), geen resultaat


 
WP Car Customs
steven. 10-4-2005 16:39 Print reply

Posts: 9
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thijs

Vandaag geprobeerd mijn GT50 af te stellen

setup:
50cc snel
16mm mikuni
gianelli

pas vanaf sproeier 150 (mikuni) begint hij normaal te rijden. lijkt me wel redelijk groot
ik heb gecontroleerd op valse lucht (deo), geen resultaat
is 150 bij zo'n setup normaal of is 16mm gewoon te groot, zou hij mss beter gaan met 12/14mm?


Dus geen valse lucht

Edit: Supernova was me voor

Dit bericht is ge-edit door steven. op 10-4-2005 16:40
 
Ruben. 10-4-2005 16:42 Print reply

Posts: 6131
waar heb je gecontroleerd dan?

 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
suzuki gt50 10-4-2005 17:56 Print reply

Posts: 561
150 is idd wel groot ,
ik reed met men 16mm carbu en leovincie rs met een 78 en ging redelijk vlot , miss trekt hij valse lucht langs de krukas....
maar er is toch iets niet pluis met die brommer hoor
 
Rock-Dog 10-4-2005 17:58 Print reply

Posts: 575
150 is kanker groot

meestal gas je rond de 70 - 80 met 16mm aardig door, lekke krukas-kering mischien?
 
-Tom- 10-4-2005 18:21 Print reply

Posts: 4151
150 MIKUNI kan best. Aangezien snelle Fs-1's (ook met 16mm mikuni, 50 snel en shit) allemaal rond de 170 zitten.
 
FTS Member
Supernova 10-4-2005 18:25 Print reply

Posts: 7654
Mijn mtx met 50 snel 16 mikuni deed het ook met een 160
 
WP Car Customs
thijs 10-4-2005 18:43 Print reply
Posts: 448
er staat een originele filer op, maar die is nogal "bijgewerkt", het filter zelf is ook nogal versleten dus hij laat wss nogal veel door.

ik heb gecontroleerd aan de voetpakking+carbpakking voor valse lucht, geen resultaat. hij kan natuurlijk via het carter of de krukaskering valse lucht trekken (ga ik toch maar niet controleren, vonk aan kpn+deo is niet zo fijn), 100% zeker ben je nooit

@edwin: mijne gooit ook nogal veel terug, hij heeft niet zoveel compressie ook. mss met een nieuwe zuiger dat het beter zou gaan.

komt blijkbaar nogal vaak voor dus, ik ga er gewoon de 150 in laten dan. hopelijk valt het verbruik dan wel mee

 

Dit topic is 489 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved