Mijn claxonknop flipt, als ik door de bocht ozzo ga gaat ie ineens toeteren, soms toeterd ie ook gewoon als ik em opt contact zet, kep em al helemaal schoongemaakt maar hij doet het nog, wat kan ik er aan doen?
Mijn claxonknop flipt, als ik door de bocht ozzo ga gaat ie ineens toeteren, soms toeterd ie ook gewoon als ik em opt contact zet, kep em al helemaal schoongemaakt maar hij doet het nog, wat kan ik er aan doen?
zit nie bij het frame in de buurt maar ik denk dat het veertje de 2 vlakjes tegelijk aanraakt (zoals het normaal met ingedrukt is)...moet ik nog ff wat op verzinnen
het is me gelukt, ik heb het nog niet zo gemaakt dat de lichte het doen als hij niet loopt, maar dat is ook niet zo belangrijk en ik had er geen zin in om daarover na te denke
Hieronder zie je hoe ik het gemaakt heb, hij doet het iig goed en volgens mij laad hij ook bij..
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 28-3-2005 15:57
als ik nu op mijn brommer zit met een helm op lijkt de claxon heel zacht te gaan, is ook wel logisch natuurlijk. maar hij lijkt te zacht te gaan voor de situatie zeg maar, zou d er door die accu stroomweggetrokken worden ofzo?
en wat ik me ook zat af te vragen. als ik volgas rijd dan komt er 6 volt van de accu en van de gelijkrichter af. Zou die dan niet teveel stroom krijge? (bedoel van die spoelen komt niet zo veel ampere volgens mij..)
als ik nu op mijn brommer zit met een helm op lijkt de claxon heel zacht te gaan, is ook wel logisch natuurlijk. maar hij lijkt te zacht te gaan voor de situatie zeg maar, zou d er door die accu stroomweggetrokken worden ofzo?
en wat ik me ook zat af te vragen. als ik volgas rijd dan komt er 6 volt van de accu en van de gelijkrichter af. Zou die dan niet teveel stroom krijge? (bedoel van die spoelen komt niet zo veel ampere volgens mij..)
Heb je wel een 6V claxon voor gelijkspanning. Verder moet de spanning op de accu met draaiende motor (wel toeren maken) toch zo rond de 7-8V liggen anders wordt de accu niet bijgeladen.