Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verkleuring bougie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1271 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27337 - verkleuring bougie
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jos1 22-3-2005 9:23 Print topicpost
Posts: 26
Wat betekent als je bougie half zwart en half bruin/wit is wat houd dat dan dan in.
Dus echt de helft.
Ik dacht dat alleen zwart, koffie bruin of wit mogelijk was.
 

meneer zuigerveer 22-3-2005 10:13 Print reply

Posts: 1395
gewoon net iets te veel olie je mengsel is iets te rijk
 
...
-Wheelie-Johie- 22-3-2005 10:33 Print reply

Posts: 2814
dat staatie waarschijnlijk te arm. bougie zegt niet altijd alles.. houdtie in of stottert hij boven in?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
jos1 22-3-2005 10:40 Print reply
Posts: 26
Nee houd niet in of zo.
Loopt wel goed.
Maar de 1 zegt te arm en de andere te rijk ?

 
steavey 22-3-2005 11:04 Print reply

Posts: 376
je zou bijna denken dat de verdeling van de benzine niet helemaal goed is of zo, veel benine aan de ene kanet van de cilinder en weinig aan de andere kant
 
jos1 22-3-2005 11:10 Print reply
Posts: 26
daar dacht ik dus ook aan maar ik weet niet of zoiets wel mogelijk is.
En zo ja hoe kan dit dan.
 
Mr. 4-takt 22-3-2005 12:33 Print reply
Posts: 277
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steavey

je zou bijna denken dat de verdeling van de benzine niet helemaal goed is of zo, veel benine aan de ene kanet van de cilinder en weinig aan de andere kant


Pleur toch op met die onzin
 
jos1 22-3-2005 13:10 Print reply
Posts: 26
pleur zelf op sukkel
 
stivoman 22-3-2005 13:48 Print reply

Posts: 5353
help hem gewoon
 
4 rings rule them all
Exision 22-3-2005 13:50 Print reply
Posts: 283
wat een klets man....

het probleem is dat je langer moet rijden , zoek een recht stuk en ga 2 min op top rijden oid. gooi dan het kontact uit en knijp je koppeling in... eruitschroeven en kijken...
 
jos1 22-3-2005 13:55 Print reply
Posts: 26
Het probleem is niet dat ik te kort rijd.
Vind je 24 km achter elkaar genoeg want zo ver moet ik rijden naar mijn werk.
Wat jij zegt heb ik al gedaan.
Toch bedankt voor je advies en hulp
 
KS Racing 22-3-2005 13:55 Print reply

Posts: 193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

wat een klets man....

het probleem is dat je langer moet rijden , zoek een recht stuk en ga 2 min op top rijden oid. gooi dan het kontact uit en knijp je koppeling in... eruitschroeven en kijken...


man dat heeft toch nog geen zin, dan is je bougie nog nat omdat dr nix verbrand is vooral als je na ut contact uitzette pas je koppeling inknijpt. Gwoon ff volgas rijde, goed warmrijden en dan van volgas zo snel mogelijk stoppen gwoon voetrem intrappe en nix koppeling gwoon stoppe in de versnelling, heeftie alles verbrand en dan kun je pas goed zien hoedat de bougie is. anders heb ut geen zin
 
wipe-out 22-3-2005 16:52 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
Splendid 22-3-2005 17:27 Print reply

Posts: 8421
doe er anders eens een grotere sproeier in en kijk wat ie doet

Edit: vorige edit sloeg nergens op

Dit bericht is ge-edit door Splendid op 22-3-2005 17:28
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Exision 22-3-2005 17:46 Print reply
Posts: 283
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KS Racing

[...]


man dat heeft toch nog geen zin, dan is je bougie nog nat omdat dr nix verbrand is vooral als je na ut contact uitzette pas je koppeling inknijpt. Gwoon ff volgas rijde, goed warmrijden en dan van volgas zo snel mogelijk stoppen gwoon voetrem intrappe en nix koppeling gwoon stoppe in de versnelling, heeftie alles verbrand en dan kun je pas goed zien hoedat de bougie is. anders heb ut geen zin



ow, shit dan heb ik al veel brommers verkeerd afgesteld :(....


Ik weet niet hoe lang dat bij jouw duurt, maar als je volgas het kontact uitzet en de koppeling inknijpt dan kun je de bougi perfect aflezen...

EDIT: @ jos1

als de ene kant wit is en de andere kant zwart en de draad ook , ligt het toch echt aan de afstand die je volgas rijd. wanneer het echt niet wil lukken gebruik je een lagere warmte graad, als het dan niet lukt dan gaat er echt iets verkeerd daar binnenin jouw cilinder..


Dit bericht is ge-edit door Exision op 22-3-2005 17:48
 

Dit topic is 2420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved