[RRT] Lost-P |
1-4-2005 23:01 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jww
Ik heb geen powerband, en jah het had 6000 toeren moeten zijn.
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?
JIJ hebt weer geen powerband hoor :-p
Edit:
Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 1-4-2005 23:02
|
|
Chille Tune shit dan |
|
jww |
1-4-2005 23:03 |
Posts: 1779 |
oh shit neej he, ik dacht powerbox
|
|
Dus... |
|
Tsxdude AKU MicheL |
1-4-2005 23:03 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
is toerental waarop je uitlaat de meeste weerstand biedt
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....
Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
jww |
1-4-2005 23:04 |
Posts: 1779 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
wat is je setup dan
Zie mijn profiel
|
|
Dus... |
|
Leen |
1-4-2005 23:04 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....
Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...
ja dus als ik er een andere uitlaat opgooi dan draait me krukas ineens soepeler het word natuurlijk ook wel bepaald door andere delen van je blok, maar voornamelijk door je uitlaat
|
|
|
|
M.O. |
1-4-2005 23:06 |
Posts: 1289 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jww
Ik heb geen powerband, en jah het had 6000 toeren moeten zijn.
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?
haah lol ga je lkkr sloom
maar een powerband is geen onderdeel zoals een cilinder ofzo
maar het is het toeren gebied waar je brommer de meeste kracht heeft kan dus zijn dat et begint bij 6000rmp en stopt bij 10000rmp (noem maar iets in dat gedeelt heeft je brommer dan de meeste kracht (koppel)daardoor trekt hij daar veel harder
|
|
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW |
|
[RRT] Lost-P |
1-4-2005 23:06 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....
Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...
Zeg t gewoon ff makkelijk ofzo....gewoon gebied waarin je t meeste vermogen levert...
|
|
Chille Tune shit dan |
|
M.O. |
1-4-2005 23:07 |
Posts: 1289 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....
Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...
wat the f*ck lul jij nou
|
|
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW |
|
[RRT] Lost-P |
1-4-2005 23:08 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]
wat the f*ck lul jij nou
Heeft er best wel invloed op hoor
|
|
Chille Tune shit dan |
|
jww |
1-4-2005 23:09 |
Posts: 1779 |
Ok, ik snap het nu wel denk ik,
|
|
Dus... |
|
M.O. |
1-4-2005 23:11 |
|
jww |
1-4-2005 23:41 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
1-4-2005 23:44 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]
wat the f*ck lul jij nou
Whahhahaa jij bent echt de KKn00b van de dag damn, wtf are U talking about?
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
JCG |
2-4-2005 0:32 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaat....
Een toerental waarop je motor geen weerstand meer ondervind van de overige onderdelen in het motorblok...
Quote: Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]
wat the f*ck lul jij nou
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Whahhahaa jij bent echt de KKn00b van de dag damn, wtf are U talking about?
Dus jij hebt een motorblok dat op bepaalde toerentallen geen weerstand meer heeft . Ik zou met dat motorblok naar de Nobel commisie gaan. Je hebt zou juist het energie probleem op gelost.
Dit bericht is ge-edit door JCG op 2-4-2005 2:30
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Dakana |
2-4-2005 8:46 |
Posts: 739 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
4takt is kut
(K)
en 2takt is lul
mooi dat ik voor 4takt kies
(kinderachtige niveau maar even aan nemen..)
|
|
|
|