van dat membraam kan je volgens mij ook checken door hem er aftehalen. en er dan door heen teblazen. en dan eff zuigen. en als die geen vacuum zuigt zegmaar (dus er mag geen lucht terug komen) dan is die nog goed. en anders moet je hem idd eff vervangen.
en zijn je zuigerveren niet versleten?? dus wijnig compressie??
als je 6 bak uit r2 erin hebt gezet moet je lichter vertanden. is 80cc verhoudingen zegmaar.
heb ik nu ook 6 bak uit r2 met 12 47 vertanding
wat is 80 cc verhouding dan als ik vragen mag
want ik heb zoiets van 15 - 45 of iets tussen 48
en maakt in zijn hoogste versnelling nog teveel toeren kwa snelheid
trekt hij net zo snel door in zijn 2 3 4 als in zijn 5
*zucht* mijn ontsteking rammelde de hele tijd los, dus ik een andere grondplaat, het was eerst zo'n standaard mt gronpalat en nu een snelle gronplaat. Ik alles mooi overgezet, gvd geen vonk meer, wie weet wat het kan zijn?
weet je zeker dat je alles goed hebt over gezet? Sluit je vliegwiel wel goed aan op je nieuwe ontsteking? Ik heb trouwens geen ervaring met die snelle ontstkingen, maar succes ermee