Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verlies van vermogen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 789 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27764 - verlies van vermogen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1103 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rudolf85 5-4-2005 0:00 Print topicpost
Posts: 42
Na het rijden van langere afstanden op mijn wallaroo (vanaf 10km ong) heb ik heel vaak last van vermogensverlies.
Als ik bijvoorbeeld bij een stoplicht weg wil rijden dan komt ie amper vooruit, en duurt het 10x zolang voordat ie aan z'n top komt.
Aan de vario, koppeling of v-snaar ligt het in ieder geval niet, die zijn vrij nieuw.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
bvd!
 

wipe-out 5-4-2005 7:48 Print reply

Posts: 7672
Bougie die vet slaat ofzo?

en MF --> TF
 
koen-z 5-4-2005 8:20 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

Bougie die vet slaat ofzo?

en MF --> TF



lijkt er wel erg op.
 
evolutunned 5-4-2005 10:11 Print reply

Posts: 522
te veel lucht al ie warm is
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
[RRT] Lost-P 5-4-2005 10:14 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: evolutunned

te veel lucht al ie warm is


of juist teveel benzine

naarmate die warmer wordt heeftie minder benzine nodig

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 5-4-2005 10:17
 
Chille Tune shit dan
PRO TUNING 5-4-2005 10:24 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolf85

Na het rijden van langere afstanden op mijn wallaroo (vanaf 10km ong) heb ik heel vaak last van vermogensverlies.
Als ik bijvoorbeeld bij een stoplicht weg wil rijden dan komt ie amper vooruit, en duurt het 10x zolang voordat ie aan z'n top komt.
Aan de vario, koppeling of v-snaar ligt het in ieder geval niet, die zijn vrij nieuw.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
bvd!


Een luchtgekoelde 2- takt verliest altijd vermogen als hij warm wordt, wordt hij te warm b.v. door een te arm mengsel of doordat de ontsteking te vroeg staat zakt het vermogen als een pudding in elkaar.
 
rudolf85 5-4-2005 11:49 Print reply
Posts: 42
Teveel lucht of teveel benzine lijkt me onwaarschijnlijk, want de luchtfilter en sproeier zijn origineel.
De bougie heeft een mooie koffiekleur, dus die verhouding moet dan toch goed zijn?

maar ik zal zelf wel olie halen om te mixen, misschien is de mengsmering van de esso gewoon waardeloos?

Dit bericht is ge-edit door rudolf85 op 5-4-2005 11:54
 
theredone51 5-4-2005 11:53 Print reply

Posts: 2506
uitlaat ook ori?
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
rudolf85 5-4-2005 11:55 Print reply
Posts: 42
Alles ori, behalve cdi, vario en koppeling
 
theredone51 5-4-2005 11:57 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolf85

Alles ori, behalve cdi, vario en koppeling


ow, in je profiel staat sito+ uitlaat, anders zou het daaraan liggen
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
rudolf85 5-4-2005 12:00 Print reply
Posts: 42
ohja, sito plus klopt, maar die lijkt op de originele zitten alleen minder begrenzers in.
Maar de verhouding lucht - benzine lijkt me toch wel goed als de bougie koffiekleurtje heeft?
 
theredone51 5-4-2005 12:02 Print reply

Posts: 2506
dat wil niets zeggen, is alleen maar indicatie en sito+ is een snellere uitlaat, dus zul je normaal opnieuw moeten afstellen, doe es 4/5 maten grotere sproeier en test eens

 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
MBX_cruiser 5-4-2005 12:02 Print reply

Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolf85

ohja, sito plus klopt, maar die lijkt op de originele zitten alleen minder begrenzers in.
Maar de verhouding lucht - benzine lijkt me toch wel goed als de bougie koffiekleurtje heeft?


niet altijd,
ale jij een sito+ uitlaat hebt moet je je sproeier ook aanpassen

Dit bericht is ge-edit door MBX_cruiser op 5-4-2005 12:03
 

Dit topic is 1103 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved