Rudy |
25-3-2005 11:19 |
Posts: 3471 |
Door iets aan het stuur te trekken zal je voorwiel verder omhoog komen zodat je meer in balans komt.
Wat wel aardig is om de voet bij de achterrem te houden voor het geval dat het iets TE goed gaat haha
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Neonlampje |
25-3-2005 11:20 |
Posts: 14825 |
voeten op je normale steppies.. en blijven oeffenen
|
|
|
|
meneer zuigerveer |
25-3-2005 11:20 |
Posts: 1395 |
en je moet beetje met et gas blijven spelen. steeds wat gas geven en dan were gas minderen
|
|
... |
|
xeno |
25-3-2005 11:21 |
Posts: 1189 |
vraag het aan wheely-boy
|
|
|
|
jona |
25-3-2005 11:23 |
Posts: 404 |
trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
dan is het een kwestie van evenwicht vinden en veel oefenen
Dit bericht is ge-edit door jona op 25-3-2005 11:25
|
|
|
|
m_a_r_c_o |
25-3-2005 11:24 |
Posts: 6443 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jona
trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
als je je koppeling wilt verneuken moet je m vooral laten schieten, je kunt hem beter vrij snel los laten.
|
|
Seat Leon 20vt |
|
herman103 |
25-3-2005 11:24 |
Posts: 1352 |
ja das wel beter ik heb wheelie boy in mijn msn lijst staan die gast is echt gaaf besig op zijn bromfiets ik ga altijd heel langsaam rijen en dan koppeling in. heel veel toeren maken. koppeling slippend op laten komen. dan gaat ie bij mij wel omhoog. en as ik achterover ga slaan dan knijp ik de koppeling heel iets in zodat ie weer slipt en valt de brommer weer iets naar voren
|
|
|
|
herman103 |
25-3-2005 11:25 |
Posts: 1352 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jona
trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
dan is het een kwestie van evenwicht vinden en veel oefenen
Dit bericht is ge-edit door jona op 25-3-2005 11:25
kerel dan trekt jou brommer echt geen vel van de pap af. ik maak dan een salto met mijn mt as ik zo lijp ga doen
|
|
|
|
jona |
25-3-2005 11:26 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o
[...]
als je je koppeling wilt verneuken moet je m vooral laten schieten, je kunt hem beter vrij snel los laten.
ik wil gewoon zeggen: veel toeren maken en dan koppeling laten komen. maar als je dat te traag doet dan ga je ook niet omhoog h
|
|
|
|
Mr.MTX |
25-3-2005 11:26 |
Posts: 1854 |
Heel simpel:
Je staat naast je draaiende brommer,
Je zet uhm in z'n 1,
Je geeft volgas (je blaast hem dan net niet op),
Laat de koppeling los (je staat nog wel naast je brommer!),
Zodra de brommer in de lucht duikt,
Spring jij erop!!
Welcome To Jackass
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
jona |
25-3-2005 11:27 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
[...]
kerel dan trekt jou brommer echt geen vel van de pap af. ik maak dan een salto met mijn mt as ik zo lijp ga doen
haha indeed, ik ga er maar vanuit datie met een standaard wrak rondrijd
|
|
|
|
meneer zuigerveer |
25-3-2005 11:27 |
Posts: 1395 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jona
trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
dan is het een kwestie van evenwicht vinden en veel oefenen
Dit bericht is ge-edit door jona op 25-3-2005 11:25
umm.. als ik vol gas met mn dt weg rijd dan lig ik der tog egt achter te koekeloeren. mss dat et bij jouw brommer wle kan.
te laat
Dit bericht is ge-edit door meneer zuigerveer op 25-3-2005 11:28
|
|
... |
|
Crazycrosser |
25-3-2005 11:29 |
Posts: 570 |
maar hoe moet ik het nou precies doen want jullie zeggen bijna allemaal iets anders
|
|
|
|
m_a_r_c_o |
25-3-2005 11:29 |
Posts: 6443 |
met mijn senda ging ik gewoon rijden net in de powerband dan ff remmen en dan volgas.
kwam ie ook omhoog maar ik durfte niet zo hoog was bang dak viel
|
|
Seat Leon 20vt |
|
herman103 |
25-3-2005 11:29 |
Posts: 1352 |
die heeft denk ik als tandwiel verhouding 16 achter en 36 voor ofso. ik heb 14 voor en 45 achter en het trekt echt onmundig
|
|
|
|