Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Turbo 600 toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27661 - Turbo 600 toeren
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Dit topic is 3995 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jww 1-4-2005 20:19 Print topicpost

Posts: 1779
Hallo als ik met mijn mtx-sh wegrijd, dan trekt hij aardig langzaam op als hij bij de 6000 toeren komt, lijkt het net alsof er een turbo aan word gezet, hij trekt heel erg.

Wat zou dit kunnne zijn, afstellen?


Dit bericht is ge-edit door jww op 1-4-2005 23:01
 
Dus...

Bullet 1-4-2005 21:09 Print reply

Posts: 12150
eehm das je powerband?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Bassie_nr1 1-4-2005 21:10 Print reply

Posts: 1488
wat is je setup dan
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
Leen 1-4-2005 21:12 Print reply

Posts: 26877
wegrijden met 600 toeren?/
zo laag staat de mijne niet eens stationair
 
Dakana 1-4-2005 21:13 Print reply

Posts: 739
die van mij draait 600 toeren staionair.....


bedoel je niet 6000 toeren ?

edit-leen was me voor..

Dit bericht is ge-edit door Dakana op 1-4-2005 21:13
 
-Tom- 1-4-2005 21:13 Print reply

Posts: 4150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

wegrijden met 600 toeren?/
zo laag staat de mijne niet eens stationair

Idd, dat kan alleen 4 takt :P
 
FTS Member
Leen 1-4-2005 21:14 Print reply

Posts: 26877
4takt is kut


(K)
 
Bassie_nr1 1-4-2005 21:14 Print reply

Posts: 1488
Jah precies, 600 is heel laag, als je hebt uitgevijlt an de uitlaatpoort dan kan het zijn dat het daardoor komt, dat he bik ook met mijn Yamaha Sheriff
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
-Tom- 1-4-2005 21:17 Print reply

Posts: 4150
Zoiets heet gewoon een powurbent
 
FTS Member
MasterM 1-4-2005 21:21 Print reply

Posts: 912
is dat niet een van de voornaamste eigenschappen van 2takt? Dat het vanaf een bepaald toerental pas lekker rijdt zeg maar.
Maar als je weinig compressie hebt trekt ie nog wat minder bij lage toeren terwijl ie daar bij meer toeren relatief minder last van heb.

... d8 ik hoor
 
JCG 1-4-2005 22:36 Print reply
Posts: 1531
daar heb ik ook last van.

Alleen bij me geweldig viertakt, die veel beter is dan een diesel, had ik dat niet
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
MasterM 1-4-2005 22:40 Print reply

Posts: 912
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

daar heb ik ook last van.

Alleen bij me geweldig viertakt, die veel beter is dan een diesel, had ik dat niet


Ik heb daar geen last van or, ik vind dat juist wel fijn dat ie ineens ontzettend begint te trekken
 
Frysk 1-4-2005 22:40 Print reply

Posts: 34928
hoe werkt een powerband eigenlijk precies ja je trekt in 1 keer door blablabla maar hoe komt dat ?+
 
giggitybyte
Leen 1-4-2005 22:54 Print reply

Posts: 26877
is toerental waarop je uitlaat de meeste weerstand biedt
 
John Huijben 1-4-2005 22:55 Print reply

Posts: 2433
onderdelen zijn afgestemt op een toerengebied, tis het een of het ander.
zo staat de lengte (voornamelijk dan ) van je uitlaat voor de hoogtoerigheid ervan, en de hoogtes en hoeken van de cilinderpoorten voor de hoogtoerigheid daarvan.
en met een grotere carburateur word je powerband vaak ook weer wat anders.

het is dus een combinatie van al die dingen (cilinderkop scheelt ook, net als inlaatmethode)
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
jww 1-4-2005 23:01 Print reply

Posts: 1779
Ik heb geen powerband, en jah het had 6000 toeren moeten zijn.
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?
 
Dus...

Dit topic is 3995 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved