Ariej |
3-4-2005 22:24 |
Posts: 3685 |
een van je blokbouten waar je je cilinder overheen schuift?
zo ja, moet je ff proberen om het met een ijzeren pen oid eruit te tikken, niet zomaar beginnen te boren
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Neonlampje |
3-4-2005 22:24 |
Posts: 14825 |
klein gaatje in tapend, en met een linkse conische tap eruit draaien
|
|
|
|
MasterM |
3-4-2005 22:27 |
|
nsretje |
3-4-2005 22:28 |
Posts: 77 |
Neej gaat niet om de blokbouten voor de cilinder maar de bouten die de uitlaat vastzetten op de uitlaatpoort van de cilinder.
|
|
|
|
MasterM |
3-4-2005 22:30 |
Posts: 912 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsretje
Neej gaat niet om de blokbouten voor de cilinder maar de bouten die de uitlaat vastzetten op de uitlaatpoort van de cilinder.
ja...bij tsx werkt dat gewoon.
Of zitten bij nsr-blok die bouten vastgelast in het blok ofzo?
|
|
|
|
Joostvdw |
3-4-2005 22:31 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsretje
Neej gaat niet om de blokbouten voor de cilinder maar de bouten die de uitlaat vastzetten op de uitlaatpoort van de cilinder.
zelfde verhaal, gaatje boren, linkse tap erin
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Johnny_D |
3-4-2005 22:32 |
Posts: 2578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsretje
Neej gaat niet om de blokbouten voor de cilinder maar de bouten die de uitlaat vastzetten op de uitlaatpoort van de cilinder.
ow dat had ik ook gewoon met een dremel een pleufje maake bove op de out en dan kan je hem met een platte schroevedraaier er zow uitdraaie
|
|
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal |
|
MasterM |
3-4-2005 22:33 |
Posts: 912 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Johnny_D
[...]
ow dat had ik ook gewoon met een dremel een pleufje maake bove op de out en dan kan je hem met een platte schroevedraaier er zow uitdraaie
mm ja wij hebben nog maar enkele weken een dremel in huis. MOet nog ff aan wennen hoevaak je dat ding toch kan gebruiken, vergeet het steeds
|
|
|
|
YAMAHAPOWER |
3-4-2005 22:40 |
Posts: 822 |
(bij uitlaat heb je tog veertjes??)
|
|
|
|
Neonlampje |
3-4-2005 22:42 |
|
MasterM |
3-4-2005 22:45 |
Posts: 912 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAPOWER
(bij uitlaat heb je tog veertjes??)
Bij mn yamaha yz125e wel, weet niet of dat bij yamaha-brommers ook zo is. Bij mn tsx niet iig.
|
|
|
|
JCG |
3-4-2005 23:26 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAPOWER
(bij uitlaat heb je tog veertjes??)
niet bij elke brommer Vroegah, werden er gewoon bouten gebruikt
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Saknet |
3-4-2005 23:45 |
Posts: 10355 |
ja en als je enigszins slim was deed je der dan tapeinden in
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
jona |
3-4-2005 23:53 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
ja en als je enigszins slim was deed je der dan tapeinden in
of je vervangt van tijd tot tijd eens die roeste boutjes
|
|
|
|
MasterM |
3-4-2005 23:59 |
Posts: 912 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
ja en als je enigszins slim was deed je der dan tapeinden in
Dat is toch al algemeen bekend dat die dingen gewoon afbreken dus dat je er tapeinden in moet zetten voordat het verkeerd gaat.
|
|
|
|