Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelle uitlaten voor yamaha dt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1023 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27368 - snelle uitlaten voor yamaha dt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 785 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

low rider1 23-3-2005 16:19 Print topicpost
Posts: 60
mijn uitlaat is gisteren afgescheurd omdat hij was doorgeroest.

ik wil nu een nieuwe gaan halen maar ik weet nog niet welke het geod doet met mijn setup:
70cc eurokit.
18mm carburator



 

stivoman 23-3-2005 17:24 Print reply

Posts: 5353
homoet of giannelli
 
4 rings rule them all
herman103 23-3-2005 18:13 Print reply

Posts: 1352
homoet want gianellie roest onder je reet vandaan
 
m_a_r_k 23-3-2005 18:14 Print reply

Posts: 1061
de Boss wil ook wel blazen(zware toerenjager)
 
-Tom- 23-3-2005 18:46 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

homoet want gianellie roest onder je reet vandaan

Kwestie van onderhoud...
 
FTS Member
mt tuning 23-3-2005 19:37 Print reply
Posts: 34
Kwestie van onderhoud ja, uitlaat natuurlijk eerst met hittebestendige lak inspuite, , als de standaardlak los laat gelijk inspuite om dat roest te voorkomen.

Maar als ik jouw was zou ik geen uitlaat kopen maar er ??n zel f maken, dat kost misschien wel 3 midagen maar je hebt dan wel een hele snelle. Je moet eerst je uitlaat gaan berekenen met biomotion of zoals ik doe alles zelf berekenen. Dan heb je de perfecte uitlaat die alleen op die setup goed is. Kan ook op andere maar op die blijft die het best. je moet natuurlijk wel een migmag of tig apparaat hebben. Je meot 0,7 mm dik staal gebruiken en telkens na het vastlassen van een ring de binnekant polijsten met een dremel of iets dergelijks.

Veel succes
 
meneer zuigerveer 23-3-2005 19:41 Print reply

Posts: 1395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt tuning

Kwestie van onderhoud ja, uitlaat natuurlijk eerst met hittebestendige lak inspuite, , als de standaardlak los laat gelijk inspuite om dat roest te voorkomen.

Maar als ik jouw was zou ik geen uitlaat kopen maar er ??n zel f maken, dat kost misschien wel 3 midagen maar je hebt dan wel een hele snelle. Je moet eerst je uitlaat gaan berekenen met biomotion of zoals ik doe alles zelf berekenen. Dan heb je de perfecte uitlaat die alleen op die setup goed is. Kan ook op andere maar op die blijft die het best. je moet natuurlijk wel een migmag of tig apparaat hebben. Je meot 0,7 mm dik staal gebruiken en telkens na het vastlassen van een ring de binnekant polijsten met een dremel of iets dergelijks.

Veel succes




hoe bereken je dat dan??
 
...
mt tuning 23-3-2005 19:47 Print reply
Posts: 34
Je berekend het door een programma bimotion te downloade dat staat op www.puchmaxi.nl als het goed is. Maar wat is zelf beter vind is het zelf berekenen, daar heb je special e formules voor die ik niet zo 1 2 3 uit me hoofd kan opzeggen. Ik heb namelijk een tune boek gekocht in het engels. Daar staat zoveel informatie in over 2 takt tunening, dat gaat nog verder als het proforum hier, dat boek heb ik zovaak doorgelezen dat ik nu heel veel weet van 2 takt tuning. Maar daaruit bereken ik dus me uitlaat.
 

Dit topic is 785 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved