wipe-out |
6-4-2005 14:32 |
Posts: 7672 |
6 koelribben, dus Eurocilindro of Zeta.
Draai de cilinder eens om, en kijk eens op het membraangedeelte. Staat daar toevallig "EUROCILINDRO"?
Of kijk eens aan de onderkant van de ciliner onder de uitlaatpoort. Misschien staat daar "ZETA". Kan zijn dat beide niet goed te zijn door vuil en bagger.
Ik denk dat het een oud type Eurocilindro is, maar misschien is er iemand die het wel zeker weet en het wel zeker kan zeggen.
Wat is de boring trouwens?
|
|
|
|
waht |
6-4-2005 14:40 |
Posts: 34 |
45mm als ik zo ff meet
|
|
|
|
wipe-out |
6-4-2005 14:41 |
Posts: 7672 |
Oud type Eurocilindro is 44mm geloof ik.
Geen merkjes te bekennen?
|
|
|
|
MT70-nolimit |
6-4-2005 14:56 |
Posts: 4322 |
Een eurocilindro met aardig wat km-tertjes.
|
|
gaat lang goed |
|
waht |
6-4-2005 15:54 |
Posts: 34 |
Geen merkjes te bekennen nee.
Ik heb trouwens geckecked wat het volgens de vorige eigenaar was, en volgens hem is het een eurokit malossi look (?).
Maar dan weet ik nog steeds niet wat voor maar zuigerveren ik moet hebben
edit: maar als het eurocilindro is, moet ik dus 44mm zuigerveren hebben
Dit bericht is ge-edit door waht op 6-4-2005 15:56
|
|
|
|
wipe-out |
6-4-2005 15:57 |
Posts: 7672 |
Zou kunnen dat het een Eurokit malossi look is, maar na enig searchwerk lees ik dat een een Fast-Arrow malossi-look 6 koelribben heeft en de Eurokit-malossi-look 5. Dus FA-malossi-look zou het best eens kunnen zijn.
edit:
Wat betreft die zuigerveren; Als de cilinder een chroomwand heeft mag je geen chromen veren nemen. Met een gietijzeren wand moet je geen gietijzeren veren nemen, heeft iets te maken met dat het dan nogal hard slijt of vastloopt ofzo.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 6-4-2005 15:58
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
6-4-2005 15:58 |
Posts: 4578 |
oude type eurokit....hmmm
Edit:
Leek mij idd ook al een FA....dingetje loopt best wel netjes (als t goed is )
Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 6-4-2005 15:58
|
|
Chille Tune shit dan |
|
De Schout |
6-4-2005 16:03 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
edit:
Wat betreft die zuigerveren; Als de cilinder een chroomwand heeft mag je geen chromen veren nemen. Met een gietijzeren wand moet je geen gietijzeren veren nemen, heeft iets te maken met dat het dan nogal hard slijt of vastloopt ofzo.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 6-4-2005 15:58
gietijzer op gietijzer is geen enkel probleem hoor. alleen chroom op chroom gaat idd heel fout..
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
stivoman |
6-4-2005 16:05 |
Posts: 5353 |
70cc niet vor honda lijk me
|
|
4 rings rule them all |
|
Supernova |
6-4-2005 16:06 |
Posts: 7654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stivoman
70cc niet vor honda lijk me
Weldegelijk voor honda...
|
|
WP Car Customs |
|
Luc |
6-4-2005 16:07 |
Posts: 3590 |
Als je de cilinder eens op zen kop legt, zit er boven de uitlaatpoort een klein kuiltje, maak dat eens g?ed zuiver, goed wegkrassen..
Bij mij was het een Zeta, kwam ik pas achter toen ik em goed zuiver had gemaakt..
|
|
|
|
wipe-out |
6-4-2005 16:12 |
Posts: 7672 |
Poorten van een Zeta zijn anders (anders dan de mijne iig), dus ik denk niet dat het een Zeta is.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
6-4-2005 16:13 |
Posts: 4578 |
denk toch echt dat t een Fast Arrow is hoor...
Vriend van me had er zo1 en zag er tzelfde uit als deze! Dat dingetje liep behoorlijk hard
Ook met die Aux-intakes...
Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 6-4-2005 16:13
|
|
Chille Tune shit dan |
|
S1lv3r |
6-4-2005 16:33 |
Posts: 5213 |
hij heeft een hardchromen wand, dus het zou een zeta of ot mallosie kunnen zijn. maar malossie heeft 5 koelribben, dus lijkt me eerder een zeta. OF een eurocilindro, maar die hebben toch een nika wand?
|
|
|
|
Joostvdw |
6-4-2005 16:35 |
Posts: 4789 |
hij lijkt sprekend op mijn 70 ot malossi eurokit/FA cilinder
ik weet alleen niet of het dan een eurokit of FA is, want dat weet ik ook niet
ik heb iig de 5 ribs versie en dit is de 6 ribs (lmfd)
malossi ot staat wel bekend als een snelle cil en ik heb ff uitlaatpoort bekeken, blowdown van rond de 30 en poort breedt 67% oid, zal fijn rijden dus
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|