Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Wat voor carburateur op mijn NS1?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 671 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27564 - Wat voor carburateur op mijn NS1?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 30-3-2005 9:26 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GerTjaN

nee das van een 80 ac blok, d8 dat de slag van de andere honda blokken allemaal gelijk waren


ik d8 juist dat de 50cc blokken dus allemaal 41.4 waren, en dat de 80blokken EN ns1 blok 50.8 waren

maja, k heb t ook nooit nagemeten ofzo he



btw, AC = Cool!!!

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 30-3-2005 9:31
 
Chille Tune shit dan
mcdronkz 30-3-2005 9:27 Print reply

Posts: 32777
je heb wel gelijk in zekere zin

je bent nog vergeten te melden dat ac cool is

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 30-3-2005 9:29
 
wipe-out 30-3-2005 9:31 Print reply

Posts: 7672
Alle blokken hebben 41.4, alleen MB/MT/MTX-ot 80 hebben iets van 51 (precieze slag is te vinden in een topic van een paar weken terug, weet het zelf ook niet meer, was geen 50.8 iig). Uitzondering zou deze brommer zijn, want die zou slag 41.1 hebben volgens deze pagina.

Michel, weet je zeker dat de boring 47 is, en niet toevallig 48? Met een slag van 41.1 en een boring van 47mm heb je 71,3cc. Als de boring nu 48mm zou zijn, zit je op 74cc met slag 41.1.

Het lijkt me namelijk waarschijnlijker dat de slag 41.4 is dan 42.6 ofzo.

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 30-3-2005 9:43
 
[RRT] Lost-P 30-3-2005 9:33 Print reply
Posts: 4578
dat lijkt me dan idd ook zo jah...

Maar ik d8 eigenlijk dat je bijv. mbx cil.'s enzo ook op ns1 blok kon zetten (Mits je iets op die 13pen skit bedenkt), maar mbx is toch ook iets van 51 slag? Of heeft die ineens ook stiekum 41.4 gekregen ofzo :-p
 
Chille Tune shit dan
wipe-out 30-3-2005 9:37 Print reply

Posts: 7672
MBX is 41.1, en lees de eerste alinea van mij vorige post nog eens door.

edit:

en ik ben stom, want het is 41.4, en niet 41.1. Hoe ik nou weer bij 41.1 kom?

edit 2:

Het zou best kunnen dat de slag van NS1 trouwens 41.1 is, want er zijn meer Honda blokken met slag 41.1 zie ik net (linkje).

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 30-3-2005 9:43
 
[RRT] Lost-P 30-3-2005 9:43 Print reply
Posts: 4578
hmmm, freaky!

Edit: Maar oke! dan was ik dus gwoon beetje in de war, k d8 nl altijd dat ALLE 80blokken rond de 51 hadden, maar dus alleen de ac's

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 30-3-2005 9:44
 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 30-3-2005 9:45 Print reply

Posts: 10676
boring is 47

This gewoon heel raar blok, rare boring...Slag....Pen13.....Compleet ander type onsteking erop....



Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 30-3-2005 9:46
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
[RRT] Lost-P 30-3-2005 9:47 Print reply
Posts: 4578
raar, maar wel snel
 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 30-3-2005 9:50 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

dat lijkt me dan idd ook zo jah...

Maar ik d8 eigenlijk dat je bijv. mbx cil.'s enzo ook op ns1 blok kon zetten (Mits je iets op die 13pen skit bedenkt), maar mbx is toch ook iets van 51 slag? Of heeft die ineens ook stiekum 41.4 gekregen ofzo :-p


Mbx cilinder kan niet op ns1 blok, omdat je dan ook een 49mm(boring mbx) zuiger erop moet zetten met pen 13 en die vind je nooit never(datis dus een ns1 zuiger overmaat 8), ns1 cilinder kan wel op mbx als je hem 2mm opboort(naar 49mm) en dan een orginele mbx zuiger erinzet.


 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
[RRT] Lost-P 30-3-2005 9:54 Print reply
Posts: 4578
Dat zei ik toch, mits je iets op die pen 13 bedenkt
Dan moet t wel gaan, maja, ns1 op mbx is dus makkelijker :-p

Edit:

Gat voor de pen in de zuiger uitboren tot 13 dan ff nieuwe gleufjes voor clipjes erin zetten, moet te doen zijn toch

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 30-3-2005 9:57
 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 30-3-2005 13:19 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

Dat zei ik toch, mits je iets op die pen 13 bedenkt
Dan moet t wel gaan, maja, ns1 op mbx is dus makkelijker :-p

Edit:

Gat voor de pen in de zuiger uitboren tot 13 dan ff nieuwe gleufjes voor clipjes erin zetten, moet te doen zijn toch

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 30-3-2005 9:57



 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
[RRT] Lost-P 30-3-2005 14:20 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]






 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 30-3-2005 14:22 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]





Beter scoor je dan gewoon de 100cc metrakit voor ns1



als je die vind
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
[RRT] Lost-P 30-3-2005 14:22 Print reply
Posts: 4578
mjah oke, maar dat is dan weer een ander verhaal
 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 30-3-2005 14:25 Print reply

Posts: 10676
ns1blokken zijn gewoon stom en irritant, als ze vastlopen...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 2296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved