Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - yamaha ontsteking problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 485 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27508 - yamaha ontsteking problemen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1354 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

young_link17 28-3-2005 11:20 Print topicpost
Posts: 4
ik heb bij me tzr niewe kopplings platen van metra kit er in gebouwd toen ik dat gedaan heb had ik ff het blok er onder uit gehaalt ik weet dat dat niet nodig was maar ja tis gebeurd
toen ik klaar was ging dat ding beroert aan naja eindelijk ging hij reed ik een stukie ontzagelijk beroerd en toen plof uit wat bleek er is koelvloeistof in gekomen dat is er uit maar nu vonk mijn bougie niet meer op me blok maar wel op een buiten boord moter:S wie weet wat ik moet doen:S

Dit bericht is ge-edit door SkaBla [Pim] op 28-3-2005 14:58
 

brommercrazy 28-3-2005 11:36 Print reply

Posts: 2594
Waar is koelvloeistof in gekomen?
 
Tsxdude AKU MicheL 28-3-2005 11:40 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: young_link17

ik heb bij me tzr niewe kopplings platen van metra kit er in gebouwd toen ik dat gedaan heb had ik ff het blok er onder uit gehaalt ik weet dat dat niet nodig was maar ja tis gebeurd
toen ik klaar was ging dat ding beroert aan naja eindelijk ging hij reed ik een stukie ontzagelijk beroerd en toen plof uit wat bleek er is koelvloeistof in gekomen dat is er uit maar nu vonk mijn bougie niet meer op me blok maar wel op een buiten boord moter:S wie weet wat ik moet doen:S


Kan je ook normaal nederlands met leestekens erin?
En wrom moet je topic naam nou weer in Hoofdletters

En je bent zoiezo dom bezig dat je je hele blok eronderuit haalt, terwijl je met 8boutjes ook gewoon je carterkap had kunnen weghalen....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Palava 28-3-2005 12:04 Print reply

Posts: 2866
Quote:
2.1.6b) Zie (1.4); Wees beschaafd met hoofdletter gebruik in je topictitel.




aap

 
arrier 28-3-2005 12:14 Print reply
Posts: 2221
hoe kan je nou koelvloeistof in je cilider krijgen door je koppelingsplaten te vervangen.
 
herman103 28-3-2005 12:24 Print reply

Posts: 1352
sommige mensen kunnen alles

magoed. als ik jou was zou ik gewoon rijen tot die koelvloeistof is verbrand. tenzij ie echt helemaal vol is gelopen dan zou ik de boel maar eens schoonmaken als ik jou was. verder wat die vonk betreft kijk ff of je alle stekkertjes goed hebt zitten en kijk ff of alles wel op tijd staat enz. en check je massa ff
 
MotorHispaniaMaus 28-3-2005 12:34 Print reply

Posts: 160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

sommige mensen kunnen alles

magoed. als ik jou was zou ik gewoon rijen tot die koelvloeistof is verbrand. tenzij ie echt helemaal vol is gelopen dan zou ik de boel maar eens schoonmaken als ik jou was. verder wat die vonk betreft kijk ff of je alle stekkertjes goed hebt zitten en kijk ff of alles wel op tijd staat enz. en check je massa ff


ding staat altijd op tijd.
 
Marthin 28-3-2005 12:35 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

sommige mensen kunnen alles

magoed. als ik jou was zou ik gewoon rijen tot die koelvloeistof is verbrand. tenzij ie echt helemaal vol is gelopen dan zou ik de boel maar eens schoonmaken als ik jou was. verder wat die vonk betreft kijk ff of je alle stekkertjes goed hebt zitten en kijk ff of alles wel op tijd staat enz. en check je massa ff


wat ben jij een stumper zeg!

je moet nu niet meer gaan rijden, als je weet dat de koelvloeistof verbrand wordt.

haal je koppelingsdeksel er nog eens af, en kijk daar eens of je iets vreemds ziet.
 
herman103 28-3-2005 12:44 Print reply

Posts: 1352
nietson grote bek he lul. als je er me gaat rijen verbrand ie de koelvloeistof wel dan rij je gewoon je cilinder en alles weer schoon. tenzij ie blijft lekken en die koelvloeistof er maar in blijft lopen dan is het nutteloos. en alleen gaan rijen als er nog wel koelvloeistof in je reservoir zit he anders loopt de hele zooi kapot

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 28-3-2005 12:44
 
Apriliars105 28-3-2005 12:47 Print reply

Posts: 6111
Het kan aan mij liggen, maar als hij vonkt op een buitenboord motor, dan vonkt hij ook in je brommerblokje, maar misschien staat hij niet op tijd dan ofzo.
 
As finishing touch, God created the Dutch
arrier 28-3-2005 12:48 Print reply
Posts: 2221
dan ligt het toch gewoon aan je ontsteking check de spoel of de bobine ofzo
 
Apriliars105 28-3-2005 12:49 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

nietson grote bek he lul. als je er me gaat rijen verbrand ie de koelvloeistof wel dan rij je gewoon je cilinder en alles weer schoon. tenzij ie blijft lekken en die koelvloeistof er maar in blijft lopen dan is het nutteloos. en alleen gaan rijen als er nog wel koelvloeistof in je reservoir zit he anders loopt de hele zooi kapot

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 28-3-2005 12:44


Triest
 
As finishing touch, God created the Dutch
Roedi-Loerbeek 28-3-2005 14:04 Print reply

Posts: 1492
ja idd, wat een schaap.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Tsxdude AKU MicheL 28-3-2005 14:37 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

Het kan aan mij liggen, maar als hij vonkt op een buitenboord motor, dan vonkt hij ook in je brommerblokje, maar misschien staat hij niet op tijd dan ofzo.


Wel heel toevallig, zelfde schaft, type hittegraad etc

Dat hij het op een buitenboort motor wel doet zegt dus geen donder
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Marthin 28-3-2005 14:39 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

nietson grote bek he lul. als je er me gaat rijen verbrand ie de koelvloeistof wel dan rij je gewoon je cilinder en alles weer schoon. tenzij ie blijft lekken en die koelvloeistof er maar in blijft lopen dan is het nutteloos. en alleen gaan rijen als er nog wel koelvloeistof in je reservoir zit he anders loopt de hele zooi kapot

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 28-3-2005 12:44


ik vind dat jouw reply's verwijdert moeten worden.

je ligt deze jongen verkeerd voor, wat als resultaat kan hebben dat zijn cilinder warm of vastloopt doordat alle koelvloeistof is verbrand en geen koeling meer krijgt.


 
mcdronkz 28-3-2005 14:39 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

nietson grote bek he lul.


lief doen tegen marthin
 

Dit topic is 1354 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved