Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Helicoil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27641 - Helicoil
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mt-5[Maarten] 1-4-2005 14:10 Print reply

Posts: 2941
ja
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Scarface 1-4-2005 14:11 Print reply

Posts: 6023
owkey
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Mt-5[Maarten] 1-4-2005 14:11 Print reply

Posts: 2941
zou toch voor draadbussen kiezen, dit is wat steviger...maar neemt niet weg dat helicoil niet voldoende is...
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Scarface 1-4-2005 14:12 Print reply

Posts: 6023
is zo'n draadbus dan ok groter in diameter als een helicoil?
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
PRO TUNING 1-4-2005 14:21 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface

is zo'n draadbus dan ok groter in diameter als een helicoil?


Buiten diameter is iets groter
 
renoeius 1-4-2005 14:47 Print reply

Posts: 6409
ik heb thuis een complete helicoil set liggen . en mijn pa neemt altijd de helicoils mee van zijn werk. is verrekte handig die shit
 
Shy fx 1-4-2005 19:13 Print reply

Posts: 486
ik wil het namelijk voor mijn cilinder kop doen die is bij het bougie gat lam. dus wat kan ik het beste doen en de koste daarvan.
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
hasbal 2-4-2005 12:17 Print reply
Posts: 9
of het bij je bougie gat kan weet ik neit, dit is namelijk best een grote diameter, en daar komt ook veel kracht op te staan.
je kan om heir ff achter te komen een keer in het telefoon boek kijken en naar een motor bedrijf zoeken. die weten er meer van.
en anderr nieuwe kop denk k
 
Kampersjaak 2-4-2005 12:19 Print reply

Posts: 12285
ik denk dat je beter een andere kop kan kopen, dingetjes zij ook niet duur

 
oderint dum metuant
reinier 2-4-2005 12:39 Print reply

Posts: 84
je kan beter een andere kop kopen is ong. 10e en een heli-geval is ook 10e als het ergens aders niet duurder is
 
Honda_mbiloss [Emiel] 2-4-2005 13:09 Print reply

Posts: 3697
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

[...]


doe maar m8. m7 ben ik nog nooit tegengekomen


M7 bestaat zowat een halve citta uit....

Beetje vaag nederlands mja boeiend je snapt me wel.

Ow is ok alweer 10 keer gezegd mja boeiend.

Dit bericht is ge-edit door Honda_mbiloss [Emiel] op 2-4-2005 13:10
 
ties 2-4-2005 13:37 Print reply
Posts: 1333
m7 zit vooral op franse automerken, tis meestal sleutelmaat 11.
 
m.v 2-4-2005 14:14 Print reply

Posts: 76
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shy fx

ik wil het namelijk voor mijn cilinder kop doen die is bij het bougie gat lam. dus wat kan ik het beste doen en de koste daarvan.


je kan daar wel gewoon helicol in doen hoor doen we bij auto's ook.. en er komt wel veel kracht op te staan maar omdat het fijnes schroefdraad is word dat heel goed opgenomen...
 

Dit topic is 4990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved