Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Brandstofverbruik bij 2-takters.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 796 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27369 - Brandstofverbruik bij 2-takters.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5110 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GU/\/SY 24-3-2005 11:53 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

mtx-sh 50cc 12 mm keihin,

1:30/35


waarom jij wel? Welke afstanden rij jij, en hoe hard rij je?
enige verschil wat ik heb is een 1mm grotere carb
 
Kampersjaak 24-3-2005 11:54 Print reply

Posts: 12285
ik reed elke dag 60 km van huis en naar school en terug

ik reed 65km/h
 
oderint dum metuant
GU/\/SY 24-3-2005 12:02 Print reply

Posts: 341
ik, ik in totaal 30 km voor heen en terug. Is de boel dus iedere keer net warm
 
Kampersjaak 24-3-2005 12:02 Print reply

Posts: 12285
is na 10 km al wel warm hoor
 
oderint dum metuant
GU/\/SY 24-3-2005 12:03 Print reply

Posts: 341
ja, daarom juist. heenweg is 15km. Is die dus 5km warm
 
Kampersjaak 24-3-2005 12:03 Print reply

Posts: 12285
ow,
ik dacht 30 heen en 30 terug,

stond een beetje krom
 
oderint dum metuant
T-Z-R 24-3-2005 12:34 Print reply

Posts: 9
Ik rij ongeveer 1:12 met een standaard 50cc en een 12mm carb. met sproeier 114, dat moet veel zuiniger kunnen volgens mij maar ik weet niet wat ik verkeerd doe dan.
 
MTX-speed 24-3-2005 12:48 Print reply

Posts: 1229
brommer(110cc): maximaal 1:20, minimaal 1:6 gemiddeld: 1:15
motor(200cc 2-takt): maximaal 1:27 (contstant 80km/h) minimaal 1:8 gemiddeld: 1:18

edit: 1:18 bedoelde ik

Dit bericht is ge-edit door MTX-speed op 24-3-2005 12:56
 
acer 24-3-2005 12:49 Print reply

Posts: 871
hoe kan je nou maximaal 1:27 doen en dan gemiddeld 1:28?
 
Willy Billy
MT70-nolimit 24-3-2005 13:00 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


70 mhr op nsr? die is er niet.


verbruik nu opgelopen tot 1:20 met veel rustig rijden.


Jah boeiend ik noem het en mhr maar wat ik bedoel is de malossi zonder chroomwand, dus gewooon gietijzer snap?
 
gaat lang goed
bart de scootergek 24-3-2005 13:03 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Jah boeiend ik noem het en mhr maar wat ik bedoel is de malossi zonder chroomwand, dus gewooon gietijzer snap?


nee

je bedoelt dus de malossi cilinder voor een nsr, en dat hele mhr gebeuren houden we lekker bij de scooters
 
Honda RC-33
MT70-nolimit 24-3-2005 13:11 Print reply

Posts: 4322
okaj mij best
 
gaat lang goed
The Catfish 24-3-2005 16:13 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T-Z-R

Ik rij ongeveer 1:12 met een standaard 50cc en een 12mm carb. met sproeier 114, dat moet veel zuiniger kunnen volgens mij maar ik weet niet wat ik verkeerd doe dan.


je sproeier is nogal groot,
staat je moped wel goed afgesteld?

of draai je extreem veel toeren?

1:12 is wel erg extreem voor een ori 50 met 12mm...
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
The Catfish 24-3-2005 16:15 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


nee

je bedoelt dus de malossi cilinder voor een nsr, en dat hele mhr gebeuren houden we lekker bij de scooters



heeft iemand dat filmpje nog?
met van die leipe scootersjaken..

zo'n sjonnie zegt dan: helemaal M H R.
(ofzoiets, het is Z? grappig.)
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Henny 24-3-2005 16:22 Print reply

Posts: 456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish

[...]



heeft iemand dat filmpje nog?
met van die leipe scootersjaken..

zo'n sjonnie zegt dan: helemaal M H R.
(ofzoiets, het is Z? grappig.)



ALLES MHR
 
H uit de Moek Serie

Dit topic is 5110 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved