Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - dit appie RULED

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1009 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2787 - dit appie RULED
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1193 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Baasbas 31-1-02?17:11 Print reply
Posts: 2176
ik snap eignlijk niet waarom die dude over de vluchtstrook blaast...

124 (geeikte) kilometertjes is hard zat voor gewoon op de rijbaan toch...

Op deze manier valtie nog veel meer op juist
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Woeter 31-1-02?17:11 Print reply

Posts: 2832
Ej Symen hoe weet je nou dat zijn MTX niet zo hard kan, en jij ook Lude!!
Ik vind het echt het toppunt van sneu-heid om op voorhand te zeggen dat zijn brommer niet zo hard gaat, als ke nooit met dat ding gereden hebt!! doe niet zo stoer man!!
 
Nick - Administrator 31-1-02?19:16 Print reply

Posts: 4967
Ik vin het pas triest als mensen gaan zeggen: ja mijn brommer loopt toch harder als ik dit en dat en bla en bla.
Ik kan ook wel de 300 halen met mijn MT als ik een Hayabusa motor erop bouw (en het ding wat versterk). Maar ik HEB HET NIET! dus dan kan ik er ook niet mee opscheppen.
En wat boeit het nou dat je wat trager bent? Zolang je maar schakelbrommer rijdt en er plezier in hebt.
Tis wel leuk om hard te rijden, maar er zijn altijd wel mensen sneller dan je. So What? Het leven houdt meer in dan de snelste brommer hebben hoor

Zo wat zijn we weer filosofisch
 
Siepie Wokkel 31-1-02?19:23 Print reply
Posts: 3888
ik zeg niet dat mijn brommer sneller loopt, maar zeg alleen dat symnen niet kan weten offie de 120 wel of niet haalt, ennuh dit zal wel niet voor mij bedoeld zijn maar wou et toch ff melden:P en ik ga 1000 in een laadruimte van een vliegtuig
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Nick - Administrator 31-1-02?19:28 Print reply

Posts: 4967
Het ging inderdaad niet over jou Siep
Jij schept tenminste niet echt op met je MTX.
 
Rene 31-1-02?19:29 Print reply
Posts: 2573
ja
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
DeAmOnChiLd 31-1-02?19:44 Print reply
Posts: 875
Quote:
Originally posted by: Crossking Tha Man?

wat waij gister gedaan hebben met de brom en een scooter, is op een 80km weg rijden, en dan staat er zon bord en als je dan te snel rijd, komt er te staan: u rijd te snel, die ging dus aan gaan we nog wellus fotos van shooten, we gaan het maybe ook nog eens midden inde n8 proberen op een 120km weg met de mtx lijkt me wel cuwl


EEUUHHMM even voor de goede orde me buurgozuhr die werkt bij erdi wegbebording en die plaatst ook die U RIJD TE SNEL borden.

en die borden branden altijd als je er langs rijd want ze registreren niet je snelheid alleen maar dat je erlangs komt en DOOR HET SCHRIKEFFECT dat mensen krijgen door die waarschuwing gaan ze langzamer rijden
zelfs als je op een 100km/u weg rijd en je gaat er met 70 langs dan gaat ie branden en zelfs als je in de file staat en je rijd erlangs gaat ie branden dus die borden ZIJN CRAPOLLA EN NIET WAAR.

alleen een schrikeffect.

dat moest ik ff kwijt weer ff een misverstand uit de wereld gehaald

AAAAAAAAAH nog 2 dagen dan heb ik me POLINI 70cc

 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
verwijderd 31-1-02?19:50 Print reply
Posts: 4082
ho, ik schep ook niet op over m'n nsr.

maar 125km/h op een mtx half gas...
 
Rene 31-1-02?19:51 Print reply
Posts: 2573
goh, dat wisten we nog niet

edit: dit ging over die post boven die van symen

maare, 125 in zn 6 half gas, hoezo zou da niet kunnen?
net of alleen jou brommers dat kunnen?

nadenk, knars knars:
ow w8, halfgas, niet als ie maar net in zn
powerband zit, maar das met laag toeren eh?

nehh, das een bietje teveel vant goeie, hoewel..
ik ben in een tweestrijd

[This message is edited by Rene on 31-1-02 19:56]
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Zeta-boy 31-1-02?20:08 Print reply

Posts: 2066
mijn ex-mt ging met 9000 toeren in zun 5 115. En die was slecht afgesteld. Dus 125 was wel mogelijk geweest.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 31-1-02?20:10 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Rene?
net of alleen jou brommers dat kunnen?



mijn brommers kunnen dat ook niet.

ohja ik het het trouwens over echte km/s of m'n nsr teller telt veel te weinig
 
Nick - Administrator 31-1-02?20:45 Print reply

Posts: 4967
Nogmaals: boeie
Symen waarom ga je altijd in op de helft van een reply?
Je pakt alleen het stukkie waar je iets op in kan brengen en de rest laat je staan. Lekker makkelijk huh?
En btw: ik heb niet gezegt dat jij opschept over je NSR. Maar het feit dat jij je daarbij aangesproken voelt zegt genoeg, denk ik zo.
 
Sneks 31-1-02?20:53 Print reply
Posts: 2499
toch ga je met een 98 cc malossi, echt wel erg hard. Ik heb ook een stukje gereden daarmee, (ik had het blok + cilinder in elkaar gezet,
setup:
mbx blok met versterkte koppeling en zesbak, zeskleps carbon membraan, malossi powerbox, 28mm keihin, bos-uitlaat, powerfilter, en 98 cc malossi met aangepaste kop

En dit trok echt superhard op, (met twv 16-45 de eerste twee versnellingen op het achterwiel). Ik reed echt in no time dik boven de 100, met slecht afgestelde carb.

Top niet getest

[This message is edited by Hans F. on 31-1-02 20:59]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 31-1-02?21:42 Print reply
Posts: 4082
nick, welke andere helft?

en m'n nsr is dus dik getuned he, het uitlaat heb ik geschat, wat toevallig goed gegaan is, wat dus heel dicht in de buurt van een opmaat uitlaat komt.

maar ik maak me hier verder ook niet druk meer om, intereseerd me niet hoe hard siep in z'n fantasie gaat enzo.
 

Dit topic is 1193 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved