Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wil je hard gaan ?? koop een Derbi Gpr !!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1137 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2789 - Wil je hard gaan ?? koop een Derbi ...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4521 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BeWaRe 31-1-02?00:11 Print topicpost
Posts: 201
ik ken iemand die heeft een Derbi Gpr, wow wat kan je zo'n ding hard laten lopen !!

hij heeft nu:
Polini evo 74cc
21mm carb
zwaarste vertanding !!

testbank : 14pk !!!
laatst stond hij op de testbank en ze schakelde naar ze 1 en daarna naar z'n 2. in z'n 2 schoot hij over de beugel die het voorwiel op zijn plaats hield.
top op de teller is 140km per uur, met 15500 toeren.

dit ding deed een wetstrijd met een gilera runner met:

- polini evo 70cc
- 24mm carb
- malossi binnenrotor ( 3200,- )
- evo uitlaat
- evo vario
- evo koppeling
- evo half poulie
- evo krukas

eerst had de gpr een voorsprong van 2 meter bij weg trekken !! daarna ging het gelijk op!!

dat ding is zo bruut.... hij trekt iedereen er uit hier in Hilversum!
 
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken....................

Junkie XR 31-1-02?00:32 Print reply

Posts: 5753
Hmmm, koopt die gast iedere keer een nieuwe of rijd ie 500 meter per dag

Trouwens, jij woont in Hilversum he, is dat ver van Weesp, anders kom ik misschien wel eens een keer langs, m'n vriendin woont vlakbij weesp.
 
gran turismo 31-1-02?00:36 Print reply
Posts: 735
14pk, 140km/u, 15500 toeren???

Kunnen die dingen echt zo hard met een 70cc??
Ik hoor zo vaak dit soort verhalen van ventjes in me klas dat ik het niet meer zo snel geloof.
Paar weken geleden ook, zo'n scooter freak helemaal zeggen dat ie iedereen eruit reed en zo.
ze top was met 50snel 110 volgens hem met wind mee.
Later ben ik em een keertje tegengekomen terwijl we naar school reden, ik denk dat ie niet harder ging dan 85km/u op topsnelheid, ik ging em zo voorbij

 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
verwijderd 31-1-02?07:33 Print reply
Posts: 4082
wauw! dit is wel vetjes, wat is de slag van die derbi? zeker ook 39.nogwat? :( vandaar die toeren ook.

maar die malossi binnenrotor kost echt niet zo duur hoor!! die heb je voor een rug ook wel!

ik denk trouwens wel dat m'n nsr sneller wordt dan die derbi, maar dan met 98cc
 
Junkie XR 31-1-02?10:21 Print reply

Posts: 5753
Ja, duh, stel je voor dat er iemand sneller zou zijn
 
Neonlampje 31-1-02?13:16 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: - ViPER -?

14pk, 140km/u, 15500 toeren???

Kunnen die dingen echt zo hard met een 70cc??
Ik hoor zo vaak dit soort verhalen van ventjes in me klas dat ik het niet meer zo snel geloof.
Paar weken geleden ook, zo'n scooter freak helemaal zeggen dat ie iedereen eruit reed en zo.
ze top was met 50snel 110 volgens hem met wind mee.
Later ben ik em een keertje tegengekomen terwijl we naar school reden, ik denk dat ie niet harder ging dan 85km/u op topsnelheid, ik ging em zo voorbij


50cc kan over de 200km/h hoor
140 is opzich wel te doen met 74cc... is dut ongetuned? ik denk ut nie
 
frankarnhe 31-1-02?15:10 Print reply
Posts: 1213
Dat is allemaal wel heel vet enzo, maar dan ben je al met al toch vele 1000den guldens verder met zo'n GPR en met het risico dat je alles in een x kwijt bent aan de cops. Ik heb er in ieder geval niet zooo veel geld voor over. Spaar ik liever voor motorrijbewijs, motor of nog meer gadgets op me nsr
 
Pingu 31-1-02?15:16 Print reply
Posts: 1842
Sorry hoor, maar dat moet toch met een nsr ook te doen zijn? Ik ken hier uit de buurt iemand met een ongetunede malossi, 20mm, 6-bak, bos uitlaat, en waarschijnlijk zeer zwaar vertand, die rijdt 130/135. Iemand anders rijd met een malossi, 20mm en yasuni 120/125. Ik rijd met een charmoo 18mm, verbouwde techno en ori. vertanding 110. Dus........ ja het is wel erg hard hoor, maar om daar nou over de 3000 euro aan te betalen?????
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Jasper van Dijk 31-1-02?16:56 Print reply

Posts: 111
klinkt idd zeer leuk ik heb dus ook een gpr, sommige kennen me hier nog wel denk ik..... sorry wat ik toen gezegd heb allemaal maargoed, ik heb dus ook een gpr met:
- Airsal 70 IS-tuned
- dell'orto 26mm
- 17-52 vertanding
- kundo uitlaat met gianelli rs demper
- K&N powerfilter
ik heb nog een paar probleempjes met valse lucht enzow, maar tot nu toe heb ik een top van 119,4 digi gehaald (ongeveer 135/140 op teller), maar dat is maar met 11500rpm op top, doe er een lichter tandwieltje op zodat ie meer toeren maakt (in hoge toeren zit bij mij de powerband, vanaf ongeveer 9 tot 13k), als de valse lucht opgelost is en betere afstelling denk ik dat de 125 digi er wel in zit.....
ik ga trouwens ook op een tovami testbank in de vakantie, ik post de uitdraai hier wel (behalve als ie tegenvalt ) denk dat die 14pk wel gehaald wordt, iig dat hoop ik

kan de topicstarter trouwens eens vragen aan die gast met die gpr of ie contact opneemt met mij? http://go.to/derbigpr en dan forum bovenin...

[This message is edited by Jasper van Dijk on 31-1-02 17:11]
 
Woeter 31-1-02?17:07 Print reply

Posts: 2832
Quote:
laatst stond hij op de testbank en ze schakelde naar ze 1 en daarna naar z'n 2. in z'n 2 schoot hij over de beugel die het voorwiel op zijn plaats hield.


Whaha denk je echt dat dat komt omdat ie veel vermogen heeft?? ze krijgen heus wel vaker van die rete snelle dingen dus ze hadden hem gewoon goed vast moeten maken, strax schiet die hele brommer eraf, stelletje sukkels.

He Jasper, zo kunnen we praten he!!
Way to go man!!
 
verwijderd 31-1-02?17:09 Print reply
Posts: 4082
ohja, m'n nsr trekt ook nog fatsoenlijk op

maar voor een nsr zijn er lang niet zulke leuke cilinders tekoop, zo'n pol evo is gewoon super goed, wel 2x zo goed als een 70cc malossi'tje voor nsr.

en jasper: dat ding van jou maakt over toeren, OF je
CDI begrensd de rommel, dat is bij mij dus het geval, hij kapt met optrekken bij 11,5, kut cdi, ik gooi er mooi een binnenrotor in van het weekend, kheb de rotor al afgedraait, en ik heb al een plaat met alu opvul blokken gemaakt, want de grondplaat moet erg omhoog, past echt niet zomaar...
 
Jasper van Dijk 31-1-02?17:30 Print reply

Posts: 111
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

ohja, m'n nsr trekt ook nog fatsoenlijk op

maar voor een nsr zijn er lang niet zulke leuke cilinders tekoop, zo'n pol evo is gewoon super goed, wel 2x zo goed als een 70cc malossi'tje voor nsr.

en jasper: dat ding van jou maakt over toeren, OF je
CDI begrensd de rommel, dat is bij mij dus het geval, hij kapt met optrekken bij 11,5, kut cdi, ik gooi er mooi een binnenrotor in van het weekend, kheb de rotor al afgedraait, en ik heb al een plaat met alu opvul blokken gemaakt, want de grondplaat moet erg omhoog, past echt niet zomaar...

hij begrensd niet, met optrekken haal ik de 14k wel, maar op top draait ie naar mijn mening te weinig toeren, 11500 dus..... een binnenrotor zou ik ook nog kunnen halen, maar het gaat eigenlijk al hard zat nu en aangezien die dingen toch al gauw 4-5 meijer kosten.....
 
Sneks 31-1-02?18:04 Print reply
Posts: 2499
Ik dacht dat die polini cilinder voor gpr nergens te krijgen was?
Ik zag hier laatst zo'n cagivi mito 50 rijden (zelfde als gpr alleen andere voorkuip). Ziet er heel leuk uit. Hij ging alleen niet erg hard, maar dat ligt meer aan de bestuurder.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
B3AST 31-1-02?18:18 Print reply
Posts: 2469
Quote:
Originally posted by: Jasper van Dijk?

klinkt idd zeer leuk ik heb dus ook een gpr, sommige kennen me hier nog wel denk ik..... sorry wat ik toen gezegd heb allemaal maargoed, ik heb dus ook een gpr met:
- Airsal 70 IS-tuned
- dell'orto 26mm
- 17-52 vertanding
- kundo uitlaat met gianelli rs demper
- K&N powerfilter
ik heb nog een paar probleempjes met valse lucht enzow, maar tot nu toe heb ik een top van 119,4 digi gehaald (ongeveer 135/140 op teller), maar dat is maar met 11500rpm op top, doe er een lichter tandwieltje op zodat ie meer toeren maakt (in hoge toeren zit bij mij de powerband, vanaf ongeveer 9 tot 13k), als de valse lucht opgelost is en betere afstelling denk ik dat de 125 digi er wel in zit.....
ik ga trouwens ook op een tovami testbank in de vakantie, ik post de uitdraai hier wel (behalve als ie tegenvalt ) denk dat die 14pk wel gehaald wordt, iig dat hoop ik

kan de topicstarter trouwens eens vragen aan die gast met die gpr of ie contact opneemt met mij? http://go.to/derbigpr en dan forum bovenin...

[This message is edited by Jasper van Dijk on 31-1-02 17:11]


14 PK is heeeel erg veel hoor, daar ga je harder mee dan 125... maarehm, beter dat je idd. nu doorhebt dat Honda ook hard kan, 120 digitaal vind ik eeerlijk gezecht niet super hard voor die setup :a Dirkjan de boer haalde met een 70 autisa 117 digitaal ofso LUCHTGEKOELD op een MBtje!!!

maarehm, keep up the good shit...
 
- insane in the brain -
frankarnhe 31-1-02?18:37 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: B3AST?
Dirkjan de boer haalde met een 70 autisa 117 digitaal ofso LUCHTGEKOELD op een MBtje!!!




Tja wie zegt dat die instelling goed was. Digitaal wil nog steeds niet altijd zeggen dat het echte geijkte kilometers zijn. Ik kan me digikilometer tellertje ook wel zo instellen dat bijv een fiets makkelijk 80haalt.
 
Jasper van Dijk 31-1-02?19:12 Print reply

Posts: 111
topsnelheid heeft weinig tot niks te maken met pk's volgens mij........
een mito50 heeft toch ook gewoon 2 ronde koplampen, net zoals een gpr en een oud model mito125, alleen de mito125 evolution heeft duc lampjes....
 

Dit topic is 4521 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved