Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opmaat uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 721 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27662 - opmaat uitlaat
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 1-4-2005 22:33 Print reply

Posts: 2433
hoe issie berekend ?? zelf met frits overmars formules aan de gang gegaan ofwa ??
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Hondalover19 1-4-2005 23:06 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

hoe issie berekend ?? zelf met frits overmars formules aan de gang gegaan ofwa ??


nee via het programma "Exhaust " .En heb net geprobeerd met de stinger erop nix verandert... nog altijd bang bang bang bang met de vlam in de pijp

weet iemand of dit te maken kan hebben door een te lange eerste conus???

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 1-4-2005 23:07
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
[RRT] Lost-P 1-4-2005 23:08 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

[...]


nee via het programma "Exhaust " .En heb net geprobeerd met de stinger erop nix verandert... nog altijd bang bang bang bang met de vlam in de pijp


Lijkt me toch vrij stug dat t door de uitlaat komt...(kan wel "door" de uitlaat komen, maar dan meer omdat afstelling e.d veranderen!)...
Ik zou toch ff je afstelling/ontstekingstijdstip oid nakijken...
 
Chille Tune shit dan
Hondalover19 1-4-2005 23:10 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


Lijkt me toch vrij stug dat t door de uitlaat komt...(kan wel "door" de uitlaat komen, maar dan meer omdat afstelling e.d veranderen!)...
Ik zou toch ff je afstelling/ontstekingstijdstip oid nakijken...


hoe kan dat dan ik had gister men ori pijp erop alles liep perfect ik probeer vandaag men opmaat uitlaat en nu bang bang bang :-s ik zal de ori pijp nog eens proberen maar ben er vrij zeker van dat ie dan wel werkt
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Tsxdude AKU MicheL 1-4-2005 23:26 Print reply

Posts: 10676
Wat voor setup rijd je?

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hondalover19 1-4-2005 23:26 Print reply

Posts: 1255
ok hij heeft het ook op men ori pijp nu :-s zou er dan iets kapot gegaan zijn van de ontsteking ofzo want ik heb ontsteking al vroeger en later gezet en geen van beide deed het beter...
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Hondalover19 1-4-2005 23:28 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Wat voor setup rijd je?



geboorde ar cilinder 40mm

uitlaatpoort 191.63? spoelers 133 ? blowdown van 29 ?

16mm carb


Voor de rest alles ori

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 1-4-2005 23:29
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Tsxdude AKU MicheL 1-4-2005 23:29 Print reply

Posts: 10676
Blowdown van 29 is ookwel errugg laag
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hondalover19 1-4-2005 23:31 Print reply

Posts: 1255
en euhm ik denk er net aan kan het ook aan men membraam liggen ofzo want als ik men gas een klein beetje open draai doet hij het wel en ontsteking is niet verandert ...
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Hondalover19 1-4-2005 23:32 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Blowdown van 29 is ookwel errugg laag

laag?? blowdown rond de 30 is toch goed voor 50cc
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Hondalover19 1-4-2005 23:39 Print reply

Posts: 1255
als ik vol gas geef klinkt hij alsof hij verzuipt en hij knalt dat het niet meer net is.Dus zoiezo krijgt ie teveel benzine als ik vol gas geef.Maar door die opmaat uitlaat kreeg hij meer uitlaatgassen terug , en bij de ori pijp was de baffle ertss uit geslepen enzo vandat geprul.En men membraamplaatjes waren zoiezo al versleten mss dat de membraamplaatjes nu het op hoog toeren niet meer aan kunnen en hierdoor wat teveel benzine doorlaten ? Mss zelfs beetje zweven...? ik ben maar aan het redeneren...
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Tsxdude AKU MicheL 1-4-2005 23:40 Print reply

Posts: 10676
Sluiten je membraanplaatjes wel goed af?

En ik denk dat je eens aan een grotere sproeier moet denken>?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hondalover19 1-4-2005 23:44 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Sluiten je membraanplaatjes wel goed af?

En ik denk dat je eens aan een grotere sproeier moet denken>? grotere sproeier mja maar als hij grotere sproeier moet hebben dan zou hij ook op laag toeren zo moeten doen niet ?

membraamplaatjes sluiten nog wel af maar, maar een 90% zoiets .
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Hondalover19 2-4-2005 0:59 Print reply

Posts: 1255
ok ik heb nog eens geprobeerd en nu word het nog meer vreemd .als ik em start en dan gas geef dan knalt hij wel zet ik dan de choke op en speel dan wat met het gas en ga dan vol gas geven rijdt hij opeens heel goed en gaat hij heel hoog in zen toeren nog nooit men ar zo hoog horen gaan.Dus wat is het nu te kleine sproeier?
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Hondalover19 2-4-2005 18:06 Print reply

Posts: 1255
oke probleem is opgelost , vandaag geprobeert gewoon om te starten ff choke op en dan choke af en hij rijdt weer normaal zonder knallen Vind het heel raar dat ie gisteren zo deed mja.
Zen powerband begint nu wel iets vroeger en hij trekt wat meer onderin en op snelheid heb ik zo'n 7km/uur winst.dus al bij al nog niet zo slecht voor eerste handmade uitlaat .
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Dit topic is 2308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved