moet helemaal gaan 15w40 in, dat is veel te dik, of 10w40 synthetisch die voor natte plaat koppeling is. of atf olie er in doen, dan schakeld hij ook fijner.
denk gewoon dat je teller niet goed is, mijn teller heeft et ook begeven.
Nee teller heeft het niet begeven ik hoor toch dat hij meer toeren gaat maken. En er zit 10w15 olie in en die moet goed zijn. Maar ik had van iemand gehoord, dat er teveel olie in kan zitten? Als je die inbus aan de zijkant eruit draait moet je brommer dan rechtstaan of gewoon op zijn standaard?
Nee teller heeft het niet begeven ik hoor toch dat hij meer toeren gaat maken. En er zit 10w15 olie in en die moet goed zijn. Maar ik had van iemand gehoord, dat er teveel olie in kan zitten? Als je die inbus aan de zijkant eruit draait moet je brommer dan rechtstaan of gewoon op zijn standaard?
Het probleem is dat hij het 's morgens gewoon goed doet, en 's middags als ik uit school kom wel. Maar 's morgens is de olie uiteraard dikker. Maar het kan toch niet zo zijn dat de olie te dik is?
Het probleem is dat hij het 's morgens gewoon goed doet, en 's middags als ik uit school kom wel. Maar 's morgens is de olie uiteraard dikker. Maar het kan toch niet zo zijn dat de olie te dik is?
wat is dat ?
kijk eens naar je koppelingskabel, is die genoeg gevierd ?
Ik heb de koppelingskabel gecheckt maar deze is gewoon goed. Nu dat ik het olie peil goed heb afgemeten, houdt ik dus een stuk meer olie over als zou moeten zijn. Maar het peil is wel goed. Dus ik denk dat er nog best wel wat oude olie in zit. Het probleem is nu al wel een stuk minder, maar net dat "laatste beetje" kan dat liggen aan het mengsel van 2 soorten olie?
Ik haal de 80 @ 9000 toeren (sinds vandaag, hij deed weer normaal dus, misschien toch wel de teller die niet lekker is.) Maar hoe kan jij ooit de 100 halen met een onbegrensde uitlaat?