Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch die niet harder wilt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1149 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27325 - puch die niet harder wilt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 578 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch-freak 21-3-2005 20:21 Print topicpost

Posts: 7
ik heb de cilinder van mijn puch een beetje uitgevijld. hij doet het nu wel weer maar hij niet veel harder...er zit een 15 mm carb op en een proma gp. Kan het zijn dat de sproeier te klein is (74)...te weinig weg gevevijld enz.

als iemand een idee heeft...ik hoor het wel.
 

meneer zuigerveer 21-3-2005 20:41 Print reply

Posts: 1395
of je hebt te veel weggevijld
 
...
Blorn 21-3-2005 20:42 Print reply

Posts: 13825
Wat, waar en hoeveel heb je weggevijld?

Gewoon beunhaas tuning?
 
puch_master 21-3-2005 20:44 Print reply

Posts: 3429
wat voor merk cil?
 
Toyota AE86 Levin coupé
wietplant 21-3-2005 20:44 Print reply

Posts: 2092
hou hard gaat i ?? puchjes gaan nooit super hard ( paar uitzonderinge daar gelate )

 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Marthin 21-3-2005 20:45 Print reply

Posts: 6164
uit een ori puch cilinder valt weinig te halen.

met een 70cc loopt een puch pas leuk.
 
puch-freak 22-3-2005 11:32 Print reply

Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Wat, waar en hoeveel heb je weggevijld?

Gewoon beunhaas tuning?


Ik heb de inlaatpoort een beetje aan de zijkanten weg gevijld en de uitlaat poort stuk
 
puch-freak 22-3-2005 11:33 Print reply

Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch-freak

[...]


Ik heb de inlaatpoort een beetje aan de zijkanten weg gevijld en de uitlaat poort stuk


1.5 mm bij de inlaatpoort

Dit bericht is ge-edit door puch-freak op 22-3-2005 11:35
 
blowhan 22-3-2005 11:35 Print reply

Posts: 92
er past wel een kreidler cilinder op als het goed is, daar zijn wel wat leuke dingen mee te doen
 
herman103 22-3-2005 11:48 Print reply

Posts: 1352
passen ook dt cilinders op. de 70cc eurokitjes van een dt zijn best rap. moet je alleen zelf gaan beunen met je uitlaat
 
Exision 22-3-2005 13:11 Print reply
Posts: 283
allemaal niet nodig, en daarnaast zit je nog met slagverschil. Leer afstellen en koop een 70 oid.

 
puch-freak 22-3-2005 14:56 Print reply

Posts: 7
ik heb gehoord dat je met een ori cil de 70 wel kunt halen door een beetje weg te vijlen...maar moet je nou wel of niet wat aan de timing van de inlaatpoort doen, en hoeveel moet er ongeveer weg?? En wat is dan een goeie maat sproeier om mee te beginnen.
 
puchracer12 22-3-2005 15:02 Print reply

Posts: 112
kijk eens op deze site..http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=10527 valt best leuke dinge mee te doen. iemand die ik ken heeft het ook gedaan en merkte het verschil goed...misch leuk om mee te beginne voordat je aan het grovvere werk gaat beginne
 
puch tuned to the max{i}
Saknet 22-3-2005 16:24 Print reply

Posts: 10355
hm de eerste kreidler die ik met een dt cilinder zie ga ik slopen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
zundappchefke 22-3-2005 16:41 Print reply

Posts: 1715
uhm beun tuning kan wel is misgaan
 
verhuist maar blijft het zelfde

Dit topic is 578 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved