Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vogue tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1075 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27614 - vogue tuning
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 6676 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mustang 31-3-2005 18:22 Print topicpost

Posts: 81
Ik heb dus een peugeot vogue. hoe snel kun je die laten gaan met bijvoorbeeld een standaard 50cc en een gianelli uitlaat, standaard carburateur? ik wil allen de uitlaat veranderen omdat ik die goedkoop kan krijgen.
 

Tijzzz 31-3-2005 19:23 Print reply

Posts: 4215
Cilinder tjoenen
 
schaapie 31-3-2005 20:37 Print reply
Posts: 100
Ketting eraf halen en dan vanaf de mt blanc naar beneje rije
je kunt de motor btw uitlaten dan..
of met je peugeotje uit een fliegtuig jumpen gaat ook hard
 
niet fucken met schaapies!
Palava 31-3-2005 20:38 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: schaapie

Ketting eraf halen en dan vanaf de mt blanc naar beneje rije
je kunt de motor btw uitlaten dan..
of met je peugeotje uit een fliegtuig jumpen gaat ook hard


L@L









aargh triest....
 
Ariej 31-3-2005 20:47 Print reply

Posts: 3685
geef eens normaal antwoord op zijn vraag:

snel uitlaatje en ontgrensd luchtfilter, groter srpoeiertje, dan zal hij al wat harder gaan
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Palava 31-3-2005 21:11 Print reply

Posts: 2866
idd al1 uitlaat zal niet veel schelen.

betere luchtdoorlaat (powerfilter, luchtfilter ontgrensen, dikke slangen) icm grotere sproeier (evt carb) + uitlaat


dat werkt wel
ariej ook weer zijn zin
 
mustang 1-4-2005 12:32 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej

geef eens normaal antwoord op zijn vraag:

snel uitlaatje en ontgrensd luchtfilter, groter srpoeiertje, dan zal hij al wat harder gaan


ontgrenzen van luchtfilter, is dat die rondel met gaten voor je filter eruit halen. en sproeier vergroten, ik zou graag ongeveer hetzelfde verbruik blijven houden want de naft is te duur geworden. als ik nu met een 50cc met afgevlakte kop, gianelli uitlaat en luchtfilter ontgrensd zou rijden, hoveel zou ik dan ongeveer gaan?
 
Saknet 1-4-2005 12:39 Print reply

Posts: 10355
als je de sproeier niet ook groter doet kan je wel eens heelj wat meer geld kwijt raken als wat je normaal tankt

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 12:40
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mustang 1-4-2005 13:00 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

als je de sproeier niet ook groter doet kan je wel eens heelj wat meer geld kwijt raken als wat je normaal tankt

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 12:40


op originele 50cc? i dacht dat je allen sproeier moest vergroten als je de cc's verhoogd
 
Saknet 1-4-2005 13:03 Print reply

Posts: 10355
nou het begint bij je luchtfilter, als die nog goed begrenst is zal een grotere sproeier alleen maar doen verzuipen

dan je uitlaat, als je daar een snellere op doet moet ie meestal ook grotere sproei

duz begrenzing van filter af, snelle pijp erop en opnieuw afstellen..

of alleen snelle pijp erop en hopen dat je afstelling niet te arm is geworden dankzij je filterbegrenzing

of alleen je filterbegrenzing eraf, sproeier groter , met standard uitlaat

mja sproeier maat komt wel heel precies duz als je iets veranderd moet je meestal gelijk ff anders afstellen

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 13:06
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mustang 1-4-2005 17:11 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

nou het begint bij je luchtfilter, als die nog goed begrenst is zal een grotere sproeier alleen maar doen verzuipen

dan je uitlaat, als je daar een snellere op doet moet ie meestal ook grotere sproei

duz begrenzing van filter af, snelle pijp erop en opnieuw afstellen..

of alleen snelle pijp erop en hopen dat je afstelling niet te arm is geworden dankzij je filterbegrenzing

of alleen je filterbegrenzing eraf, sproeier groter , met standard uitlaat

mja sproeier maat komt wel heel precies duz als je iets veranderd moet je meestal gelijk ff anders afstellen

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 1-4-2005 13:06


mmar waar zit die nu, die filterbegrenzing want ik heb dat al een aantal keer moeten vragen maar nimand antwoord. is dat die rondel met gaten erin ofwat?
 
renegade 1-4-2005 17:28 Print reply

Posts: 1064
met 50 haal je niks uit zo'n kut ding .. is precies zelfde als peugeot 103 ... niet voor uit te braden .. zorg voor een 16 mm carb 70 giet en een goeie uitlaat dan kan je nog wel eens aardig door rijden .. en als je echt gek wil doen koop je een speedengine ..met 80cc(of is dat alleen met citta)
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
mustang 1-4-2005 19:18 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade

met 50 haal je niks uit zo'n kut ding .. is precies zelfde als peugeot 103 ... niet voor uit te braden .. zorg voor een 16 mm carb 70 giet en een goeie uitlaat dan kan je nog wel eens aardig door rijden .. en als je echt gek wil doen koop je een speedengine ..met 80cc(of is dat alleen met citta)


hmm, ik heb geen zin om geld te steken in een brommer die mij 10? heeft gekost en waar geen papieren of verzekering bij is. kwil er gewoon het maximum uit halen zonder er kosten in te steken, tenzij die gianelli die ik voor 5? kan kopen

Dit bericht is ge-edit door mustang op 1-4-2005 19:18
 
mustang 2-4-2005 17:52 Print reply

Posts: 81
ik heb nu die uitlaat gekocht en eronder gezet. twas geen gianelli maar een uitlaat van een spx. maar nu rijd die evenveel als met standaard uitlaat, aan wat kan dat liggen? te kleine sproeier? er zat wel geen dichtingsring tussen uitlaat en cilinder, misschien dat er daar wat valse lucht ontstaat... ik weet het niet
 
Prodigital 2-4-2005 18:09 Print reply

Posts: 728
Je luchtfilterbegrenzing, das gewoon iets dat de vrij doorloop van je luchtfilter naar carbyrator belemmert. Haal dat dus eerst eens weg.
 
renegade 2-4-2005 18:21 Print reply

Posts: 1064
WAT DENK JE NOU ... met een andere uitlaat ga je hoogstends 60 65. met derest standaard..

wel willen opvoeren maar niks willen kopen CENTE NEUKER!
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)

Dit topic is 6676 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved