Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wheely maken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 869 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27414 - Wheely maken
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
Dit topic is 29038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crazycrosser 25-3-2005 10:48 Print topicpost

Posts: 570
Ej ik heb ff een paar tips nodig om een wheely te maken
dit is hoe ik het altijd doe:
Ik ga op de achterste standaarts staan en dan geef ik gas en mijn 1 en dan laat ik de gas los en dan geef ik weer gas en trek ik mijn stuur omhoog maar dan blijf ik maar heel even omhoog hoe kan ik dan gewoon op mijn achterwiel blijven rijden?
 

Rudy 25-3-2005 11:19 Print reply

Posts: 3471
Door iets aan het stuur te trekken zal je voorwiel verder omhoog komen zodat je meer in balans komt.
Wat wel aardig is om de voet bij de achterrem te houden voor het geval dat het iets TE goed gaat haha
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Neonlampje 25-3-2005 11:20 Print reply

Posts: 14825
voeten op je normale steppies.. en blijven oeffenen
 
meneer zuigerveer 25-3-2005 11:20 Print reply

Posts: 1395
en je moet beetje met et gas blijven spelen. steeds wat gas geven en dan were gas minderen
 
...
xeno 25-3-2005 11:21 Print reply

Posts: 1189
vraag het aan wheely-boy
 
jona 25-3-2005 11:23 Print reply
Posts: 404
trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
dan is het een kwestie van evenwicht vinden en veel oefenen

Dit bericht is ge-edit door jona op 25-3-2005 11:25
 
m_a_r_c_o 25-3-2005 11:24 Print reply

Posts: 6443
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jona

trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.



als je je koppeling wilt verneuken moet je m vooral laten schieten, je kunt hem beter vrij snel los laten.
 
Seat Leon 20vt
herman103 25-3-2005 11:24 Print reply

Posts: 1352
ja das wel beter ik heb wheelie boy in mijn msn lijst staan die gast is echt gaaf besig op zijn bromfiets ik ga altijd heel langsaam rijen en dan koppeling in. heel veel toeren maken. koppeling slippend op laten komen. dan gaat ie bij mij wel omhoog. en as ik achterover ga slaan dan knijp ik de koppeling heel iets in zodat ie weer slipt en valt de brommer weer iets naar voren
 
herman103 25-3-2005 11:25 Print reply

Posts: 1352
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jona

trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
dan is het een kwestie van evenwicht vinden en veel oefenen

Dit bericht is ge-edit door jona op 25-3-2005 11:25


kerel dan trekt jou brommer echt geen vel van de pap af. ik maak dan een salto met mijn mt as ik zo lijp ga doen
 
jona 25-3-2005 11:26 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o

[...]


als je je koppeling wilt verneuken moet je m vooral laten schieten, je kunt hem beter vrij snel los laten.


ik wil gewoon zeggen: veel toeren maken en dan koppeling laten komen. maar als je dat te traag doet dan ga je ook niet omhoog h
 
Mr.MTX 25-3-2005 11:26 Print reply

Posts: 1854
Heel simpel:
Je staat naast je draaiende brommer,
Je zet uhm in z'n 1,
Je geeft volgas (je blaast hem dan net niet op),
Laat de koppeling los (je staat nog wel naast je brommer!),
Zodra de brommer in de lucht duikt,
Spring jij erop!!
Welcome To Jackass
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
jona 25-3-2005 11:27 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

[...]


kerel dan trekt jou brommer echt geen vel van de pap af. ik maak dan een salto met mijn mt as ik zo lijp ga doen


haha indeed, ik ga er maar vanuit datie met een standaard wrak rondrijd
 
meneer zuigerveer 25-3-2005 11:27 Print reply

Posts: 1395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jona

trek je koppling in, geef volgas, laat koppeling schieten en trek aan je stuur. eigenlijk gaat het best als je ondertussen je voorvork effe induwt en jezelf daarna naar achter gooit al trekkend aan het stuur.
dan is het een kwestie van evenwicht vinden en veel oefenen

Dit bericht is ge-edit door jona op 25-3-2005 11:25


umm.. als ik vol gas met mn dt weg rijd dan lig ik der tog egt achter te koekeloeren. mss dat et bij jouw brommer wle kan.

te laat

Dit bericht is ge-edit door meneer zuigerveer op 25-3-2005 11:28
 
...
Crazycrosser 25-3-2005 11:29 Print reply

Posts: 570
maar hoe moet ik het nou precies doen want jullie zeggen bijna allemaal iets anders
 
m_a_r_c_o 25-3-2005 11:29 Print reply

Posts: 6443
met mijn senda ging ik gewoon rijden net in de powerband dan ff remmen en dan volgas.
kwam ie ook omhoog maar ik durfte niet zo hoog was bang dak viel
 
Seat Leon 20vt
herman103 25-3-2005 11:29 Print reply

Posts: 1352
die heeft denk ik als tandwiel verhouding 16 achter en 36 voor ofso. ik heb 14 voor en 45 achter en het trekt echt onmundig
 

Dit topic is 29038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved