Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - inrij problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2749 - inrij problemen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 567 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joep 27-1-02?15:19 Print topicpost
Posts: 76
ik heb dus een nieuwe 50cc eurocilindro, en deze heb ik ongeveer zon 30 km ingereden, maar als je optrekt komt ie niet beven de 6000 toeren, kom je daar wel boven (meerennen) dan trekt ie een in keer flink hard op in alle versnellingen, nou zou ik graag willen weten waar dit aan kan liggen (of moet ik om nog verder inrijden voordat het verdwijnt)
ik heb voor de rest een 12mm keihin en een tecno uitlaat
 

Rene 27-1-02?15:48 Print reply
Posts: 2573
iets in je afstelling kheb het ook gehad
maar weet niet meer wat het was??
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Kouwe Arie 27-1-02?16:47 Print reply
Posts: 2065
Dit moet je doen:


Koop een 18mm Keihin,
laat je cilinder+kop tunen door een prof en gelijk de carb. laten afstellen en dan een homoet uitlaat erop.....

maar je kan ook gewoon het probleem oplossen
 
joep 27-1-02?17:19 Print reply
Posts: 76
die onderdelen die komen wel als ik een keer geld te veel heb
maar kan een van de volgende dingen het probleem zijn????
-ik heb een scheurtje in het membraan, maar het is niet gebroken
-ik heb eens een keer aan de grondplaat zitten vijlen, zodat ik hem veel vroeger kon zetten
 
-Michiel RS- 27-1-02?23:37 Print reply
Posts: 2803
Sukkel een scheurtje in je membraan dat kan je hele cilinde rlaten vastlopen !!
dat breekt snel af en dan komt ie in je cilinder

dus eerst dat vervangen, en dan een kleinere sproeier erin douwwe, want dat ie bij de 6000 toeren stopt komt door een te grotere sproeier.
doe er zo ongeveer een 5 a 10 maten kleinere in.

Succes.
 
Nick - Administrator 27-1-02?23:40 Print reply

Posts: 4967
Waaahhh doorrijden met een scheur in je membraan! Wow die durft
Meteen vervangen voor Carbon kleppen!
 
Neonlampje 27-1-02?23:53 Print reply

Posts: 14825
30km? je moet minstens 450 ofzo!!!
 
joep 28-1-02?20:36 Print reply
Posts: 76
m'n membraan heb ik al vervangen (het waren trouwens al carbon klepjes), maar het probleem ligt denk ik bij die tecno uitlaat, want nadat dat ik mijn originele uitlaat erop heb gezet loopt ie stukken beter, hij trekt niet meer zo hard, maar hij gaat veel vloeiender door de toeren heen
 
frankarnhe 28-1-02?22:26 Print reply
Posts: 1213
Mijn techno uitlaat op 70cc heeft ook zo'n punt bij ?7000 toeren en als je daarboven komt trekt 'ie als een motherfucker. Als je afstelling erg kut is kom je echt alleen maar boven dat punt met flink gassen en slippen met de koppeling vooral in de 3e en 4e versnelling. Hoe beter de afstelling dan wordt dat steeds minder erg heb ik gemerkt. Het is gewoon een hoogtoerige uitlaat.
 
-Michiel RS- 28-1-02?22:37 Print reply
Posts: 2803
ja dat komt omdat als je er een andere uitlaat op zet dat er dan ook een andere afstelling nodig is in je carb.

En hij hoort echt wel goed te lopen met die techno hoor! hij hoort juist harder te lopen met een snelle uitlaat dan met een standaard uitlaat!(duh) Want die cilinders zijn ontworpen voor die uitlaatjes, hoge toeren enzo, en je standaard uitlaat is niet echt voor hoge toeren.

DUZZ, doe die techno erop en doe er een kleinere sproeier in 5 tot 10 maten kleiner en dan hoort dat gestotter weg te zijn.
 
Sneks 29-1-02?14:50 Print reply
Posts: 2499
is het iemand trouwens ooit opgevallen dat een techno uitlaat extreem veel op een standaard nsr uitlaat lijkt waarbij de eerste conus is ingekort
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 567 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved