Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kromme schijf

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1001 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27658 - kromme schijf
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 590 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxj oran 1-4-2005 18:55 Print topicpost

Posts: 6498
hallo
sinds pas heb ik met mijn brommer (suzuki tsx met dtr voorvork) een kromme schijf
maar hoe krijg je zo een ding recht en is afdraaien een optie?
gr joran
 
oud

honda_2takt_power 1-4-2005 19:02 Print reply

Posts: 6744
wat is krom heel klein beetje kan je mischien nog laten afdraaien als je schijf niet dunner wordt als minimum dikte. beter koop je nieuwe schijf

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 1-4-2005 19:02
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Markos 1-4-2005 19:08 Print reply

Posts: 5048
kun je zo'n ding eigenlijk niet plat laten walsen ofzo?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Oonzen Ad 1-4-2005 19:08 Print reply

Posts: 3807
koop gewoon een nieuwe...
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
Werner 1-4-2005 19:10 Print reply

Posts: 2127
laten richten bij een schade bedrijf is ook een optie (met hetzelfde aparaat waar ze ook kromme velgen mee recht trekken)

nieuwe schijf is niet voor een DTR vork zow ff snel te vinden denk
 
Lykantroop 1-4-2005 19:10 Print reply

Posts: 4754
ik denk dat een nieuwe kopen de enige optie is, misschien dat platwalsen op de 1 of andere manier wel kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord iig

edit: typolioaischsja

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 1-4-2005 19:10
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 1-4-2005 19:11 Print reply

Posts: 10835
als hij niet te erg krom is kan je hem afdraaien ja. Maar nieuw zal er toch wel aan te komen zijn?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Lykantroop 1-4-2005 19:13 Print reply

Posts: 4754
ja, moet zon schrijf trouwens persee van een dtr zijn? of kan een andere passende ook gewoon
 
Markos 1-4-2005 19:13 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

ja, moet zon schrijf trouwens persee van een dtr zijn? of kan een andere passende ook gewoon
moet je wss extra gaten boren
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Werner 1-4-2005 19:13 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

ik denk dat een nieuwe kopen de enige optie is, misschien dat platwalsen op de 1 of andere manier wel kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord iig

edit: typolioaischsja

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 1-4-2005 19:10


hoe denkje dat ze kromme velgen van verongelukte auto`s en motoren recht trekken ? velgrand heel erg verhitten ding tussen de machiene nieuwe coating erop en klaar
 
Markos 1-4-2005 19:17 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

[...]


hoe denkje dat ze kromme velgen van verongelukte auto`s en motoren recht trekken ? velgrand heel erg verhitten ding tussen de machiene nieuwe coating erop en klaar
nieuwe coating? waarvoor? minder wrijving? :-P
(of randen en gaten?)
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Werner 1-4-2005 19:20 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
nieuwe coating? waarvoor? minder wrijving? :-P
(of randen en gaten?)


op velgen is meestal vanuit de fabriek een coating en dat gaat er tijdens het verhitten en recht trekken meestal eraf.. om roest te verkomen word het meestal een nieuwe coating op de velg aangebracht en aan de klant afgelevert (wel zow netjes.. tenzij jij een velg wild hebben die onder de krassen zit enz. )
 
tsxj oran 1-4-2005 19:58 Print reply

Posts: 6498
hm een nieuwe dus das kut:-0
 
oud

Dit topic is 590 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved