Tijzzz |
31-3-2005 19:23 |
Posts: 4215 |
Cilinder tjoenen
|
|
|
|
schaapie |
31-3-2005 20:37 |
Posts: 100 |
Ketting eraf halen en dan vanaf de mt blanc naar beneje rije
je kunt de motor btw uitlaten dan..
of met je peugeotje uit een fliegtuig jumpen gaat ook hard
|
|
niet fucken met schaapies! |
|
Palava |
31-3-2005 20:38 |
Posts: 2866 |
|
|
|
|
Ariej |
31-3-2005 20:47 |
Posts: 3685 |
geef eens normaal antwoord op zijn vraag:
snel uitlaatje en ontgrensd luchtfilter, groter srpoeiertje, dan zal hij al wat harder gaan
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Palava |
31-3-2005 21:11 |
Posts: 2866 |
idd al1 uitlaat zal niet veel schelen.
betere luchtdoorlaat (powerfilter, luchtfilter ontgrensen, dikke slangen) icm grotere sproeier (evt carb) + uitlaat
dat werkt wel
ariej ook weer zijn zin
|
|
|
|
mustang |
1-4-2005 12:32 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
geef eens normaal antwoord op zijn vraag:
snel uitlaatje en ontgrensd luchtfilter, groter srpoeiertje, dan zal hij al wat harder gaan
ontgrenzen van luchtfilter, is dat die rondel met gaten voor je filter eruit halen. en sproeier vergroten, ik zou graag ongeveer hetzelfde verbruik blijven houden want de naft is te duur geworden. als ik nu met een 50cc met afgevlakte kop, gianelli uitlaat en luchtfilter ontgrensd zou rijden, hoveel zou ik dan ongeveer gaan?
|
|
|
|
Saknet |
1-4-2005 12:39 |
Posts: 10355 |
als je de sproeier niet ook groter doet kan je wel eens heelj wat meer geld kwijt raken als wat je normaal tankt
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 12:40
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
mustang |
1-4-2005 13:00 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
als je de sproeier niet ook groter doet kan je wel eens heelj wat meer geld kwijt raken als wat je normaal tankt
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 12:40
op originele 50cc? i dacht dat je allen sproeier moest vergroten als je de cc's verhoogd
|
|
|
|
Saknet |
1-4-2005 13:03 |
Posts: 10355 |
nou het begint bij je luchtfilter, als die nog goed begrenst is zal een grotere sproeier alleen maar doen verzuipen
dan je uitlaat, als je daar een snellere op doet moet ie meestal ook grotere sproei
duz begrenzing van filter af, snelle pijp erop en opnieuw afstellen..
of alleen snelle pijp erop en hopen dat je afstelling niet te arm is geworden dankzij je filterbegrenzing
of alleen je filterbegrenzing eraf, sproeier groter , met standard uitlaat
mja sproeier maat komt wel heel precies duz als je iets veranderd moet je meestal gelijk ff anders afstellen
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 13:06
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
mustang |
1-4-2005 17:11 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
nou het begint bij je luchtfilter, als die nog goed begrenst is zal een grotere sproeier alleen maar doen verzuipen
dan je uitlaat, als je daar een snellere op doet moet ie meestal ook grotere sproei
duz begrenzing van filter af, snelle pijp erop en opnieuw afstellen..
of alleen snelle pijp erop en hopen dat je afstelling niet te arm is geworden dankzij je filterbegrenzing
of alleen je filterbegrenzing eraf, sproeier groter , met standard uitlaat
mja sproeier maat komt wel heel precies duz als je iets veranderd moet je meestal gelijk ff anders afstellen
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 13:06
mmar waar zit die nu, die filterbegrenzing want ik heb dat al een aantal keer moeten vragen maar nimand antwoord. is dat die rondel met gaten erin ofwat?
|
|
|
|
renegade |
1-4-2005 17:28 |
Posts: 1064 |
met 50 haal je niks uit zo'n kut ding .. is precies zelfde als peugeot 103 ... niet voor uit te braden .. zorg voor een 16 mm carb 70 giet en een goeie uitlaat dan kan je nog wel eens aardig door rijden .. en als je echt gek wil doen koop je een speedengine ..met 80cc(of is dat alleen met citta)
|
|
flakfazer ==> renegade ( sonic powa) |
|
mustang |
1-4-2005 19:18 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renegade
met 50 haal je niks uit zo'n kut ding .. is precies zelfde als peugeot 103 ... niet voor uit te braden .. zorg voor een 16 mm carb 70 giet en een goeie uitlaat dan kan je nog wel eens aardig door rijden .. en als je echt gek wil doen koop je een speedengine ..met 80cc(of is dat alleen met citta)
hmm, ik heb geen zin om geld te steken in een brommer die mij 10? heeft gekost en waar geen papieren of verzekering bij is. kwil er gewoon het maximum uit halen zonder er kosten in te steken, tenzij die gianelli die ik voor 5? kan kopen
Dit bericht is ge-edit door mustang op 1-4-2005 19:18
|
|
|
|
mustang |
2-4-2005 17:52 |
Posts: 81 |
ik heb nu die uitlaat gekocht en eronder gezet. twas geen gianelli maar een uitlaat van een spx. maar nu rijd die evenveel als met standaard uitlaat, aan wat kan dat liggen? te kleine sproeier? er zat wel geen dichtingsring tussen uitlaat en cilinder, misschien dat er daar wat valse lucht ontstaat... ik weet het niet
|
|
|
|
Prodigital |
2-4-2005 18:09 |
Posts: 728 |
Je luchtfilterbegrenzing, das gewoon iets dat de vrij doorloop van je luchtfilter naar carbyrator belemmert. Haal dat dus eerst eens weg.
|
|
|
|
renegade |
2-4-2005 18:21 |
Posts: 1064 |
WAT DENK JE NOU ... met een andere uitlaat ga je hoogstends 60 65. met derest standaard..
wel willen opvoeren maar niks willen kopen CENTE NEUKER!
|
|
flakfazer ==> renegade ( sonic powa) |
|