Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Turbo 600 toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27661 - Turbo 600 toeren
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4037 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kampersjaak 2-4-2005 11:41 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Ja gasreactie, dat is heel wat anders als een powerband.



er draait toch minder gewicht mee dan?,

dan zal de powerband eerder ( sneller) komen.

de powerband zal zich niet verplaatsen naar een lager toeren tal

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 2-4-2005 11:45
 
oderint dum metuant
Tsxdude AKU MicheL 2-4-2005 11:42 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

je praat gewoon poep, sim-pol


wat ben jij een fucking kknerd en je kan ookal niet lezen?

Quote:
Dan zijn je timingen van je cilinder en uitlaat etc allemaal van toepassing wanneer je powerband zal beginnen

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Lawrence 2-4-2005 11:45 Print reply

Posts: 663
wtf heeft gasreactie met je powerband te maken?

nja, k zal t maar verklappen, helemaal nix.


In de powerband is je volumetrisch rendement in de cilinder het hoogst, wordt er het meeste mengsel nuttig verbrand, en wordt het meeste vermogen boven de zuiger ontwikkeld.

wat het blok er volgens jou verder mee zou doen heeft er nix mee te maken
 
-Tom- 2-4-2005 11:47 Print reply

Posts: 4151
Go lawrence, go lawrence, go lawrence
Geef ze van jetje!

Dit bericht is ge-edit door -Tom- op 2-4-2005 11:47
 
FTS Member
Kampersjaak 2-4-2005 11:47 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lawrence

wtf heeft gasreactie met je powerband te maken?

nja, k zal t maar verklappen, helemaal nix.


In de powerband is je volumetrisch rendement in de cilinder het hoogst, wordt er het meeste mengsel nuttig verbrand, en wordt het meeste vermogen boven de zuiger ontwikkeld.

wat het blok er volgens jou verder mee zou doen heeft er nix mee te maken


als jij minder gewicht hoeft mee tenemen ben je toch sneller van A naar B?

dus kom je sneller aan bij je powerband
 
oderint dum metuant
-Tom- 2-4-2005 11:48 Print reply

Posts: 4151
STRAALJETJE WHAHAHAHA
 
FTS Member
Tsxdude AKU MicheL 2-4-2005 11:48 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lawrence

wtf heeft gasreactie met je powerband te maken?

nja, k zal t maar verklappen, helemaal nix.


In de powerband is je volumetrisch rendement in de cilinder het hoogst, wordt er het meeste mengsel nuttig verbrand, en wordt het meeste vermogen boven de zuiger ontwikkeld.

wat het blok er volgens jou verder mee zou doen heeft er nix mee te maken


Goh welke school heb jullie allemaal leren lezen?

Lees mijn post nog eens door, vooral het laatste stukje
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Lawrence 2-4-2005 11:51 Print reply

Posts: 663
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

[...]


als jij minder gewicht hoeft mee tenemen ben je toch sneller van A naar B?

dus kom je sneller aan bij je powerband



Dat is alleen het geval bij het wegtrekken met gebruik van de koppeling. Je zit dan sneller op een bruikbaar toerental.
Eenmaal op gang is het verschil tussen een normaal vliegwiel en een binnenrotor toch wel te verwaarlozen. (verschillen in ontstekingscurves hierbuiten gelaten)


 
Kampersjaak 2-4-2005 11:52 Print reply

Posts: 12285
I agree

het wegtrekken is voor mij alleen intresant

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 2-4-2005 11:52
 
oderint dum metuant
Lawrence 2-4-2005 11:52 Print reply

Posts: 663
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Goh welke school heb jullie allemaal leren lezen?

Lees mijn post nog eens door, vooral het laatste stukje


welke school heb je dan leren schrijven

en vooral zinnen formuleren

Dit bericht is ge-edit door Lawrence op 2-4-2005 11:53
 
Tsxdude AKU MicheL 2-4-2005 11:55 Print reply

Posts: 10676
ik denk niet dezelfde school alsdat jij hebt leren lezen want als ik schrijf lees jij verkeerd en als jij schrijft lees ik wel goed maar als ik dan terugschrijf lees jij weer verkeerd waardoor een verkeerde post neerzet omdat je verkeerd begrijpt van ik naar jou schijf omdat jij niet hetzelfde als mijn hebt leren lezen....

Ofzoiets
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
TomosRaging 2-4-2005 11:55 Print reply

Posts: 647
eej maaruh....leuke discussie..maar dit is neit relevant op de vraag van de topic starter!

@ topic starter, waarom wil je je powerband "verhelpen". Is toch alleen maar leuk en het hoort bij je brommer.
(bij standaart brommertjes merk je toch veel minder van de powerband?)
 
Paradijs, waar het gras groen is en geen rollerbanken :D
Scarface 2-4-2005 11:58 Print reply

Posts: 6023
precies, t is typisch honda, dat ie halverwege toern pas begint te trekken
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Kampersjaak 2-4-2005 11:59 Print reply

Posts: 12285
mag jij zeggen welke brommer onder in de powerband heeft zitten?
 
oderint dum metuant
Tsxdude AKU MicheL 2-4-2005 12:00 Print reply

Posts: 10676

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 4037 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved