fastkootje |
11-1-2006 16:44 |
Posts: 3150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
ik heb hem op speurders staan km stand 18 duizend nog wat zeg maar 19.000 voor het gemak
hier de link
http://www.speurders...16017050&tbl=ads
als je interesse hebt voeg me toe: yamaha__fs1@hotmail.com
Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 11-1-2006 om 16:44 uur.
idd geduld hebbe en op marktplaats ook nog zetet
|
|
|
|
nsrracer |
11-1-2006 16:44 |
Posts: 8625 |
hij staat al vanaf oktober te koop
|
|
|
|
Dikke Dennes |
11-1-2006 16:49 |
Posts: 4337 |
Zundapp Cs50 448 uit 1981.
Zwitserse uitvoering met 1 persoonszadel en zeldzaam groot rek.
Snelle setup:
50cc Getuned met boosters (Supertherm)
20mm kort spruitstuk
17mm AMAL of 20mm Mikuni
Homoet 6P met 36mm bocht
Elektronische ontsteking (85w Bosch, Ducatti bobine, speciaal lict vliegwiel)
Originele setup:
50cc origineel. 2.9Pk (Supertherm)
15mm spruitstuk (Speciaal model, origineel 448)
15mm BING (Vierkant, de 103 serie)
Boysen knik 50cc.
Elektronische ontsteking (85w Bosch, Ducatti bobine, speciaal lict vliegwiel)
Brommer is helemaal origineel op het volgende na:
Stuur
Motorisch (Als de snelle set erop zit tenminste)
Brommer is in ??n middag van setup tot ontsteking, tot uitlaat tot stuur helemaal origineel te maken.
Gaat deze maand op kenteken.
|
|
Drive it like you stole it. |
|
Skeez |
11-1-2006 20:50 |
Posts: 1339 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
denk wel 1500euro ofmeer zijn zeldzame brommertjes en hij is orgineel in nieuwstaat
Een zeldzame originele brommer is niet automatisch veel geld waard...
Een mooie Kreidler of Z?ndapp (waar d'r v??l meer van zijn) brengt vaak meer op omdat deze bromfietsen bekender en (misschien wel daarom) gewilder zijn.
Bovendien is het model van die KTM niet zo super aantrekkelijk. De brommer komt uit '79 en is denk ik net niet oud genoeg voor de echte oldtimerliefhebber en te oud voor de jeugd o.i.d. Je zal een echte liefhebber/verzamelaar moeten treffen om er goed geld voor te krijgen; het blijft (vooral bij de oldtimers) maar net wat de 'gek' ervoor geeft
|
|
|
|
Dikke Dennes |
12-1-2006 9:11 |
Posts: 4337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Skeez
[...]
Een zeldzame originele brommer is niet automatisch veel geld waard...
Een mooie Kreidler of Z?ndapp (waar d'r v??l meer van zijn) brengt vaak meer op omdat deze bromfietsen bekender en (misschien wel daarom) gewilder zijn.
Bovendien is het model van die KTM niet zo super aantrekkelijk. De brommer komt uit '79 en is denk ik net niet oud genoeg voor de echte oldtimerliefhebber en te oud voor de jeugd o.i.d. Je zal een echte liefhebber/verzamelaar moeten treffen om er goed geld voor te krijgen; het blijft (vooral bij de oldtimers) maar net wat de 'gek' ervoor geeft
Niet mee eens.
Liefhebberij is niet te verklaren.
Voor elke bromfiet is een liefhebber, en een liefhebber van MT's uit '79 is net zo goed een liefhebber als een man met een Whippet of Rixe van ver voor die tijd.
Ik vindt dat je nu de liefhebbers van jonge brommers onrecht aandoet.
Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 12-1-2006 om 9:22 uur.
|
|
Drive it like you stole it. |
|
Skeez |
12-1-2006 13:15 |
Posts: 1339 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]
Niet mee eens.
Liefhebberij is niet te verklaren.
Voor elke bromfiet is een liefhebber, en een liefhebber van MT's uit '79 is net zo goed een liefhebber als een man met een Whippet of Rixe van ver voor die tijd.
Ik vindt dat je nu de liefhebbers van jonge brommers onrecht aandoet.
Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 12-1-2006 om 9:22 uur.
Tuurlijk zijn er liefhebbers voor, ik zeg daarom ook dat je er een liefhebber voor moet zien te krijgen als je flink geld wilt, het is een mooi origineel dingetje wat een liefhebber zeker op z'n waarde schat. Maar ik zeg alleen dat ik denk dat er meer liefhebbers zijn voor bromfietsen uit de jaren 60 / begin 70 dan voor bromfietsen uit de (begin)jaren 80. Die bromfietsen zijn al wat moderner; gietwielen, schijfrem.
Wat je nu wel langzamerhand ziet is dat er steeds meer interesse voor die bromfietsen komt en dat ze steeds meer als oldtimer geaccepteerd worden. De eerste Puch Maxi wordt langzamerhand als interessant gezien. Je ziet ook dat ori MB'tjes in waarde stijgen. Dit heeft ook te maken met emotie. Het is voor sommigen een stukje (jeugd)sentiment, net als dat je vader een Kreidler of een oude Puch leuk vindt. Met een zeldzamere brommer, neem bijvoorbeeld een Italiaan, heeft hij minder omdat hij die niet kent en die brommer bij hem geen warme herinneringen oproept. Hierin zie je dat zeldzaamheid niet automatisch betekent dat het waardevol is.
Het is hetzelfde als bij klassieke auto's, neem nou bijvoorbeeld de Volkswagen Kever > zijn er h??l veel van gebouwd > toch gewilde klassieker > stukje emotie/(jeugd)sentiment > die oude modellen zijn interessanter dan die latere (latere worden als te modern gezien) > dus voor oudere meer liefhebbers > en zijn die dus duurder... Maar dat wil niet zeggen dat er voor die latere modellen geen liefhebbers zijn. correct me if I am wrong, mcdronkz
|
|
|
|
Dikke Dennes |
12-1-2006 13:58 |
Posts: 4337 |
Nu heb je helemaal gelijk...
Wel mooi, waarom is een Royal Nord zo duur? Iedereen wilde ze vroeger...
Niemand kon ze betalen, en nu ze dat kunnen en hem nog steeds willen zijn ze bijna allemaal vergaan door de slechte kwaliteit
|
|
Drive it like you stole it. |
|
Teun_GHC |
12-1-2006 21:38 |
Posts: 1588 |
wat is de waarde van deze brommer? mtx sh
is niet heel duidelijke foto.. marja..
- hgs uitlaat en demper van ktm 125
- 80cc ori
- 18mm met sproeier 110
- ns-1 wielen
- ongeveer 80 km/h
- blok is nog perfect.. cilinder enzo ook
|
|
|
|
jeffreyyy |
12-1-2006 21:50 |
|
Teun_GHC |
12-1-2006 22:41 |
Posts: 1588 |
|
|
|
|
Harm |
13-1-2006 13:17 |
Posts: 3032 |
Motorhispania RX
December 2003
Nieuwstaat
Nieuwe ketting, tandwielen en uitlaat
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
wietplant |
13-1-2006 13:50 |
Posts: 2092 |
Een gianellie uitlaat voor mtx voor 80 tot 125cc. Nieuw gekocht nooit gebruikt, nooit gemonteerd nog in de zak. Nieuwprijs 94 euro ?
edit uitlaat is bovenlangs
Dit bericht is gewijzigd door wietplant op 13-1-2006 om 13:54 uur.
|
|
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid |
|
Frysk |
13-1-2006 13:52 |
Posts: 34930 |
een NSR die gespoten moet worden en gereviceerd moet worden ?
lak is gewoon kut maar geen scheuren en deuken
ns1 blok
Dit bericht is gewijzigd door Speeder op 13-1-2006 om 13:52 uur.
|
|
giggitybyte |
|
khpoppema |
15-1-2006 21:27 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speeder
een NSR die gespoten moet worden en gereviceerd moet worden ?
lak is gewoon kut maar geen scheuren en deuken
ns1 blok
Dit bericht is gewijzigd door Speeder op 13-1-2006 om 13:52 uur.
revisiekosten zelf doen 70 e laten doen 200 e minimaal
spuitwerk 100 e frame 100 e kappen
kosten 400 e heb je hem in topstaat.
dus nu hooguit 500 e
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
khpoppema |
15-1-2006 21:28 |
Posts: 3199 |
Snorbrommer Tomos A35 bj '9? M
Snorbrommer Cita Gillera bj'88 M
Bromfiets Zundapp KS80 bj'8? M
Bromfiets Puch Maxi bj'8? M
Schade scooter Aprillia Sr Racing bj '9? M
Schade scooter Aprillia Sr Racing Injectie bj '96 M
worden geveild ga der miss heen, kep nog nix gezien, alst niet weg wil wilk t wel voor minimale prijzen
wat zijn die ongeveer?
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|