Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wil je hard gaan ?? koop een Derbi Gpr !!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 668 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2789 - Wil je hard gaan ?? koop een Derbi ...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 31-1-02?19:19 Print reply
Posts: 2469
ja okay tuurlijk kan elke teller verkeerd ingesteld zijn maar ik weet van dirkjan dat zijn teller echt niet verkeerds aan wees ofso hoor... mijn MT cylinder boekte er 110 op wat gewoon netjes klopt...

enneh als jou GPR 14 PK heeft, en je hebt geen te lichte tand, dan haal je die kilometers echt wel hoor!
 
- insane in the brain -
Pertijn 31-1-02?20:24 Print reply
Posts: 846
15500 toeren is echt asociaal veel..
Draait zelfs DE ark niet.
Malossi ontsteking is ook niet zo duur.
Maar daar moet meer te halen wezen.
Als die kerel van Dyno er een pijp voor maakt gaat het allemaal nog echt veel harder.
Inlaat op carter is gewoon veel beter he..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 31-1-02?20:50 Print reply
Posts: 2499
ik dacht dat hij van die ducatie koplampjes had . En idd is 15500 wel erg overdreven veel (hoe lang wil je met een zuiger doen, 2 uur?). Ik wil ook nog een uitlaat op maat. Dat scheelt tenminste echt merkbaar.
Die Sander Bruinsma (van de [URL[t]]http://nsr50.cjb.net[/t]nieuwe ultieme nsr site[/URL] ) heeft ook 14 pk met hpi binnenrotor en zelfgetunde eurocilindro met aangepaste kop. Dus 14 pk is echt wel te halen met een nsr.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 31-1-02?21:07 Print reply
Posts: 846
Tja, die richting wil ik ook op gaan ja..
Met een gelaste uitlaat moet je daar toch wel overheen kunnen hoor die 14pk..
Haal ik misschien straks wel zonder een gelaste pijp..
Als ze al bijna 16 halen met een 50 en 16mm..
Nog bruter, zelf een carter inlaat maken op je nsr!
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Junkie XR 1-2-02?10:35 Print reply

Posts: 5753
Het oude model ducati had ook gewoon ronde koplampjes, net als een oud model mito....
 
MB50TUNED 1-2-02?11:37 Print reply
Posts: 1054
in zweden wordt geraced met mt blokken, die gasten halen 18 pk uit een luchtgekoelde 70 cc, dat is eigenlijk zwaar ziek . Ik ben ook bezig met het nodige uit mijn mb halen, maar ik hou het toch bij 50 cc en 16 mm ivm met eventueel racen, al zal er dan nog veel moeten gebeuren. Ik ben ook nog druk bezig met onderdelen zoeken maar wil zo veel mogelijk zelf doen, ik vind sleutelen zelfs leuker dan rijden en het bespaard me ook veel geld.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 1-2-02?13:02 Print reply
Posts: 4082
ja, ik vindt opvoeren het leukst, en daarna kijken hoeveel het geholpen heeft, maar ik moet er ook mee na school, kwas vandaag ff met de nsr op school, iedereen vet bij mij kijken terwijl iemand anders net een earox gekocht had
 
SpeedYveS 1-2-02?13:09 Print reply
Posts: 1644
met welke nsr sym?
 
verwijderd 1-2-02?13:12 Print reply
Posts: 4082
met de nsr brommer, ik mag niet met de nsr motor na school van me pa.
 
SpeedYveS 1-2-02?13:17 Print reply
Posts: 1644
LOL das jammer
 
Junkie XR 1-2-02?14:33 Print reply

Posts: 5753
Brommer noemt ie dat, is toch gewoon een snorfiets
 
verwijderd 1-2-02?14:43 Print reply
Posts: 4082
sssssssssttttt, mag toch wel een beetje opscheppen?
 
Sneks 1-2-02?21:11 Print reply
Posts: 2499
over hard gaan, ik heb vanavond m'n proma vervangen door een ouw techno uitlaat (laten stralen en lassen, demper gepolijst, die demper is echt groot een mooi trouwens, lijkt heel erg op die van Honda NSRII). En zo'n techno rijd echt veel beter als een proma 80. Hij is gewoon veel sterker in de powerband.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Steve_ZHC 1-2-02?22:29 Print reply

Posts: 2716
voor die GPR'etjes moet je gewoon een gilardoni 80cc halen, stuk goedkoper, maar precies hetzelfde als polini (dacht ik, heeft ook w-poort), die werd mij ook nieuw aangeboden door de plaatselijke crossmotor/derbi-dealer Pel, ik heb niet naar de prijs gevraagd, maar ik weet zeker dat je geen andere krukas hoeft, die kan tot 125cc!! En met je blok hoefde ook niks te gebeuren.
Als een derbi blok onder een MT paste he, ohw wat was ?k dan een klein blij jongetje .
Van de zomer, 2 verhuizers uit drenthe (twente) die stopten ff om een praatje te maken, ze zagen me staan met m'n ex-senda :a , meteen lullen dat een maat van ze een nieuwe SM had met 110cc!!!
Maar dat was denk ik stierekak, want eerst lullen dat derbi niet vooruit te branden is en niet op te voeren, 2 minuten later, opscheppen over die 110 die wel 140 reed ofsow, wat ik nog wat langzaam vind voor die machines...
kameraad (albert) van me uit grijpskerk heeft een GPR met alleen een gianelli, loopt 110 km p/u op autoteller, verder standaard!!!
en een andere maat (halbe) van me heeft een 70 snel loopt 120 op een rs, maar trekt wel die gpr eruit, maar moet je nagaan hoe raar dat gaat zo'n gpr!

edit: spelfoutjes

[This message is edited by MT5 Racer on 1-2-02 22:39]
 
verwijderd 1-2-02?23:14 Print reply
Posts: 4082
Wpoort is ook wel cool ja, maar volgens mij heeft evo vlinder poort
 

Dit topic is 4544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved