Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Gister gerace't tegen RS'je

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
BeF: Probleem koppel...
BeF: Honda mb5 kleur...
Project: MTX80s moto...
BeF: Honda MB toeren...
Project: Rd50 Cafera...
MF: Het Grote "...
BeF: Mengbuis voor h...
TF: puch e50 onsteki...
BeF: Brommer valt ui...
BeF: Orion rx50 opvo...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
Project: MTX80s moto...
Motor: Honda MTX-ot
Bromfiets: Honda MTX...
Bromfiets: Honda MB
User: Aerox Erik
Motor: BMW R1100RT
Motor: Honda NX650
Motor: Honda Foreman
User: waas200519
Bromfiets: Orion Ove...
   Online Users
   Er zijn 719 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2729 - Gister gerace't tegen RS'je
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1009 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve_ZHC 27-1-02?12:39 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: Maarten?

Die Gilera GSM's zijn ook vette dingen! Uiterlijk zijn ze gewoon superrr! Mooi frame, dikke voorvork, MEGA-achterveer en achterbrug met datzelfde voorvoegsel, banden zijn ook breeed! achterband is standaard 120! (Michelin)

Ik was laatst bij m'n brommerboer en die heeft daar een rollenbank staan, hij trok er 1,6 kW uit met een ongebegrensde GSM! Das toch wel leuk voor een originele brommer...

Waarom maakt Honda nou geen 50cc schakels meer?!?! :p :a




Gilera GSM heeft dan ook het beste blokje wat tegenwoordig onder schakelbrommers kan zitten: Derbi, krukas tot 125cc, zonder blok bij te werken cilinders tot 125cc, zeer soepele 6bak, sterk blok, ik ben echt een senda fan, jammer dat ze zo duur zijn, maar ach ja, schijt, ik koop wel een mooie dikke vette reedschoppende crossmotor zodra ik deze of volgende zomer m'n motorrijbewijs heb.

En in Frankrijk zag ik van de zomer volgens mij een Honda 50cc crosser achtig ding rijden, was vrij stil dus ?f het was een hele stille 125 ?f een 50cc'tje.

En onder een RS moet je 70cc gooien, op z'n minst, je kan natuurlijk ook een 125 blokje regelen, maar dan zit de ketting e.d. toch aan de andere kant ofsow?
Een RS met evo 70 onbewerkt haalt zo'n krappe 130 km p/u.
Wel heeft/had de neef van een kameraad van me een RS met een aangepast blok en evo 70, dat ding trek je mee op in z'n 2, wheelie natuurlijk, en top :n 160 KM P/U :n !!!!!!!
En een andere kameraad van mij heeft een RS met en 70, dat rijdt 115 ofsow.
En dan heb ik nog een kameraad met een Derbi GPR (vet kewl ding, Ui replica) met helemaal standaard alles, behalve de uitlaat, een Gianelli.
Raad de top eens? schrik niet, 110 ?chte kilometers!!!!!!!!!!!!!!
 
swiss 27-1-02?14:59 Print reply
Posts: 672
huh? ik heb een par gsm's gezien maar voor wat ik zag leken het me automaatjes ? zijn het nu toch schakels?
 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
Rens 27-1-02?15:09 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: MTX swiss?

huh? ik heb een par gsm's gezien maar voor wat ik zag leken het me automaatjes ? zijn het nu toch schakels?


nee de DNA is een automaatje
 
achter de maan is alles beter
swiss 27-1-02?15:30 Print reply
Posts: 672
aaah inderdaad, die twee verwissel ik vaak
 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 28-1-02?14:37 Print reply

Posts: 7007
De DNA zouden ze moeten uitrusten met een 6 bak!
En dan dat je met een knopje kan schakelen (TipTronic). Dat vind ik echt zo'n DNA optie!
 
nobody fuck with us!!
Junkie XR 28-1-02?15:54 Print reply

Posts: 5753
een knopje, aha, zodat dus elke scooterdebiel toch nog een schakel kan rijden.

Btw over schakel rijden, mijn vriendin heeft gister ook een heel eind geblazen, en zelfs een kleine wheelie gemaakt, dat was echt v@t. Ik zou haar leren hoe je hard kon optrekken; veel gas en dan geleidelijk de koppeling op laten komen, okay, eerste keer ging het goed, 2e keer, stond ze eindje bij me vandaan. Vol gas, bwaam, in een keer die koppeling los, voorwiel iets van 40cm van de grond ofzo, was zo cool!! Het ziet er zowizo wel cool uit als zij er op rijd, in een zwarte leren jas, lange wapperende haren, net the crow ofzo
 
Sneks 28-1-02?16:29 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?
En onder een RS moet je 70cc gooien, op z'n minst, je kan natuurlijk ook een 125 blokje regelen, maar dan zit de ketting e.d. toch aan de andere kant ofsow?
Een RS met evo 70 onbewerkt haalt zo'n krappe 130 km p/u.
Wel heeft/had de neef van een kameraad van me een RS met een aangepast blok en evo 70, dat ding trek je mee op in z'n 2, wheelie natuurlijk, en top :n 160 KM P/U :n !!!!!!!
En een andere kameraad van mij heeft een RS met en 70, dat rijdt 115 ofsow.
En dan heb ik nog een kameraad met een Derbi GPR (vet kewl ding, Ui replica) met helemaal standaard alles, behalve de uitlaat, een Gianelli.
Raad de top eens? schrik niet, 110 ?chte kilometers!!!!!!!!!!!!!!


Zeker, 160, net zoals een onbegrensde Moto his zeker 110 rijd (op mijn teller krap 80). En verder moet je echt eens ophouden met je race krukas. Het is gewoon echt niet nodig, voor niks, in japan rijden ze rond de 120 met die nsr gt4 cilinder. Zolang je daar onder blijft hoef je helemaal niet extreem voorzichtig met je kruk om te gaan. Daarnaast gebruiken ze in de race gewoon de standaard krukassen. Deze zijn gewoon van veel betere kwaliteit. Verder past er op een derbi blokje geeen 125cc er past een 80cc airsal op (is eigelijk maar 75cc) en deze gaat getuned rond de 120. Er zou een polini cilinder voor zijn, alleen is deze niet leverbaar, verder zijn er nog wat mk cilinders voor.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Junkie XR 28-1-02?16:56 Print reply

Posts: 5753
Heb toevallig gister op een Rieju RR gereden. Ding liep eerst op de teller 110, toen een of ander vet kuipje op gezet, en uit nood maar een fiets km teller, taadaaa, liep 82 echte kilometers. Thank U!!
 
frankarnhe 28-1-02?17:43 Print reply
Posts: 1213
Ik heb een keer samen met een of andere kerel gereden hij op z'n rs50 en ik op me nsr. Volgens hem reed ik precies 100 op zijn teller toen mijn teller ?87km/h aan gaf.
En nsr tellers kunnen ook weer verschillen van elkaar. De ene gaf 70km/h aan en de ander 75 bij dezelfde snelheid.
 
Sneks 28-1-02?19:08 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Blukmeester?


Deze is ook niet verkeerd, stond een test vd F4S oro in weekend (bijlage telegraaf), ding kost 113.00 euro (da's dus niet de versie op dit plaatje) :n!!!


Die had ik laatst gezien, dat ding gaat 153 in z'n 1!!!!!
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Zeta-boy 28-1-02?19:17 Print reply

Posts: 2066
Moet je er wel ff bijzeggen dat het een mv augusta is. Tevens iets van de duurste motor ofzo. Maar dat weeknie zeker.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Blukaap 28-1-02?19:21 Print reply

Posts: 10006
Ok, het is een MV augusta F4S oro, zo ongeveer de duurste motor ter wereld die in serie geproduceerd wordt.
 
Bastila is lief

Dit topic is 1009 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved