Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrensd??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 905 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27503 - begrensd??
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-sh driver 27-3-2005 23:11 Print topicpost
Posts: 60
ik heb het gevoel dat m'n brommer begrensd is, want is het normaal dat een honda-mtx-sh met een 70cc Zeta en 16mm carb.
niet harder loopt als 65 ??? en dan moet je hem echt doortrekken in alle versnellingen.
hij moet veel harder kunnen. lijkt me
de vorige eigenaar beweerde ook dat hij 110 heeft gelopen.
en ik kon er in het begin ook makkelijk 90 mee maar dat lukt mij ook niet meer.
wat zou dat kunnen zijn.

 

Arjanus 27-3-2005 23:13 Print reply

Posts: 9074
zuiger(veren) cilinder nog goed ?
carb nagekeken ?
blok goed?

 
lieber nurburgring als ehering
mtx-sh driver 27-3-2005 23:15 Print reply
Posts: 60
tsjah zuigerveren waren nog goed. zit net nieuwe cilinder op en uuh in het blok zitten nieuwe oliekeringen dus dat moet wel goed zitten maar ik vind ook dat hij slecht trekt voor een 70cc , hij moet toch makkelijk op 1 wiel kunnen trekken of niet ? en nou ben ik bezig met 20 mm carb zou dat al schelen ? (A)
 
gilera_citta_boy 27-3-2005 23:17 Print reply

Posts: 315
20 mm scheelt wel met optrekken
 
mtx-sh driver 27-3-2005 23:20 Print reply
Posts: 60
jah lijkt me ook maar wat kan er nu nog verkeerd zitte dan

 
Gary - Forum en Gallery Moderator 27-3-2005 23:25 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-sh driver

jah lijkt me ook maar wat kan er nu nog verkeerd zitte dan



1) Hou op met ->
2) was het in ene of heb je ergens aan gezeten?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
mtx-sh driver 27-3-2005 23:28 Print reply
Posts: 60
hehe sorry ik zal ut niet meer doen :P en ik snap niet helemaal wat je bedoelt met : was het in ene of heb je ergens anders aan gezeten:

 
gilera_citta_boy 27-3-2005 23:28 Print reply

Posts: 315
wat is de tandwiel verhouding?
 
gilera_citta_boy 27-3-2005 23:29 Print reply

Posts: 315
nou heb je bijvoorbeeld de cilinder er een keer afgehaald ofzo of aan de ontsteking lopen kloten of was het zo in een keer dat ie geen 90 meer wou
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 27-3-2005 23:29 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-sh driver

hehe sorry ik zal ut niet meer doen :P en ik snap niet helemaal wat je bedoelt met : was het in ene of heb je ergens anders aan gezeten:



Heb je wat aan je brommer verandert of was het van de ene op keer?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
mtx-sh driver 27-3-2005 23:29 Print reply
Posts: 60
`gewoon standaard d8 ik 13/43 ofzo als ik me niet vergis is niets aan veranderd gwoon allemaal orgineel

 
Arjanus 27-3-2005 23:46 Print reply

Posts: 9074
bij verwisselen keerring misschien ontsteking anders gezet ?!

 
lieber nurburgring als ehering
gilera_citta_boy 27-3-2005 23:53 Print reply

Posts: 315
jah idd zei ik ook al
 
mtx-sh driver 27-3-2005 23:59 Print reply
Posts: 60
jaah hebben we ok omdat ie daarvoor nog slechter reed hebben we de onsteking vroeger gezet is dat niet goed dan, en hoe zou je dat dan precies kunnen meten
 
Arjanus 28-3-2005 0:01 Print reply

Posts: 9074
eerst zeg je dat ie goed reed (90 km/h)
en nu reed ie daarvoor weer slechter

maakt ook geen fuck uit , je ontsteking staat gewoon nog steeds niet goed !

 
lieber nurburgring als ehering
Mr.MTX 28-3-2005 0:35 Print reply

Posts: 1854
Denk eens wat logischer na
Uitlaat misschien dichtgekoold
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!

Dit topic is 810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved