Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vogue tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27614 - vogue tuning
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6677 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 2-4-2005 18:39 Print reply

Posts: 13701
carbyrator - een carburateur met katalysator functie ofzo?
 
Kampersjaak 2-4-2005 18:40 Print reply

Posts: 12285
als je eens naasr de Y kijkt zie je een U.

dom jonk
 
oderint dum metuant
mustang 2-4-2005 18:49 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade

WAT DENK JE NOU ... met een andere uitlaat ga je hoogstends 60 65. met derest standaard..

wel willen opvoeren maar niks willen kopen CENTE NEUKER!


sul da is perfect mogelijk. ne maat van mij ga 65 me een standaard vogue da vinnek toch snel voor zoiet

 
mustang 2-4-2005 18:51 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

als je eens naasr de Y kijkt zie je een U.

dom jonk


wa voor losers zitte hier op da forum.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 2-4-2005 18:53 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mustang

[...]


wa voor losers zitte hier op da forum.


Als je het weet post je toch niet meer?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
renegade 2-4-2005 19:17 Print reply

Posts: 1064
zegt er 1 loser .. meneer vraagt hoe je een 103 moet opvoeren hoe kansloos ben je koop een brommer niet een fiets met hulp motor achtelijke gladiool!
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
jona 2-4-2005 19:19 Print reply
Posts: 404
met die spx uitlaat is het normaal dat je geen verschil merkt, het zal hoogstens 2?3 km /u intop schelen.
met een gianelli kan je 70 km/u halen met al de rest volledig standaard, maar je trekt nog altijd slecht op.
de rondeel met gaten voor je luchtfilter is inderdaad een soort begrenzing, maar zorg dat alles op zijn plaats blijft zitten als je die eruit haalt

als je nog vragen hebt stel ze gerust

Dit bericht is ge-edit door jona op 2-4-2005 19:19
 
mustang 2-4-2005 21:02 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jona

met die spx uitlaat is het normaal dat je geen verschil merkt, het zal hoogstens 2?3 km /u intop schelen.
met een gianelli kan je 70 km/u halen met al de rest volledig standaard, maar je trekt nog altijd slecht op.
de rondeel met gaten voor je luchtfilter is inderdaad een soort begrenzing, maar zorg dat alles op zijn plaats blijft zitten als je die eruit haalt

als je nog vragen hebt stel ze gerust

Dit bericht is ge-edit door jona op 2-4-2005 19:19


der bestaan gelukkig nog vriendelijke mensen die niet altijd slechtgezind en zielig zijn. mense zoals renegade die een zielig bestaan lijden en zo om aandacht vrage btw tis genen 103 maar ne vogue en zeg nou niet da da hetz is dork

@jona, ik zal die rondel er eens uit halen en mij misschien eens een gianelli aanschaffen. merci voor den uitleg
 
mustang 2-4-2005 21:05 Print reply

Posts: 81
btw ik heb just een sbij profiel van dieye renegade gekeken en toevallig heeft meneer ook nen 103. wie is ier de loser?

 
Kampersjaak 2-4-2005 21:07 Print reply

Posts: 12285
hij voert zn 103 niet op,
maar zn gpr
 
oderint dum metuant
Kampersjaak 2-4-2005 21:09 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mustang

[...]


wa voor losers zitte hier op da forum.


ik weet tegen wie ik het zeg.
 
oderint dum metuant
mustang 2-4-2005 21:12 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

hij voert zn 103 niet op,
maar zn gpr


ik heb toch nie gezegd dat hij die opvoert, hij zegt zelf dat da een fiets met hulpmotor maar hij heeft er wel zelf een staan
 
Joostvdw 2-4-2005 21:16 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mustang

[...]


ik heb toch nie gezegd dat hij die opvoert, hij zegt zelf dat da een fiets met hulpmotor maar hij heeft er wel zelf een staan


mss vind ie fietsen met hulpmotor wel fijn om gewoon met 45 op rond te bollen?

ik denk, dat als je je ff uitleeft op die cilinder met wat mooie vijlen en/of frezen, dattie een stuk harder/beter zal lopen, ook met de rest std, al zou ik wel een ander filter erop zetten
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
jona 3-4-2005 0:02 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


ik denk, dat als je je ff uitleeft op die cilinder met wat mooie vijlen en/of frezen, dattie een stuk harder/beter zal lopen, ook met de rest std, al zou ik wel een ander filter erop zetten


klopt, ik heb een bijgewerkte standaard 50cc liggen en die bolt met originele spx uitlaat 75 top (ook wel op een spx motor, die gaan iets harder dan vogue), enkel uitlaatpoort iets groter en piston bijgevijld.
helaas wel vastgelopen na een paar duizend km, maar dat zal wel liggen aan het gebrekkige onderhoud

@mustang: verwacht geen wonderen als je die rondeel uit de luchtfilter haalt, je zal er hoogstwaarschijnlijk niets van merken
Dit bericht is ge-edit door jona op 3-4-2005 0:04

Dit bericht is ge-edit door jona op 3-4-2005 0:06
 
Gilera Gsm 3-4-2005 9:30 Print reply

Posts: 2376
Fox cilinder erop. Gianelli uitlaat. Begrenzingen eruit. Het zal waarschijnlijk niet passen omdat een 103 cilinder in een andere hoek staat t.o.v de uitlaat zeg maar.
 

Dit topic is 6677 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved