Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - trekker-topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 411 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27742 - trekker-topic
Pagina 8 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 28129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tijzzz 5-4-2005 14:43 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jesus_is_king

[...]


new holland is klote die dingen zijn naar 5 jaar kapot ik heb het helemaal gehad met NH de versnellingsbak is zo rot als het maar kan


New Holland is heel gebruiksvriendelijk, rijd lekker en ziet er goed uit.

Versnellingsbak is probleem van me baas
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 5-4-2005 14:44 Print reply

Posts: 12846
nouja aanschaf valt enigsinds nog mee. Alleen de onderdelen zijn zo f*cking duur
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
jesus_is_king 5-4-2005 14:44 Print reply

Posts: 146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh

was het ook niet zo dat een koe geen gekruiste spenen mag hebben omdat dan de robot ze niet of niet goed pakken kan?



dan moet je fokken op achterspeenplaatsing
 
Exision 5-4-2005 15:42 Print reply
Posts: 283
hm, echte fords zijn er maar een paar;

namenlijk de TW serie.

bv tw-20 , std 120 pk zo op te schroeven naar 160 /180.
std. airco (komen uit 80er jaren) enz.

die dingen rijden pas stoer, ze hebben geen syncromeshen. Alleen getrainde mensen die goed en snel en op het juiste moment kunnen dubbelclutchen kunnen terugschakelen...

bij de meeste bestuurders doen ze alleen trrrrrrrrrrrrrrrrr als ze willen schakelen.

en rook uit de pijp (konstant )

Edit: voor de mensen die niet weten wan syncromeshen zijn, deze syncroniseren het toerental van de motor en de vers.bak wanneer je wilt schakelen.

Dit bericht is ge-edit door Exision op 5-4-2005 15:44

Dit bericht is ge-edit door Exision op 5-4-2005 15:44
 
Scarface 5-4-2005 15:44 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

hm, echte fords zijn er maar een paar;

namenlijk de TW serie.

bv tw-20 , std 120 pk zo op te schroeven naar 160 /180.
std. airco (komen uit 80er jaren) enz.

die dingen rijden pas stoer, ze hebben geen syncromessen. Alleen getrainde mensen die goed en snel en op het juiste moment kunnen dubbelclutchen kunnen terugschakelen...

bij de meeste bestuurders doen ze alleen trrrrrrrrrrrrrrrrr als ze willen schakelen.

en rook uit de pijp (konstant )


zwarte rook uit een trekker is stoer
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Tijzzz 5-4-2005 16:02 Print reply

Posts: 4215
Nou kijk ik nog s naar de topictitel.

En ik weet niet of het iemand anders al is opgevallen.

Maarreh... trekkersbewijs

Ben ik de enige die dit in een verkeerde context ziet?


 
mangoo 5-4-2005 16:05 Print reply

Posts: 743
nouw en, gaat toch over trekkers
 
MT70-nolimit 5-4-2005 17:14 Print reply

Posts: 4323
Jaja als een ford niet rookt is ie kapot. En er gaat trouwens ook een sloot olie in daar wordt je niet goed wies van.
 
gaat lang goed
Sjoerd. 5-4-2005 17:27 Print reply

Posts: 2607
Wij hebben: Fendt 411 vario, Fendt 509 turboshift, Ford 7710 ( 18 jr, 3200 uur )
Deutz Fahr DX 4.31 SE

Oke Fendt is heel duur in aanschaf, maar je kunt ook heel veel uren draaien. Wij hadden een 309 mee bijna 17000 uur. Nix geen problemen mee gehad. Deze deutz hebben we nu vanag '92, dit jaar een nieuwe koppeling in gedaan. ( heeft kruipak) Is voor ons bewezen kwailteit!!! owja heeft nu 12000 uur.

New Holland is voor veel boeren een uitkomst.Gebruiksvriendelijk, goedkoop, niet duur in onderhoud, goede en overal onderdelen.
Maar er zijn er maar weinig die 9000 uur meegaan.
Zelfde als Claas. Is Renault, en niet zo n trekker die ook lang meegaat.

Waar het op uitkomt is, dat een dure Fendt/Deutz zichzelf MAKKELIJK terugverdienen. een NH/Case/Steyer enz zijn wel goed, maar je moet snel inruilen..

Ik rijd trouwes zelf al trekker vanaf men 8.5 e
 
S.Brouwer 5-4-2005 17:32 Print reply

Posts: 1783
onze ford 6700 met een mesttank is een super gezicht. 1 dikke zwarte plum, net ouwe kolentrein. alleen tussen overschakelen ffies zonder rook en daarna weer volrook verder.

me pa kan wel schakelen zonder koppeling (zonder gekraak) k moet toch nog ff oefenen.

de new holland mag niet roken want dan istie stuk, af en toe wolkje mag maar als het erger word dan moet ie terug naar dealer.

rijd ook vanaf jongs af aan. eerst meerijden, dan meerijden en sturen. dan alleen rijden tijdens schrikdraad zetten (ook alleen sturen maar dan echt alleen in trekker) en zo steeds meer.
 
MTX-speed 5-4-2005 17:34 Print reply

Posts: 1229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50Gast

Wij hebben: Fendt 411 vario, Fendt 509 turboshift, Ford 7710 ( 18 jr, 3200 uur )
Deutz Fahr DX 4.31 SE

Oke Fendt is heel duur in aanschaf, maar je kunt ook heel veel uren draaien. Wij hadden een 309 mee bijna 17000 uur. Nix geen problemen mee gehad. Deze deutz hebben we nu vanag '92, dit jaar een nieuwe koppeling in gedaan. ( heeft kruipak) Is voor ons bewezen kwailteit!!! owja heeft nu 12000 uur.



New Holland is voor veel boeren een uitkomst.Gebruiksvriendelijk, goedkoop, niet duur in onderhoud, goede en overal onderdelen.
Maar er zijn er maar weinig die 9000 uur meegaan.
Zelfde als Claas. Is Renault, en niet zo n trekker die ook lang meegaat.

Waar het op uitkomt is, dat een dure Fendt/Deutz zichzelf MAKKELIJK terugverdienen. een NH/Case/Steyer enz zijn wel goed, maar je moet snel inruilen..

Ik rijd trouwes zelf al trekker vanaf men 8.5 e


Kijk, iemand die z'n bronnen kent.
411 roeleert knoerhard!!!! Kun je zo 65-70 laten rijden....zonder andere cilinder, carburateur of uitlaat
Of anders een 930, pinnetje uit de versnellingsbak, laptoppie eraan, en hoppa, je krijgt hem boven de 95km/h.

Bron: Oos pa, d'n Heilige Trekkermonteur

Dit bericht is ge-edit door MTX-speed op 5-4-2005 17:36
 
MT70-nolimit 5-4-2005 17:35 Print reply

Posts: 4323
BLABLA nee man wij hebben net een Renault TX ingeruilt waar 19000 uur op stond, nooit groot onderhoud gehad en altijd zwaar moeten beulen voor een kieper of een ploeg. Bij Fendt heb je ALTIJD gekloot met de bak.

Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 5-4-2005 17:36
 
gaat lang goed
MTX-speed 5-4-2005 17:37 Print reply

Posts: 1229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

BLABLA nee man wij hebben net een Renault TX ingeruilt waar 19000 uur op stond, nooit groot onderhoud gehad en altijd zwaar moeten beulen voor een kieper of een ploeg. Bij Fendt heb je ALTIJD gekloot met de bak.

Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 5-4-2005 17:36


Altijd? De oude 300-serie heeft er anders nooit veel last van hoor....
 
MT70-nolimit 5-4-2005 17:48 Print reply

Posts: 4323
Ook wel hoor! En die vloeistofkoppeling is ook schijtirritant want je kunt die dingen dan ook niet voor een zware dumper of kilverbak zetten. En als je een vario zwaar trekwerk laat doen brand de bak er ook uit.
 
gaat lang goed
zundappchefke 5-4-2005 18:00 Print reply

Posts: 1715
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50Gast

[...]



Whahahhahahahhahaha ja hoor?
STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ? ?

Ja ik rijd ook daar niet van. Nooit gepakt (rij vanaf men 8e, begonne met (voor de kenners)
Deutz-Fahr DX 4.31 SE ( 4 cil 85 PK ) )


[...]


totdat je een ongeluk maakt.


weet het ben een ongeluk
 
verhuist maar blijft het zelfde

Dit topic is 28129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved