Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke twv bij nsr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27544 - Welke twv bij nsr?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlizzarD 29-3-2005 8:27 Print topicpost

Posts: 2050
Ik ga vanavond een 50cc nsr blok ophalen.
Nu had ik een mbx blok (80cc met 93cc cil), maar 16-40 twv vind 50cc uiteraard niet leuk

Alleen wat moet het wel worden?

Zit een ori 50cc cilinder op het blok, komt nog en 16mm op met een ori 50cc mbx uitlaat.
 
Koos non-brommerloos!

SnyderMan 29-3-2005 12:51 Print reply

Posts: 150
14-40 moet ie makkelijk trekken.
 
!!!Life's Short Drive Fast!!!
Leen 29-3-2005 12:52 Print reply

Posts: 26877
mbx50 uitlaat is oerlelijk

wel stil
 
TZR50Rullezz 29-3-2005 13:07 Print reply

Posts: 1837
ik heb twv 12/43 das niet om te trekken maar voor snelheid 1 ding kan ik je wel vertellen met een versleten zuiger en met zn 2en erop komt hij niet op gang
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
wipe-out 29-3-2005 13:22 Print reply

Posts: 7672
12/43 is nogal licht voor Honda. Voor jou met je TZR'retje misschien niet door andere bakverhoudingen enzo, maar aan jouw twv heeft de topicstarter dus helemaal niks.
 
Leen 29-3-2005 13:27 Print reply

Posts: 26877
ik reed eerst met 12/53 op me mtx
 
Aard 29-3-2005 13:31 Print reply

Posts: 710
Ik reed 14/44 met me 50 imitatie op mijn mt, was goed te doen.
 
SteFanO 29-3-2005 16:50 Print reply

Posts: 121
Ik heb op me nsr 15-43 rijdt goed

 
Roedie 29-3-2005 16:55 Print reply

Posts: 3531
standaard twv is 15-45
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
voederbiet 29-3-2005 17:25 Print reply

Posts: 10000
ik heb 12/45 trekt niet super
 
BF is gewoon een kk site
Joscross 29-3-2005 17:30 Print reply

Posts: 12501
4bak/5bak/6bak..?
 
BlizzarD 29-3-2005 18:37 Print reply

Posts: 2050
Standaard nsr50 blok, is een 4bak dan toch?

Probeer denk ik wel 14/40? Zou dat gaan werken?
40 achtertandwiel heb ik er nog op zitten, en is nog haast nieuw, dus hoef ik geen andere voor achter te halen.
 
Koos non-brommerloos!
[RRT] Lost-P 29-3-2005 22:41 Print reply
Posts: 4578
14-40 moet wle te doen zijn ja
 
Chille Tune shit dan
herman103 29-3-2005 23:07 Print reply

Posts: 1352
op mijn mt heb ik 14/45 en dat trekt onmundig. 14/40 moet ie idd wel redden en aangezien je met een nsr geen wheelies maakt (tenzij je stoer bent ) moet het kunnen het trekken doet ie het sowiso wel denk ik
 
BlizzarD 29-3-2005 23:17 Print reply

Posts: 2050
Mooooi.
Heb dat blok opgehaald, is nog zo origineel als het maar zijn kan. Ding had maar 18k gelopen zij die, nou dat geloof ik wel Ziet er nog mooi uit. En kreeg een radiator dr bij, tering je zou niet zeggen dat ie 12 jaar ofzo oud was Ding is echt netjes mee omgegaan. Vliegwiel enzo ook, ziet er allemaal haast als nieuw uit

GE2 cilindertje, spruitstuk voor 13mm carb (klein gaatje als opening dus Nu nog ff 13mm keihin carbje vinden Enige is dat het een 4bak is, maarja boeie

Zat al een 14 voortandwiel op, en had zelf nog een 40 achtertandwiel. Dus ga ik mooi ff proberen zodra ik mn carbje heb!

Zal wel niet hard gaan, maar word toch verkocht en verkoopt iets beter als die origineel of net wat harder rijd, ipv 120


Zat alleen een NGK br5es bougie in. 5
Denk dat ik daar toch ff gauw een 7 of 8 in ga doen



Dit bericht is ge-edit door BlizzarD op 29-3-2005 23:20
 
Koos non-brommerloos!
[RRT] Lost-P 29-3-2005 23:18 Print reply
Posts: 4578
hehe


Doe idd maar ff een 8 in jah

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 29-3-2005 23:20
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 1428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved