Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT5 laten brullen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27338 - MT5 laten brullen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brutus 22-3-2005 14:56 Print reply

Posts: 7934
leuk he jezelf qwote
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Gilera Gsm 22-3-2005 15:08 Print reply

Posts: 2376
Een honda cr 500cc motorblok eronder leggen. Maar aangezien je toch 70 wilt pak een goede cilinder, polini, mallossi, goede carb erachter uitlaat enz en je kunt de 90 halen

 
PRO TUNING 22-3-2005 15:17 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx

als de prijs niet uitmaakt waarom wil je dan een 50cc ofzo houden
daar krijg je hem trouwens nooit echt snel mee


Een 50 cc blok die goed is bewerkt loopt harder als de meeste 70 - 80 - 125 cc cilinders.
 
brutus 22-3-2005 15:18 Print reply

Posts: 7934
idd kutnoob
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
alain87nl 22-3-2005 15:24 Print reply
Posts: 78
Quote:

Een 50 cc blok die goed is bewerkt loopt harder als de meeste 70 - 80 - 125 cc cilinders.


ja hoor, een goed bewerkt 50cc blok loopt harder als een 125cc blok (cilinder)
ik denk dat de meeste 125cc's standaard harder lopen dan de meeste goed bewerkte 50cc's.
 
Gilera Gsm 22-3-2005 15:26 Print reply

Posts: 2376
Kan wel waarom niet??????
 
PRO TUNING 22-3-2005 15:27 Print reply

Posts: 4000
Weddenschapje ?? , jij komt met een standaard 125 cc MB 8 en ik kom met een snelle 50 cc.
 
brutus 22-3-2005 15:29 Print reply

Posts: 7934
10 euro op PRO TUNING



 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
alain87nl 22-3-2005 15:45 Print reply
Posts: 78
mb8 heeft toch standaard 80cc, ik bedoel gewoon een standaard 125cc blok, dus een crosser of een cagiva ofzo. die rijd jij er volgens mijn echt niet uit met een snelle 50cc
 
kreidler rs 22-3-2005 15:49 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alain87nl

mb8 heeft toch standaard 80cc, ik bedoel gewoon een standaard 125cc blok, dus een crosser of een cagiva ofzo. die rijd jij er volgens mijn echt niet uit met een snelle 50cc

een mb8 blok met 125cc ken je er wel uitrijden met een bewerkte 50
 
bier drinken en kut roepen
alain87nl 22-3-2005 15:49 Print reply
Posts: 78
maar ik ga er niet om wedden want ik zie je nog winnen ook, zo zeker ben ik niet van mijn zaak, maar het lijkt me wel sterk dat je die eruit rijd.
 
brutus 22-3-2005 15:51 Print reply

Posts: 7934
niks terug krabbelen we hadden het over mbtjes en mttjes met 125 cc cilinder enzo
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
alain87nl 22-3-2005 15:56 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

een mb8 blok met 125cc ken je er wel uitrijden met een bewerkte 50


ja dat spreek ik toch ook niet tegen, ik heb het over een standaard 125cc blok en dus geen mb8 met een 125cc cilinder. en ik betwijfel of je die eruit rijd.
 
brutus 22-3-2005 15:56 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alain87nl

[...]


ja dat spreek ik toch ook niet tegen, ik heb het over een standaard 125cc blok en dus geen mb8 met een 125cc cilinder. en ik betwijfel of je die eruit rijd.


je loopt de zaken om te draaien hiero

we hadden het over mttjes
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
kreidler rs 22-3-2005 15:58 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

[...]


je loopt de zaken om te draaien hiero

we hadden het over mttjes

precies
 
bier drinken en kut roepen

Dit topic is 2217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved