Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rollerbank

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27288 - rollerbank
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wiebutt 20-3-2005 21:53 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

t kan aan mij liggen.. maar volgens mij loopt het aantal kw alleen maar af als je hoogste versnelling doet omdat in zn 4 het alleen nog maar om zo min mogelijk toeren bij een zo groot mogelijke snelheid gaat en in de rest nog egt om het optrekken.. dus kracht.. een constante snelheid houden kost relatief weinig kracht. bij mijn mt ging het zo: 1,0 kw in zn 1; 1,6 in zn 2, meer dan 2,0 in zn 3 en in zn 4 was het nog maar 1,4.. en dat was mooi want dat scheelt weer.. daarom moet je ze altijd door laten gaan.. als ze gestopt waren in zn 3 had het knap irritant geworden.. nou heb ik nooit de boete gekregen, dus dat scheelt al helemaal weer


vertanding ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Lykantroop 20-3-2005 21:55 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

t kan aan mij liggen.. maar volgens mij loopt het aantal kw alleen maar af als je hoogste versnelling doet omdat in zn 4 het alleen nog maar om zo min mogelijk toeren bij een zo groot mogelijke snelheid gaat en in de rest nog egt om het optrekken.. dus kracht.. een constante snelheid houden kost relatief weinig kracht. bij mijn mt ging het zo: 1,0 kw in zn 1; 1,6 in zn 2, meer dan 2,0 in zn 3 en in zn 4 was het nog maar 1,4.. en dat was mooi want dat scheelt weer.. daarom moet je ze altijd door laten gaan.. als ze gestopt waren in zn 3 had het knap irritant geworden.. nou heb ik nooit de boete gekregen, dus dat scheelt al helemaal weer


die dingen meten alleen hoe hard je achterwiel rondraait heeft niks met kracht te maken
 
honda_freak 20-3-2005 21:56 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

[...]


die dingen meten alleen hoe hard je achterwiel rondraait heeft niks met kracht te maken


geloof mij nou.. mijn brommer gaat in zn 4 egt niet opeens zachter rijden
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Lykantroop 20-3-2005 21:59 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

[...]


geloof mij nou.. mijn brommer gaat in zn 4 egt niet opeens zachter rijden


wie weet trok hij het niet meer op de roller in zn 4
 
wiebutt 20-3-2005 22:00 Print reply

Posts: 6264
In et e3cht dus al helemaal niet
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
bazzz 20-3-2005 22:56 Print reply

Posts: 182
bullshit, ik ben toevallig ook zelf net opgepakt op een nsr,
wat hondansrpower al zegt, in zn 2e versnelling al 2kw :P zit je egt zo op joh,
was dan met 70cc uiteraard, met 50cc en redelijk zwaar vertand scoorde die 1,6 kw omdat hij het gewoon niet trok in zn 4,
want op de weg met een hoop bijkoppelen reed dat ding ook ruim 90...
dus wat honda_freak zegt kan goed kloppen
 
aprilia rs 50 girl 21-3-2005 8:08 Print reply

Posts: 4805
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

hier hebbe we gelukkig nooit rollerbanken, de enige rollerbanken die ik heb gezien zijn van fotootjes hier op het forum


wat lul jij? k ben gvd al 3 x op roller geweest kom ze bijna elke dag tegen:S
 
henkie
Mol! 21-3-2005 11:54 Print reply
Posts: 1594
Als ik me niet vergis, kost het je 226 euro, als je boven de 2 kw kome. Enige referentie?
 
xeno 21-3-2005 11:59 Print reply

Posts: 1189
ik zou snel zo veel mogelijk orgineel spul er op zetten zodat ze niet je goeie onderdelen afpakken
 
Saknet 21-3-2005 12:00 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bazzz

bullshit, ik ben toevallig ook zelf net opgepakt op een nsr,
wat hondansrpower al zegt, in zn 2e versnelling al 2kw :P zit je egt zo op joh,
was dan met 70cc uiteraard, met 50cc en redelijk zwaar vertand scoorde die 1,6 kw omdat hij het gewoon niet trok in zn 4,
want op de weg met een hoop bijkoppelen reed dat ding ook ruim 90...
dus wat honda_freak zegt kan goed kloppen

3km en 10 koppelingsplaten verder hoor je bazzz zn nsr eindelijk op top komen... hehe

maar dat ding meet alleen je topvermogen, niet je trekkracht.

als ze nog aan het optrekken zijn dan gaat die meter alleen maar wat heen en weer slaan om interesant te doen en de aflezer angst aan te jagen.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Saknet 21-3-2005 12:03 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

[...]


geloof mij nou.. mijn brommer gaat in zn 4 egt niet opeens zachter rijden

ook nie harder zeker als ik dit zo lees:
Quote:
maar volgens mij loopt het aantal kw alleen maar af als je hoogste versnelling doet omdat in zn 4 het alleen nog maar om zo min mogelijk toeren bij een zo groot mogelijke snelheid gaat en in de rest nog egt om het optrekken..


Dit bericht is ge-edit door Saknet op 21-3-2005 12:04
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
hondansrpower 21-3-2005 17:38 Print reply

Posts: 302
nou ja moest de brommer er niet minimaal 1 min op?
want ze waren zo uitgereden die wout schrok er wel van hoe hard ie liep,eigenlijk wou die kerel me laten gaan maar zijn partner heefd een hekel aan jongens en is de nazi van het dorp en naait iedereen,daarom heefd ze de naam robocop.
zij wou dak persee naar de roller ging.ik balen natuurlijk,maarja ik wou dat ze door waren gegaan dat de roller dan naar de klote zou gaan.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

Dit topic is 2075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved