Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Problemen MT5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1229 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27869 - Problemen MT5
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nickje 8-4-2005 10:23 Print topicpost

Posts: 45
Telkens als ik een beetje heb lopen scheuren met mn MT moet ik mn ketting weer opnieuw stellen omdat hij er op een gegeven moment op elke hoek afvliegt. Dan heb ik hem gesteld en dan gebeurd datzelfde weer na een tijdje, ik voel meestal al dat er iets mis is als ik tijd een tijdje rijden bij het remmen niet meer vooruit kom doordat ik blijf hangen in mn achterrem. Wat kan ik doen om het te verhelpen.
 
-

the ghansman 8-4-2005 11:06 Print reply

Posts: 227
Waarschijnlijk zijn de bussen in de achterbrug versleten. Je weet wel die bussen die zorgen dat de achtebrug zonder slijtage kan scharnieren.
Ik heb dit zelf ook een keer gehad, als je remt schiet de hele zooi naar achteren en staat de ketting strak, en als je optrekt schiet alles naar voren en vliegt de ketting er af.
 
Altijd druk met heelveel niks
Shy fx 8-4-2005 11:09 Print reply

Posts: 486
Dan moet je je wiel naar achter zetten en goed aan draaien zodat hij niet naar voren gaat en een automatische ketting spanner dan met als het goed is het probleem op gelost zijn.
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
the ghansman 8-4-2005 11:22 Print reply

Posts: 227
Maar als die bussen echt (maar dan ook echt) versleten zijn helpt dat ook niet. Dan zit je achterbug gewoon 'los'. Een kettingspanner lost dan nog niet zo veel op.

Maar ik weet natuurlijk niet hoe erg het probleem is.
 
Altijd druk met heelveel niks
MasterM 8-4-2005 11:46 Print reply

Posts: 912
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shy fx

Dan moet je je wiel naar achter zetten en goed aan draaien zodat hij niet naar voren gaat en een automatische ketting spanner dan met als het goed is het probleem op gelost zijn.


waar kan je automatische spanners dan kopen? Ik kan ze op 50cc niet vinden voor mn tsx-je
(ergens anders btw ook niet)
 
Scarface 8-4-2005 12:22 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuperWarma

[...]


waar kan je automatische spanners dan kopen? Ik kan ze op 50cc niet vinden voor mn tsx-je
(ergens anders btw ook niet)


De plaatselijke bromboer kan vaak meer bestellen dan wat jij op internet kunt vinden, dus: ga naar de plaatselijke bromboer
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Jozeff - Forum en Sales Moderator 8-4-2005 12:27 Print reply

Posts: 10835

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Scarface 8-4-2005 12:28 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

afbeelding


Heel mooi maar die is voor een mt?
Hij vroeg er een voor een tsx

edit, die asjes die je er bij krijgt zijn geen ene ruk waard, beter is het om een originele as te scoren als je die nie hebt

Dit bericht is ge-edit door Scarface op 8-4-2005 12:41
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
herman103 8-4-2005 13:07 Print reply

Posts: 1352
MT DT TSX die spanners zijn allemaal het zelfde alleen die blokpin is anders maar die kan je aanpassen of gewoon je ouwe gebruike

mijn achterrem blijft hangen maar dat komt denk ik omdat de remvoering er gewoon niet meer op zit. dat is er helemal af geslete dus moet ff nieuwe kopen. en als je een nieuwe ketting hebt is het normaal dat je hem in het begin een paar keer moet stellen omdat hij dan oprekt. en als je ketting helemaal gaar is dan gebeurt het zelfde tot ie knapt.

(net ff in je profiel gekeke. ik vraag me af hoe jij kan scheuren met een standaart setup maar verder is die mt egr netjes!!!)

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 8-4-2005 13:09
 
Nickje 8-4-2005 13:21 Print reply

Posts: 45
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

MT DT TSX die spanners zijn allemaal het zelfde alleen die blokpin is anders maar die kan je aanpassen of gewoon je ouwe gebruike

mijn achterrem blijft hangen maar dat komt denk ik omdat de remvoering er gewoon niet meer op zit. dat is er helemal af geslete dus moet ff nieuwe kopen. en als je een nieuwe ketting hebt is het normaal dat je hem in het begin een paar keer moet stellen omdat hij dan oprekt. en als je ketting helemaal gaar is dan gebeurt het zelfde tot ie knapt.

(net ff in je profiel gekeke. ik vraag me af hoe jij kan scheuren met een standaart setup maar verder is die mt egr netjes!!!)

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 8-4-2005 13:09


met die standaard setup van mij haalt ie anders wel 1.7 kw Dat is natuurlijk iets minder leuk op de rollerbank, 125 eu boete.
 
-
Nickje 8-4-2005 13:23 Print reply

Posts: 45
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the ghansman

Waarschijnlijk zijn de bussen in de achterbrug versleten. Je weet wel die bussen die zorgen dat de achtebrug zonder slijtage kan scharnieren.
Ik heb dit zelf ook een keer gehad, als je remt schiet de hele zooi naar achteren en staat de ketting strak, en als je optrekt schiet alles naar voren en vliegt de ketting er af.


Ja, wat je zegt klopt wel, maar het is niet zo heel extreem. Het gebeurt gewoon na een uurtje of 3 rijden, zoiets. Dan stel ik d ketting weer en dan gat het wel weer. Ik heb inmiddels een automatische kettingspanner gekocht, maar nog niet erop gezet.
 
-
herman103 8-4-2005 14:07 Print reply

Posts: 1352
zon automatische ketting spanner scheelt stukken is ook beter voor je ketting. hoe zijn je ketting spanners dan van de achteras. wat ik namelijk had was:

ik rije en wheelies maken maar dat schroefdraat was gaar. dus iederekeer als ik te hard op trok trok ik mijn achterwiel naar voren en liep de ketting er ook af. kijk daar ook eens na misgien is dat het wel dat je achterwiel gewooon naar voren loopt.

(1.7 KW met een originele setup is wel erg lijp sorry ik heb niets gezegt )

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 8-4-2005 14:08
 
Saknet 8-4-2005 15:15 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface

[...]


Heel mooi maar die is voor een mt?
Hij vroeg er een voor een tsx

edit, die asjes die je er bij krijgt zijn geen ene ruk waard, beter is het om een originele as te scoren als je die nie hebt

Dit bericht is ge-edit door Scarface op 8-4-2005 12:41

jeses zeikaap je hangt die zooi der gewoon an je pakt het beet en je buigt het zo dat je ketting weer goed rechtuit gaat wtf heb je dan een ander asje voor nodig ben je bang dat ie knapt ofzo

alsof ie op mijn mb met dat asje vast zit, hangt gewoon een mooi moertje en boutje speciaal door mij uitgekozen uit een grote bak met verlepte ouwe zooi

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 8-4-2005 15:17
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
wildboy-michael 9-4-2005 11:44 Print reply

Posts: 986
hey.als ik jou was zou ik ook effies me 8terbrug chekken dar bij die as.
bij mij was me ketting er de hele tijd overheen gegaan en had een heel gat ik me 8terbrug gemaakt daar bij de as.
maar als de jouwe nou ook verrot is zou ik een mbx 8terbrug nemen.die zijn dikker en stviger en je hebt meteen een monoveer.moet je alleen effies vastlassen aan je frame.

 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
stivoman 9-4-2005 12:11 Print reply

Posts: 5353
nieuwe ketting spanniners, of automaitsche ketting spanner kopen
 
4 rings rule them all

Dit topic is 630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved