Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mtx-sh loopt langzaam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1076 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27493 - Mtx-sh loopt langzaam
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Leen 17-4-2005 22:55 Print reply

Posts: 26877
lijkt me niet he
 
[RRT] Lost-P 17-4-2005 22:57 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

lijkt me niet he


hoezo niet? Dan staatie toch wat meer open? Laat ie meer mengsel door? Ga je toch harder van!
 
Chille Tune shit dan
Leen 17-4-2005 23:02 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


hoezo niet? Dan staatie toch wat meer open? Laat ie meer mengsel door? Ga je toch harder van!


als je dr gaatjes in boort blaascht ie ook als een malle :P
 
xeno 18-4-2005 14:27 Print reply

Posts: 1189
maar het is dus wss mijn membraan?
 
Baasbas 18-4-2005 14:30 Print reply
Posts: 2176
4 bouten los en je weet het.. helemaal bij een mtx, 5 minuten klusje
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Supernova 18-4-2005 14:33 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xeno

maar het is dus wss mijn membraan?


kijk daar gewoon ff na is 5 min werk net wat baasbas zegt
 
WP Car Customs
Gilera Gsm 18-4-2005 14:45 Print reply

Posts: 2376
Grotere carb
 
Rik 18-4-2005 14:48 Print reply

Posts: 3464
trektie em wel door al ze versnellingen heen?
 
Jan-Joris sh 18-4-2005 15:21 Print reply

Posts: 33
van dat membraam kan je volgens mij ook checken door hem er aftehalen. en er dan door heen teblazen. en dan eff zuigen. en als die geen vacuum zuigt zegmaar (dus er mag geen lucht terug komen) dan is die nog goed. en anders moet je hem idd eff vervangen.
en zijn je zuigerveren niet versleten?? dus wijnig compressie??
 
Endymion 18-4-2005 16:33 Print reply

Posts: 1583
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

als je 6 bak uit r2 erin hebt gezet moet je lichter vertanden. is 80cc verhoudingen zegmaar.

heb ik nu ook 6 bak uit r2 met 12 47 vertanding



wat is 80 cc verhouding dan als ik vragen mag
want ik heb zoiets van 15 - 45 of iets tussen 48
en maakt in zijn hoogste versnelling nog teveel toeren kwa snelheid

trekt hij net zo snel door in zijn 2 3 4 als in zijn 5
 
As your agent, I am beyond death
xeno 18-4-2005 21:36 Print reply

Posts: 1189
heey bedankt mensen, ik heb het probleem opgelost, de ontsteking moest kilometers vroeger, hij loopt nu als ene tepelke
 
wipe-out 19-4-2005 7:32 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
xeno 20-4-2005 16:49 Print reply

Posts: 1189
*zucht* mijn ontsteking rammelde de hele tijd los, dus ik een andere grondplaat, het was eerst zo'n standaard mt gronpalat en nu een snelle gronplaat. Ik alles mooi overgezet, gvd geen vonk meer, wie weet wat het kan zijn?
 
jovink_mtx 20-4-2005 16:55 Print reply
Posts: 13
weet je zeker dat je alles goed hebt over gezet? Sluit je vliegwiel wel goed aan op je nieuwe ontsteking? Ik heb trouwens geen ervaring met die snelle ontstkingen, maar succes ermee
 
xeno 20-4-2005 16:55 Print reply

Posts: 1189
heey, hij shuurt boven wat aan, maakt dat wat uit?
 

Dit topic is 2690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved