Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #27661 - Turbo 600 toeren
|
Pagina 1 van 7
|
Dit topic is 4052 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Bullet |
1-4-2005 21:09 |
Posts: 12150 |
eehm das je powerband?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Bassie_nr1 |
1-4-2005 21:10 |
Posts: 1488 |
wat is je setup dan
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
Leen |
1-4-2005 21:12 |
Posts: 26877 |
wegrijden met 600 toeren?/
zo laag staat de mijne niet eens stationair
|
|
|
|
Dakana |
1-4-2005 21:13 |
Posts: 739 |
die van mij draait 600 toeren staionair.....
bedoel je niet 6000 toeren ?
edit-leen was me voor..
Dit bericht is ge-edit door Dakana op 1-4-2005 21:13
|
|
|
|
-Tom- |
1-4-2005 21:13 |
Posts: 4151 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
wegrijden met 600 toeren?/
zo laag staat de mijne niet eens stationair
Idd, dat kan alleen 4 takt :P
|
|
FTS Member |
|
Leen |
1-4-2005 21:14 |
Posts: 26877 |
4takt is kut
(K)
|
|
|
|
Bassie_nr1 |
1-4-2005 21:14 |
Posts: 1488 |
Jah precies, 600 is heel laag, als je hebt uitgevijlt an de uitlaatpoort dan kan het zijn dat het daardoor komt, dat he bik ook met mijn Yamaha Sheriff
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
-Tom- |
1-4-2005 21:17 |
Posts: 4151 |
Zoiets heet gewoon een powurbent
|
|
FTS Member |
|
MasterM |
1-4-2005 21:21 |
Posts: 912 |
is dat niet een van de voornaamste eigenschappen van 2takt? Dat het vanaf een bepaald toerental pas lekker rijdt zeg maar.
Maar als je weinig compressie hebt trekt ie nog wat minder bij lage toeren terwijl ie daar bij meer toeren relatief minder last van heb.
... d8 ik hoor
|
|
|
|
JCG |
1-4-2005 22:36 |
Posts: 1531 |
daar heb ik ook last van.
Alleen bij me geweldig viertakt, die veel beter is dan een diesel, had ik dat niet
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
MasterM |
1-4-2005 22:40 |
|
Frysk |
1-4-2005 22:40 |
Posts: 34928 |
hoe werkt een powerband eigenlijk precies ja je trekt in 1 keer door blablabla maar hoe komt dat ?+
|
|
giggitybyte |
|
Leen |
1-4-2005 22:54 |
Posts: 26877 |
is toerental waarop je uitlaat de meeste weerstand biedt
|
|
|
|
John Huijben |
1-4-2005 22:55 |
Posts: 2433 |
onderdelen zijn afgestemt op een toerengebied, tis het een of het ander.
zo staat de lengte (voornamelijk dan ) van je uitlaat voor de hoogtoerigheid ervan, en de hoogtes en hoeken van de cilinderpoorten voor de hoogtoerigheid daarvan.
en met een grotere carburateur word je powerband vaak ook weer wat anders.
het is dus een combinatie van al die dingen (cilinderkop scheelt ook, net als inlaatmethode)
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
jww |
1-4-2005 23:01 |
Posts: 1779 |
Ik heb geen powerband, en jah het had 6000 toeren moeten zijn.
Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?
|
|
Dus... |
|
Dit topic is 4052 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 7
|
|