Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat cagiva probs

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1282 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27666 - wat cagiva probs
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gonzales 2-4-2005 2:15 Print topicpost

Posts: 1319
hey ! ik ben net terug van avondje kroeg hangen en cagiva showen . kheb enkel probs ondervonden . m'n blok is aangepast en loopt al betrekkelijk goed .enkel heeft ze deze avond effe uitgevallen ! reed wel al tijdje en op eerder idiote manier maar kvs en dus blok was niet te heet ! wel voelde carter rond vliegwiel abnormaal heet aan . m'n bougi was nat en ik kreeg zeer zwakke vonk ! na 10min had ik terug felle vonk en ze liep ze terug . is dit gewoon eigen aan cagiva ontsteking en moet ik op zoek naar race onsteking of is dit eerder abnormaal en moet ik het defect zoeken ? 2de prob ken ik zelf al oplossing voor : stroomregelaar wordt heet maar staat op plastic kap deze begon te smelten , dus stroomregelaar op frame plaatsen ? 3rde prob m'n waterpomp ! in naar huis rijden reed ik wat rustiger toch liep temp ietswta hoger op ,heb zelf tempmeter erop gebeundt toen ik bijna thuis was raakte meter net rode zone toen ik me helm afdeed hoorde ik een schrapend geluid aan de waterpomp en me blokolie is wit-creme dus raakt der kvs bij is een revicie-kit van pomp derbi gpr bruikbaar ?
4rde prob is achterrem , pomp was kapot bij aankoop en heb depomp van soes rg250 gemonteerd wat redelijk gelijkaardig is ! enkel ietsgroter dus eventueel iets krachtiger maar nu voelt ze weerom sponzig aan terwijl ze eerst direct aanvoelde . m'n remklauw zijn de keringen verstorven en nu gaar geraakt dus past deze reviciekit ook van derbi gpr ?
 
burn your rubber not your soul

Bullet 2-4-2005 2:59 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

hey ! ik ben net terug van avondje kroeg hangen en cagiva showen . kheb enkel probs ondervonden . m'n blok is aangepast en loopt al betrekkelijk goed .enkel heeft ze deze avond effe uitgevallen ! reed wel al tijdje en op eerder idiote manier maar kvs en dus blok was niet te heet ! wel voelde carter rond vliegwiel abnormaal heet aan . m'n bougi was nat en ik kreeg zeer zwakke vonk ! na 10min had ik terug felle vonk en ze liep ze terug . is dit gewoon eigen aan cagiva ontsteking en moet ik op zoek naar race onsteking of is dit eerder abnormaal en moet ik het defect zoeken ?

nou klinkt niet echt normaal he :S

2de prob ken ik zelf al oplossing voor : stroomregelaar wordt heet maar staat op plastic kap deze begon te smelten , dus stroomregelaar op frame plaatsen?

waarom zo ie dan zo uberheet?

3rde prob m'n waterpomp ! in naar huis rijden reed ik wat rustiger toch liep temp ietswta hoger op ,heb zelf tempmeter erop gebeundt toen ik bijna thuis was raakte meter net rode zone toen ik me helm afdeed hoorde ik een schrapend geluid aan de waterpomp en me blokolie is wit-creme dus raakt der kvs bij is een revicie-kit van pomp derbi gpr bruikbaar ?

nou wat denk je zelf? haal gewoon de keering der uit en ga naar je lokale brommerboer

4rde prob is achterrem , pomp was kapot bij aankoop en heb depomp van soes rg250 gemonteerd wat redelijk gelijkaardig is ! enkel ietsgroter dus eventueel iets krachtiger maar nu voelt ze weerom sponzig aan terwijl ze eerst direct aanvoelde . m'n remklauw zijn de keringen verstorven en nu gaar geraakt dus past deze reviciekit ook van derbi gpr

zover ik weet heeft een prima andere remklauwtjes dan GPR, maar daar ben ik niet zeker van


 
**My BungHole Will Speak Now**
gonzales 2-4-2005 3:10 Print reply

Posts: 1319
dat stroomregelaar heet wordt is enigsinds normaal , met luchtfilterbegrenzer erin en origi uitlaat maakte ze 8k met powerfilter tuned en heel de shit als ontsteking koel genoeg is volgens teller 15k als ik nadien met gradenboog uitmeet ga trouwens moeten weerstandje bij monteren want lampjes branden te eng fel ! ik heb wel 1 prob : als ik lc brommer rij zonder werkende temp meter wordt ik paranoia


 
burn your rubber not your soul
Gilera Gsm 2-4-2005 10:24 Print reply

Posts: 2376
Zodra je iets merkt aan je brommer wat niet hoort altijd meteen stoppen! Is een van je pakkingen niet lek(cilinder) waterpomp.
 
Da Dogfather 2-4-2005 12:38 Print reply

Posts: 180
Nogal logisch dat je bougie nat is als je er een 28 vlakschuif erop plaatst
 
Hoe bedoel je ik ben een vuile hond!!!
gonzales 2-4-2005 20:28 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Da Dogfather

Nogal logisch dat je bougie nat is als je er een 28 vlakschuif erop plaatst

heb jij wel enig idee hoe die 50cc aangepast is ? loopt meer dan behoorlijk !
 
burn your rubber not your soul
Bullet 2-4-2005 20:29 Print reply

Posts: 12150
ziet er nou niet echt "extreem" uit (op je foto's iig)
 
**My BungHole Will Speak Now**
gonzales 2-4-2005 20:32 Print reply

Posts: 1319
op foto's staat der zelfs nog geen uitlaat onder ! hoe kan ze dan enigsinds op iets trekken , owja rij nu wel rond zonder kappen of tankkap enkel achterkap en zadel ligt erop
 
burn your rubber not your soul
Bullet 2-4-2005 20:34 Print reply

Posts: 12150
ik heb het over je uitlaatpoort...
 
**My BungHole Will Speak Now**
gonzales 2-4-2005 22:38 Print reply

Posts: 1319
dat is me gillardoni cillinder van me eerste blok ook : dat blijft lekker origi ! ander blokje gereviceerdt en gemonteerd
 
burn your rubber not your soul

Dit topic is 404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved