Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoe strak moet die?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27542 - hoe strak moet die?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bloodfist 28-3-2005 22:35 Print topicpost

Posts: 1679
...
ok, als ik boutje 14 helemaal vast draai heb ik tussen elke versnelling een neutraal, als ik hem losser draai gaat het schakelen weer heel erg zwaar. nou ja heel erg zwaar....heen schakelen gaat goed, maar terugschakelen, dan moet je wel een goed tikje naar beneden geven anders hoor je zo'n bonkgeluid.
maar hoe strak moet dit boutje, als ik hem helemaal strak draai schakelt die wel heel erg soepel, dan voel je niet eens meer dat die schakelt of zo'n klikje maakt.
 
!!!Polini en carters tuned!!!

brommercrazy 28-3-2005 22:35 Print reply

Posts: 2594
Dat ding moet gewoon vast, zit het veertje wel goed?
 
bloodfist 28-3-2005 22:36 Print reply

Posts: 1679
hoe moet dat veertje precies zitten dan?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 28-3-2005 22:37 Print reply

Posts: 20445


snaarstrak!

denk dat je alles nog ff moet nakijken

kijk vooral ff of nummer 7 helemaal goed zit en niet ergens half blijft hangen door het veertje
 
christianos 28-3-2005 22:38 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

hoe moet dat veertje precies zitten dan?


die past maar goed op 1 manier
 
bloodfist 28-3-2005 22:39 Print reply

Posts: 1679
en dat is...?
en trouwens, nummer 7 zit goed, ik vraag me alleen af hoe dat veertje precies moet?
en wat nou als ik dat veertje helemaal niet heb

Dit bericht is ge-edit door bloodfist op 28-3-2005 22:39
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 28-3-2005 22:41 Print reply

Posts: 20445
dan heb je een probleem

zit nummer 7 egt goed, ik heb zo vaak gehad dat ik dacht dat ie strak aangedraait zat maar dan bleek ie nog half te blijven hangen, en dan moet je hem goed zetten en dan kun je nog een stuk doorddraaien met die bout
 
bloodfist 28-3-2005 22:42 Print reply

Posts: 1679
ok, nee dat veertje heb ik wel, maar waar zou die achter moeten blijven hangen?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 28-3-2005 22:43 Print reply

Posts: 20445
edit:

neej je zet dat veertje met zijn ene uiteinde vast tegen je carterwant dan zet je nummer 7 erop en prop je het uitstekende gedeelte in het gleufiej van nummer 7, nu zul je zien dat ie onder spanning komt,

draai hem vast, kijk of ie goed recht zit(hij wil namelijk schuin) en draai dan door

Dit bericht is ge-edit door christianos op 28-3-2005 22:44
 
bloodfist 28-3-2005 22:44 Print reply

Posts: 1679
hmz ok, weet je, ik maak morgen ff me blok open om hem beter aan te draaien, als het echt goed zit....is het dan niet zo als je heel langzaam naar beneden tikt om terug te schakelen dat die een bonkgeluidje maakt?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 28-3-2005 22:45 Print reply

Posts: 20445
zolang ie schakelt is het best tog?
 
bloodfist 28-3-2005 22:46 Print reply

Posts: 1679
ja, das waar, maar ik weet wel dat ik die bout niet helemaal strak heb gedraaid toen...

edit: topic 56:P

Dit bericht is ge-edit door bloodfist op 28-3-2005 22:48
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Ja Weh nou 28-3-2005 22:48 Print reply

Posts: 2242
dat boutje 14 heeft een uitsteeeksel dat in nr 7 moet vallen, verder moet dat boutje gewoon helemaal vast gedraaid worden.

hij moet gewoon normaal schakelen
 
HTS Autotechniek
bloodfist 28-3-2005 22:49 Print reply

Posts: 1679
een uitsteeksel ...hoe bedoel je, aan een boutje zit toch maar 1 uitsteeksel?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 28-3-2005 22:49 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ja Weh nou

dat boutje 14 heeft een uitsteeeksel dat in nr 7 moet vallen, verder moet dat boutje gewoon helemaal vast gedraaid worden.

hij moet gewoon normaal schakelen


je bedoeld schroefdraad neem ik aan

andere uitstekels heb ie niet
 
Ja Weh nou 28-3-2005 22:50 Print reply

Posts: 2242
wel

 
HTS Autotechniek

Dit topic is 650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved