Idd, jamarcol kosten geen drol, volgens mij heb je ze nog goedkoper, heb ze al gezien van 20 euro ofzo (Wel kreidler, maar das alleen de demper, dus past volgensmij ook op zunflap)
je kunt ook een slangenklem op de uitlaat doen niet om aan te draaien maar om veertje achter te haken dat heb ik ook ff gaatje in je koelrib van cilinderkop boren en daar ook veertje vastmaken en je hebt er geen last meer van een los vliegende uitlaat
heb je geizne hoe lang die bochten bij zundapp zijn? Wss niet, lange veer hebje dan nodig, werkt alleen bij de bocht bij de cilinder zoiets.
het gaat tog ook om de bocht het loopt van dun naar iets dikker waar je em op cilinder doet daar blijft slangenklem dan achterhaken en ben je niet eens zoon grote veer voor nodig
Als de uitlaat als vaak (los)gerammeld is, omdat hij niet vast genoeg zat, dan zal de uitlaat niet meer vast gezet kunnen worden op de cilinder want deze is dan te erg afgesleten. Hoeft dus niet aan je uitlaat te liggen
als ik ga rijden met mn zundapp gaat mn uitlaat dr telkens af de bocht blijft wel zitten, maar het stuk waar hij vast zit aan die bocht niet, heb er al gleufjes in zodat hij wat bijelkaar kan knijpen..
weet iemand misschien een oplossing of geef me es een link van een leuke uitlaat voor mn brommer!
een uitlaat voor geforceerde koeling denk ik zo omdat je uitlaat uit 2 dele hebt een uitlaat geforceerde koeling kun je voor 32 euri bij den oltimer hale die zit in nijnsel
of op zunparts.nl bestelle of dergelijk gewoon eve naar de plaatselijke oltimer boer en daar hebben ze er een
op die ene site staan alleen maar homoets voor zundapp... weet jij een andere?
Misschien is mn uitlaat ok wel aan vervanging toe
ook een idee de eerste klem vast make en die klem die je bij je cilinder gebruikt bij het 2de klempunt ook zoeen gebruiken
dan komt er een 3de ophang punt denk dat je die niet goed hebt aan gedraait en dat ie daarom los springt dit gebruik sleutel 13 of 14 om deze aan te draaie verder draai het 2de klempunt niet te hard vast anders knijpt ie alles kapot . als je dan toch bezich bent met je uitlaat moet je stuk van de bocht afzagen dit wil al 5 km op zijn top schelen