honda_2takt_power |
2-4-2005 19:00 |
Posts: 6744 |
50cc uitlaat en ander luchtfilter
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
chillegommer |
2-4-2005 19:15 |
Posts: 998 |
wat is je tndwiel verhouding ??? meschien iets groter voor en kleinere tandwiel achter achter maar dat gaat wel van je trek kracht af
Dit bericht is ge-edit door chillegommer op 2-4-2005 19:16
|
|
|
|
mikkel |
2-4-2005 19:23 |
Posts: 1587 |
een gewoon 17mm spruitstuk
is wat makelijker af te stellen
|
|
glaasje op laat je berijden |
|
MTX-speed |
2-4-2005 19:26 |
Posts: 1229 |
Mwa veel harder zal het niet gaan denk ik. Zolang hij netjes loopt/ niet stottert tenminste.
Volgende keer in het Technische Forum zetten
|
|
|
|
Joostvdw |
2-4-2005 19:26 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mikkel
een gewoon 17mm spruitstuk
is wat makelijker af te stellen
maakt zo goed als niks uit, zolang het spruitstuk maar niet te klein is
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Scarface |
2-4-2005 19:27 |
Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Mwa veel harder zal het niet gaan denk ik. Zolang hij netjes loopt/ niet stottert tenminste.
Volgende keer in het Technische Forum zetten
niet sneller? mijn mt5 loopt met een immi 50 snel, 13mm carb. en goedkoopste uitlaat net iets over de 80km/h
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
Rio88 |
2-4-2005 19:29 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chillegommer
wat is je tndwiel verhouding ??? meschien iets groter voor en kleinere tandwiel achter achter maar dat gaat wel van je trek kracht af
Dit bericht is ge-edit door chillegommer op 2-4-2005 19:16
13/46
|
|
|
|
Harm |
2-4-2005 19:31 |
Posts: 3032 |
Is die twv niet te licht of te zwaar oid? Misschien begrenst je luchtfilter, of zijn je zuigerveren op oid. Uitlaat dichtgekoold
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Rio88 |
2-4-2005 19:32 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harrie
Is die twv niet te licht of te zwaar oid? Misschien begrenst je luchtfilter, of zijn je zuigerveren op oid. Uitlaat dichtgekoold
uitlaat gisteren ontkoolt
luchtfilter onbegrensd
naja hij trekt aardig maar hoeft niej van mij dus zit te denken aan 15 voortandwiel...
hoe weet ik of me zuigerveren op zijn?
|
|
|
|
Joostvdw |
2-4-2005 19:32 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]
niet sneller? mijn mt5 loopt met een immi 50 snel, 13mm carb. en goedkoopste uitlaat net iets over de 80km/h
dat zegt niks, mijn vespa met 102cc en 19mm carb loopt ook ong 80km/u
ik denk dat 70 best redelijke snelheid is voor een classic, mss nog andere uitlaat proberen/kopen
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Rio88 |
2-4-2005 19:33 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]
dat zegt niks, mijn vespa met 102cc en 19mm carb loopt ook ong 80km/u
ik denk dat 70 best redelijke snelheid is voor een classic, mss nog andere uitlaat proberen/kopen
er is 1 andere soort uitlaat voor de classic en die is niej mooi en slomer....
|
|
|
|
Joostvdw |
2-4-2005 19:34 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redclassic
[...]
er is 1 andere soort uitlaat voor de classic en die is niej mooi en slomer....
uitlaat van andere brommer omlassen?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Rio88 |
2-4-2005 19:35 |
Posts: 841 |
tsjah zou dat dan egt zoveel helpe?
|
|
|
|
Harm |
2-4-2005 19:36 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redclassic
[...]
uitlaat gisteren ontkoolt
luchtfilter onbegrensd
naja hij trekt aardig maar hoeft niej van mij dus zit te denken aan 15 voortandwiel...
hoe weet ik of me zuigerveren op zijn?
Als je het echt precies wilt weten moet je de cilinder eraf halen en dan de zuigerveren er los in doen en dan kijken naar de slot speling. Maar dit is veel teveel werk.
Als je de brommer heel makkelijk kan aanlopen in de 1e of 2e versnelling is er iets mis.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Rio88 |
2-4-2005 19:37 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harrie
[...]
Als je het echt precies wilt weten moet je de cilinder eraf halen en dan de zuigerveren er los in doen en dan kijken naar de slot speling. Maar dit is veel teveel werk.
Als je de brommer heel makkelijk kan aanlopen in de 1e of 2e versnelling is er iets mis.
hi jheeft heeel veel compressie, als ik wil aanrennen in ze een moet ik eerst aanloopje maken in neutraal want vanaf stilstand aanrennen blijft me wiel gewoon stilstaan en duw ik me brommer in ze geheel vooruit
|
|
|
|