Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Waarom rijd een Ciao snor maar 25 en een gewome 45??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27915 - Waarom rijd een Ciao snor maar 25 e...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2450 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Charles16v 9-4-2005 21:58 Print topicpost
Posts: 48
Waarom?? Want de Blokjes zijn precies het zelfde. Zit er ergens een begrenzer in
 

Tijzzz 9-4-2005 21:58 Print reply

Posts: 4215
Ja
 
Charles16v 9-4-2005 22:08 Print reply
Posts: 48
Ja... Wil ik ook graag weten waar.
 
Tijzzz 9-4-2005 22:14 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Charles16v

Ja... Wil ik ook graag weten waar.


Kgloof in uitlaat, vario?, en luchtfilter.

Zijn ongeveer de standaard plaatsen
 
T-1o0o 9-4-2005 22:21 Print reply
Posts: 82
snor versie is begrenst d.m.v van kleinere inlaat en een 10/7 cabarateur i.p.v een 12/10 meestal hebben snors ook grotere poelies
 
mulder 9-4-2005 23:32 Print reply

Posts: 13701
lig ook aan de carters, inlaat groote daarop denkik, carb, cil, uitlaat zijn bij snor en brom allemaal hetzelfde

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

[...]


Kgloof in uitlaat, vario?, en luchtfilter.

Zijn ongeveer de standaard plaatsen

tis geen scootie

Dit bericht is ge-edit door amulder12 op 9-4-2005 23:33
 
gonzales 10-4-2005 0:30 Print reply

Posts: 1319
a-poorttiming en pouli's ,b-poorttiming en pouli's
 
burn your rubber not your soul
Charles16v 10-4-2005 12:41 Print reply
Posts: 48
OWkay,
Want wil er een Leovinci HAndmde uitlaat op en sterwielen.
Maar nu heb ik al begrepen dat ik ook de klok van de ciao snor moet hebben in de wielen.

Ik wil mijn Brommer eigenlijk totaal niet opvoeren. de uitlaat is gewoon voor de look.
Hij hoeft maar 25/ 30 te lopen harder niet.
Heb geen zin in boetes
 
Charles16v 10-4-2005 12:44 Print reply
Posts: 48
Dit ook omdat de snor er maar is voor erbij.

Heb eerst ook altijd ciao gereden. maar gewoon een brommer die reed ook 95 en was watergekoelt
 
Tsxdude AKU MicheL 10-4-2005 12:49 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

Ja


NEE,

Heel simpel, kleine spoelpoorten, inlaatpoort en uitlaatpoort en kleine cabr....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hondalover19 10-4-2005 12:53 Print reply

Posts: 1255
Wie weet de lengte van de krukas bij een ciao heb overal al gezocht maar staat er nergens bij..
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
wietplant 10-4-2005 12:54 Print reply

Posts: 2092
als je hem niet wil opvoeren wrom wil je dan weten waar de begrenzers zitten ???
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Henne 10-4-2005 12:54 Print reply

Posts: 253
Mijn Ciao is een snor en loopt toch een goeie 41 - 45 en compleet standaard(ooit al eens 53 meegedaan :p met wind natuurlijk) Is allemaal niet snel maar toch evensnel als een B klasse die 45 loopt.

Misschien trekken die 45'ers harder op? Ik weet et nie... Ik ben er content mee, hoef geen andere uitlaat, al vint ik zonder uitlaat toch een vet geluid Moest ik zo'n uitlaat vinden dan zou ie er wel onder gaan... knalt heerlijk als ik gas los
 
www.Ryv.be
Charles16v 10-4-2005 12:55 Print reply
Posts: 48
OWkay toppie. DAn hoef ik tenminste geen andere klok te zoeken.

Als ik hard wil rijden pak ik wel mijn
Opel Astra GSI 2.0 16v gechipt en al.




 
Tsxdude AKU MicheL 10-4-2005 12:57 Print reply

Posts: 10676
ik snap het echt niet
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hondalover19 10-4-2005 12:57 Print reply

Posts: 1255

 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Dit topic is 2450 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved