Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Turbo 600 toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1128 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27661 - Turbo 600 toeren
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 1-4-2005 23:01 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jww

Ik heb geen powerband, en jah het had 6000 toeren moeten zijn.
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?


JIJ hebt weer geen powerband hoor :-p


Edit:

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 1-4-2005 23:02
 
Chille Tune shit dan
jww 1-4-2005 23:03 Print reply

Posts: 1779
oh shit neej he, ik dacht powerbox
 
Dus...
Tsxdude AKU MicheL 1-4-2005 23:03 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

is toerental waarop je uitlaat de meeste weerstand biedt



Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....


Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
jww 1-4-2005 23:04 Print reply

Posts: 1779
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1

wat is je setup dan

Zie mijn profiel

 
Dus...
Leen 1-4-2005 23:04 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....


Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...


ja dus als ik er een andere uitlaat opgooi dan draait me krukas ineens soepeler het word natuurlijk ook wel bepaald door andere delen van je blok, maar voornamelijk door je uitlaat
 
M.O. 1-4-2005 23:06 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jww

Ik heb geen powerband, en jah het had 6000 toeren moeten zijn.
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?


haah lol ga je lkkr sloom

maar een powerband is geen onderdeel zoals een cilinder ofzo
maar het is het toeren gebied waar je brommer de meeste kracht heeft kan dus zijn dat et begint bij 6000rmp en stopt bij 10000rmp (noem maar iets in dat gedeelt heeft je brommer dan de meeste kracht (koppel)daardoor trekt hij daar veel harder
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
[RRT] Lost-P 1-4-2005 23:06 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....


Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...


Zeg t gewoon ff makkelijk ofzo....gewoon gebied waarin je t meeste vermogen levert...
 
Chille Tune shit dan
M.O. 1-4-2005 23:07 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....


Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...


wat the f*ck lul jij nou
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
[RRT] Lost-P 1-4-2005 23:08 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.

[...]


wat the f*ck lul jij nou


Heeft er best wel invloed op hoor
 
Chille Tune shit dan
jww 1-4-2005 23:09 Print reply

Posts: 1779
Ok, ik snap het nu wel denk ik,

 
Dus...
M.O. 1-4-2005 23:11 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


Heeft er best wel invloed op hoor


dan heeft hij de oneindige energiebron ondekt want als et nix aan drijft moet et altijd blijven rond draaien op dat toeren gebied ook al gooi er geen benzine in omdat et geen weerstand onder vindt en daardoor doorblijft draaien en draaien en draaien en draaien enz..
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
jww 1-4-2005 23:41 Print reply

Posts: 1779
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.

[...]


dan heeft hij de oneindige energiebron ondekt want als et nix aan drijft moet et altijd blijven rond draaien op dat toeren gebied ook al gooi er geen benzine in omdat et geen weerstand onder vindt en daardoor doorblijft draaien en draaien en draaien en draaien enz..

Zou wel handig zijn

 
Dus...
Tsxdude AKU MicheL 1-4-2005 23:44 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.

[...]


wat the f*ck lul jij nou



Whahhahaa jij bent echt de KKn00b van de dag damn, wtf are U talking about?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
JCG 2-4-2005 0:32 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....


Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.

[...]


wat the f*ck lul jij nou


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Whahhahaa jij bent echt de KKn00b van de dag damn, wtf are U talking about?


Dus jij hebt een motorblok dat op bepaalde toerentallen geen weerstand meer heeft . Ik zou met dat motorblok naar de Nobel commisie gaan. Je hebt zou juist het energie probleem op gelost.

Dit bericht is ge-edit door JCG op 2-4-2005 2:30
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Dakana 2-4-2005 8:46 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

4takt is kut


(K)


en 2takt is lul


mooi dat ik voor 4takt kies
(kinderachtige niveau maar even aan nemen..)
 

Dit topic is 4055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved