Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - is deze uitlaat voor 110 malossie ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27680 - is deze uitlaat voor 110 malossie ?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wietplant 2-4-2005 18:41 Print topicpost

Posts: 2092
iemand zei tegen mij dat deze uitlaat speciaal gemaakt was voor 110 malossie en 125 athena.. is dat zo ? en weet iemand er een mooie demper voor?



17364 giannelli 88.63

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 2-4-2005 18:42
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid

mt80 2-4-2005 19:09 Print reply

Posts: 2071
natuurlijk is deze uitlaat niet precies voor die 2 cilinders gemaakt, maar dat betekend niet dat de cilinders er slecht mee lopen..
 
honda_2takt_power 2-4-2005 19:24 Print reply

Posts: 6744
is hoogtoerig volgens mij
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
wietplant 4-4-2005 14:14 Print reply

Posts: 2092
past deze uitlaat eigenlijk op een mtx-sh ?? 50cc.nl zeg van niet maar volgens mij moet het kune

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 4-4-2005 14:18
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
-Wheelie-Johie- 4-4-2005 14:24 Print reply

Posts: 2814
past niet
 
trots BMW e30 325i eigenaar
MasterM 4-4-2005 14:24 Print reply

Posts: 912
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

past deze uitlaat eigenlijk op een mtx-sh ?? 50cc.nl zeg van niet maar volgens mij moet het kune

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 4-4-2005 14:18


Moet uitlaat voor mtx sh niet al veel eerder na de bocht een stuk opzij afbuigen zeg maar? Ik weet niet of er op mtx misschien genoeg ruimte is om eerst stuk rechtdoor te gaan? Aan cilinder zaltie wel passen denk ik maar ik denk dat je daarna in de knoei komt. Je kan natuurlijk stuk van de pijp afslijpen en dan rest van gewone uitlaat doen. Of misschien past ie wel gewoon zo, en heb ik het mis
 
MasterM 4-4-2005 14:24 Print reply

Posts: 912
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-

past niet


Ja mijn verhaal was wat langer, maar komt ook daar op neer ja.
 
wietplant 4-4-2005 14:26 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuperWarma

[...]


Moet uitlaat voor mtx sh niet al veel eerder na de bocht een stuk opzij afbuigen zeg maar? Ik weet niet of er op mtx misschien genoeg ruimte is om eerst stuk rechtdoor te gaan? Aan cilinder zaltie wel passen denk ik maar ik denk dat je daarna in de knoei komt. Je kan natuurlijk stuk van de pijp afslijpen en dan rest van gewone uitlaat doen. Of misschien past ie wel gewoon zo, en heb ik het mis


hij heeft veel ruimte naar voor maar me bocht die der nu opzit gaat de bocht de andere kant op en ik weet nie hoe deze nou precies gaat ik wil een foto van de bocht van voor iemand ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
MasterM 4-4-2005 14:29 Print reply

Posts: 912
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

[...]


hij heeft veel ruimte naar voor maar me bocht die der nu opzit gaat de bocht de andere kant op en ik weet nie hoe deze nou precies gaat ik wil een foto van de bocht van voor iemand ??


Bedoel ik niet, ik bedoel gedeelte na je bocht, dus gewoon dat dunne pijpje (zal vast ook wel wetenschappelijke naam voor zijn...iemand?) Ik heb zelf geen mtx sh maar help mn broertje wel es en ik denk dat ie niet past. Kan op foto trouwens niet zien of de bocht de kant van een mtx-sh opgaat of dezelfde kant als bij tsx. Me dunkt de kant van tsx (dus vanaf cilinder gezien tegen klok in) En dat past gewoon NIET lijkt me.
 
wietplant 4-4-2005 14:33 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuperWarma

[...]


Bedoel ik niet, ik bedoel gedeelte na je bocht, dus gewoon dat dunne pijpje (zal vast ook wel wetenschappelijke naam voor zijn...iemand?) Ik heb zelf geen mtx sh maar help mn broertje wel es en ik denk dat ie niet past. Kan op foto trouwens niet zien of de bocht de kant van een mtx-sh opgaat of dezelfde kant als bij tsx. Me dunkt de kant van tsx (dus vanaf cilinder gezien tegen klok in) En dat past gewoon NIET lijkt me.


ja volgens mij ook tegen de klok in maar het lijkt ook of i daarna weer de andere kant op buigt en da pijpje past wel or lijkt mij.. maar die voorkant moet ik zien dus graag een foto ... of iemand die het weet
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
wietplant 4-4-2005 14:53 Print reply

Posts: 2092
pijpje heet volgens mij stinger btw :P maar heb iemand een foto van de bocht ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
mcdronkz 4-4-2005 14:54 Print reply

Posts: 32777
klopt het dat die bocht dunner is dan een ori 80?

heb volgens mij nog zo'n ding liggen namelijk

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 4-4-2005 14:55
 
wietplant 4-4-2005 14:55 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

klopt het dat die bocht dunner is dan een ori 80?


ik zou het niet weten lijkt me niet ..ziet der dikker uit eigenlijk
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
mcdronkz 4-4-2005 14:56 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

[...]


ik zou het niet weten lijkt me niet ..ziet der dikker uit eigenlijk


hmm moment ik ga ff wat foto's schieten
 
wietplant 4-4-2005 14:56 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


hmm moment ik ga ff wat foto's schieten


van deze uitlaat of de ori 80 ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
mcdronkz 4-4-2005 15:03 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

[...]


van deze uitlaat of de ori 80 ??


beiden
 

Dit topic is 1012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved